انواع قفل گوشواره و نحوه باز کردن آنها

قفل گوشواره و نحوه باز کردن آنها

مانند هر قطعه جواهرات استثنایی، گوشواره ها می توانند ظاهر و احساس شما را نسبت به خود تغییر دهند. از زمردهای کوچک گرفته تا حلقه‌های نقره‌ای براق، جفت مناسب می‌تواند درخشان‌ترین ویژگی‌های چهره و لباس شما را نشان دهد.
تعداد زیاد مدل ها، اندازه ها و شکل های گوشواره موجود می تواند خرید شما را پیچیده کند. ما با شما هستیم تا همه ی مدل های گوشواره و قفل های آنها را معرفی کنیم. با ما همراه باشید. 

مدل های مختلف گوشواره طلا

1️⃣ گوشواره میخی: گوشواره های میخی معمولاً کوچک هستند و به راحتی در روی لاله گوش قرار می گیرند بدون اینکه به سمت پایین بیفتند، به سمت عقب حلقه شوند یا به سمت بالا بروند. به طور معمول طراحی ساده ای دارد، پوشیدن گوشواره میخی طلا بسیار آسان است و با هر لباسی عالی به نظر می رسد. میخی های نگین دار، یکی از محبوب ترین مدل های گوشواره است.

گوشواره میخی طرح قلب کد E1021

2️⃣ گوشواره قطره ای: اگر گوشواره‌ای می‌خواهید که هنوز ساده باشد اما کمی طول داشته باشد، ممکن است یک گوشواره ظریف همان چیزی باشد که به دنبالش هستید. گوشواره های قطره ای زیر لاله گوش آویزان می شوند و معمولاً ثابت هستند، تقریباً مانند یک گوشواره میخی کشیده.

گوشواره قطره ای

3️⃣ گوشواره های خوشه ای: گوشواره های خوشه ای به طور محکم در بالای لاله گوش قرار می گیرند و از چندین سنگ یا جواهر تشکیل شده اند که برای ایجاد یک خوشه در کنار هم قرار گرفته اند. این گوشواره های تزیینی می توانند به صورت گل میخی باشند یا افت کمی داشته باشند.

گوشواره خوشه ای

4️⃣ گوشواره آویز: مانند گوشواره قطره ای، گوشواره های آویز نیز زیر لاله گوش آویزان می شوند. گوشواره آویز طلا معمولاً دارای طراحی پیچیده تری هستند و نسبت به گوشواره های معمولی حرکت بیشتری دارند.

گوشواره طلا آویز طرح موج دار تو خالی کد E3024

5️⃣ گوشواره حلقه ای: گوشواره حلقه ای طلا به شکل حلقه و حلقه از جلوی لاله گوش تا پشت هستند. در حالی که بیشتر گوشواره های حلقه ای گرد هستند، آنها می توانند در اشکال مختلفی مانند مثلث، مربع و بیضی ظاهر شوند و اندازه آنها از کوچک تا بزرگ متغیر است. حلقه‌های کوچک‌تر ظاهری کم‌رنگ ایجاد می‌کنند در حالی که گوشواره‌های حلقه‌ای بزرگ‌تر جلوه چشم‌گیرتری را ارائه می‌دهند. برای داشتن ظاهری پر زرق و برق، یک جفت حلقه الماس درون و بیرونی را انتخاب کنید.

گوشواره حلقه ای با گوی البرنادو سایز 4

6️⃣ گوشواره هاگی: گوشواره هاگی لاله گوش را در آغوش گرفته و به راحتی دور آن می پیچد. این حلقه‌های کوچک برای کسانی که می‌خواهند ظاهر یک گوشواره حلقه‌ای بدون خطر گیر کردن یا گیرکردن آن‌ها داشته باشند، ایده‌آل هستند.

4023

7️⃣ گوشواره لوستر: گوشواره های لوستری نوعی گوشواره آویزان با شکلی شبیه به یک لوستر کریستالی تزئین شده است. گوشواره های لوستری ظرافت و زنانگی را تراوش می کنند و تصور می شود که لوکس ترین گوشواره ها هستند.

گوشواره طلا آویز کد E1011

8️⃣ گوشواره نخی: گوشواره های نخ دار با سبکی مدرن تر و مینیمالیستی، از یک قطعه فلزی نازک تشکیل شده است که از سوراخ سوراخ شده و در دو طرف لاله گوش آویزان می شود.

گوشواره نخی

9️⃣ گوشواره ژاکت: گوشواره های ژاکت شامل یک چفت یا سنگ در جلو هستند که گوشواره را در جای خود نگه می دارد در حالی که قسمت اصلی گوشواره پشت گوش قرار می گیرد. این مدل گوشواره منحصر به فرد به گونه ای طراحی شده است که پشت لاله گوش آویزان شود و جلوه ای سرگرم کننده و منحصربفرد به وجود بیاورد.

گوشواره ژاکت

🟩🟩 بیشتر بخوانیم …     گوشواره ژاگت چیست؟ 

🔟 Ear Climbers: گوشواره ها یکی از مدل های جدیدتر و مد روز گوشواره هستند. این گوشواره ها به جای آویزان شدن به سمت پایین، از پایه گوش شروع می شوند و به سمت بالا می روند.

Ear Climbers

1️⃣1️⃣ گوشواره بخیه ای: گوشواره های بخیه ای نیز از گوشواره های ترند و به روز گوشواره هاست که از زنجیری تشکیل شده که ابتدای زنجیر با مفتولی جوش خورده و به انتهای زنجیر پلاکی با طرح های مختلف آویزان شده است که شما میتوانید با روش های مختلف گوشواره بخیه ای طلا را در گوشتان بیندازید.

گوشواره طلا بخیه ای طرح پروانه تو خالی کد E2423

انواع قفل گوشواره طلا

1️⃣ پشت گوشواره ای: پشت گوشواره ای ها متداول ترین نوع قفل گوشواره هستند و روی گوشواره هایی که میخی هستند قرار میگیرد و از پشت متصل میشود.

پشتی گوشواره

2️⃣ قفل لولایی: گوشواره‌های با قفل لولایی دارای یک پایه لولایی هستند که روی شیار پشت گوشواره می‌چسبند. این پشتی ها که به عنوان پشتی زینی یا لولایی نیز شناخته می شوند، معمولاً روی حلقه ها و گوشواره های هوگی استفاده می شوند. به محض شنیدن صدای ضربه زدن یا کلیک کردن گوشواره، می‌دانید که ایمن است.

گوشواره حلقه ای ناپل سایز 3 کد E1029

3️⃣ قفل آویز عصایی: قفل های عصایی نوعی سیم گوش هستند که در پشت لاله گوش آویزان می‌شوند. به دلیل طراحی قلاب مانند، این سبک را می توان بدون پشتیبان اضافی برای محکم کردن گوشواره در جای خود پوشید.

گوشواره طلا آویز طرح موج دار تو خالی کد E3024

4️⃣ پشت اهرمی: پشتی اهرمی، همچنین به عنوان پشتی چفتی شناخته می شود، نوع دیگری از پشت گوشواره است که معمولاً در گوشواره های سبک دراپ و آویزان استفاده می شود. سیم از سوراخ ها عبور می کند و با پشت گوشواره گیره می کند تا یک حلقه کامل را تشکیل دهد. آنها گزینه ای بادوام و مطمئن برای گوشواره هستند.

قفل اهرمی

5️⃣ پشت گیره دار: گوشواره هایی که دارای پشت گیره ای هستند برای کسانی که گوش خود را سوراخ نمی کنند عالی است. گیره پشتی به آرامی به لاله گوش می چسبد و گوشواره را در جای خود نگه می دارد، بدون نیاز به سوراخ کردن.

گوشواره پشت گیره دار

زرطلاگلد در مجموعه، تلاش میکند تا همه اطلاعات را بطور کامل و شفاف توضیح دهد و سوالی برای کاربران عزیز ایجاد نشود. برای این منظور مقاله ای کامل از راهنمای انتخاب گوشواره طلا برای شما آماده کرده ایم که مطالعه آن خالی از لطف نیست.

برای دسترسی به همه ی محصولات و لیست قیمت گوشواره طلا روی لینک کلیک کنید.

اما اگر سوالی در زمینه گوشواره های طلا برایتان پیش آمد پاسخگو هستیم. در نظرات 👇 حتما سوالات و پیشنهادات خود را بنویسید. 

برای خرید طلا، مطابق با بودجه و سلیقه تان حتما با پشتیبانی ما در تماس باشید، مشاورین ما از ساعت 9 الی 18 پاسخگوی مستقیم سوالات شما خواهد بود. منتظرتان هستیم. 

ما را از طریق کانال های یوتیوب، پینترست، اینستاگرام و آپارات دنبال کنید و عضوی از مجموعه بزرگ زرطلا شوید. 

✨ وقتشه بدرخشی ✨

admin
ارسال دیدگاه