جدیدترین مدل گردنبند طلا

جدیدترین مدل گردنبند طلا

محبوب ترین ترندهای گردنبند امسال

برخی از ترندهای جواهراتی امسال که مورد علاقه ی ما هستند، مربوط به گردنبندها می‌شوند. یکی از خاص ترین ترند های گردنبند که امسال شاهد آن هستیم، استفاده از چندین گردنبند است. زنجیر های عاری از پلاک نیز یکی دیگر از ترند های ماندگاری‌ست که هیچوقت از مد نمی‌افتد و می‌توان با استفاده از زنجیرهای بیشتر محبوبیت بیشتری هم بدست آورد.

از زنجیر های درشت گرفته تا زنجیرهای نازک و چکش‌کاری شده. استفاده از چندین زنجیر بدون پلاک طلا با یکدیگر ، جدیدترین مدل گردنبند طلا در سال ۲۰۲۲ است که مناسب تمامی فصل هاست و می‌توان از آن‌ها در تمامی فصول ، از بهار گرفته تا زمستان استفاده کرد.

ترندهای گردنبند 2022

۱. سینه ریزهای الماس و چوکر های ساخته شده از الماس

این روزها لباس های شب نمایانگر فرا رسیدن فصل بهار و آغاز مهمانی ها و رویداد های رسمی سال ۲۰۲۲ می‌باشند. سینه ریزهای الماس و چوکر های ساخته شده از الماس، ظرافت و تطبیق‌پذیری  غیرمنتظره ای به لباس های شب می‌دهند و بدون اینکه برای انتخاب لباس هایتان زحمت فراوانی بکشید، می‌توانید فضای شگفت انگیزی برای رقابت با دیگران در حوضه ی استایل فراهم کنید. در حالی که یک گردنبند الماس ، مکمل خیره کننده ای برای یک لباس مجلسی ست، اما هنگامی که با یک پیراهن سفید و شلوار جین ست می‌شود هم می‌تواند به همان اندازه خیره کننده باشد.

گردنبند چوکر الماس

۲. زنجیر (بدون پلاک)

زنجیر های عاری از پلاک همچنان یکه تاز ۲۰۲۲ در حوضه ی اکسسوری ها هستند.هر دو نوع زنجیر گیره کاغذی (paperclip) و همنوعان درشتتر آن، تطبیق‌پذیری بالایی دارند و هیچوقت از مد نمی‌افتند، زیرا هم می‌توان آن را به تنهایی استفاده کرد و هم با زنجیر های دیگر ست کرد.

زنجیرهای بدون پلاک

۳. گردنبندهای لاکت یادبود

گردنبندهای لاکت، قرن هاست که وجود دارند و ما عاشق ماهیت احساسی آنهاییم، گردن انداختن عکس کسانی  که دوستشان داریم. طراح جواهرت با استعداد، مونیکا ریچ کوسان، مجموعه بزرگی از لاکت های نفیس  مدرن و در عین حال جذاب و جاودان طراحی کرده است.

گردنبند های لاکت یادبود

۴. مروارید های قدرتمند

ترند مروارید در سال 2022 پرطرفدارتر می شود. از طرح های کلاسیک گرفته تا مدرن. طراحان جواهرات همچنان به دنبال راه های جدید و متفاوتی برای ترکیب مروارید با جواهرات خود هستند. به دنبال گردنبندهای مرواریدی باشید که دارای مرواریدهایی با شکل ها و رنگ های منحصر به فرد و همچنین جلوه ای براق هستند.

گردنبند مروارید های درشت

۵. جواهرات رنگارنگ

سالن های مد امسال مملو از جواهرات رنگارنگ، از مهره های پررنگ گرفته تا سنگ های قیمتی روشن و میناکاری های چشم نواز بودند. اکسسوری‌های پر طراوت ورزشی، مانند گردن‌بند های سنگ‌ی قیمتی و رنگی، راهی عالی برای معرفی رنگ‌های جذاب به کمد لباس‌تان است.

گردنبندهایی با سنگ های رنگارنگ

۶. نماد های فلکی

امسال با پلاک ها و زنجیرهایی که از نمادهای فلکی  همانند خورشید، ماه و ستارگان الهام گرفته اند، ظاهری خارج از این دنیا برای خود خلق کنید.

گردنبند نماد فلکی
ترندهای گردنبند 2022
گردنبند نماد فلکی

۷. نماد های جذاب

گردنبندهایی با نماد جذاب ، شیک تر از همیشه برگشته اند.  جواهرات شخصی سازی شده و عاطفی همیشه شیک هستند و بهترین راه برای ابراز وجود ند.  داستان خود را با نماد ها و سنگ های قیمتی منحصر به فرد که نشانگر علایق و سرگرمی های شما هستند، بگویید.

گردنبند با نماد های جذاب
گردنبند با نماد های جذاب

۸. پلاک های چشمگیر

شخصی‌سازی همچنان در سال 2022 رواج دارد. در حالی که گردنبندهای قبلی بین اینفلوئنسرها و افراد مشهور اینستاگرام بسیار محبوب هستند، روند شخصی‌سازی در حال گسترش است. سنگ های ماه تولد و نشانه های طالع بینی راه های دیگری برای استقبال از جواهرات شخصی سازی شده هستند.

گردنبندهای شخصی سازی شده
گردنبندهای شخصی سازی شده

۹. ساده گرایی زیبا

گردنبندهایی با طرح مینیمال، برخلاف گردنبندهای درشت و بزرگ برای استفاده ی هم زمان از چندین گردنبند بسیار مناسب اند. این گردنبند ها حسی بسیار شیک و فوق العاده به آدم ها می‌دهند.

گردنبندهای مینیمال
گردنبندهای مینیمال
گردنبندهای مینیمال

۱۰. گردنبند های صاف و ساخته شده از طلا

 یک زنجیر صاف طلایی که از خانواده ی زنجیر های گیره کاغذی ست و همیشه زیبا و جذاب است، نیاز اساسی هر روز است.  این زنجیرهای سبک وزن و انعطاف پذیر به همان اندازه که شیک هستند برای پوشیدن هم راحت هستند.

همچنین این زنجیرهای مینیمالیستی به زیبایی روی استخوان ترقوه قرار می‌گیرند و لباس را درخشنده تر و بافت آنرا فوق‌العاده تر نشان می‌دهند.

گردنبندهای صاف طلا

برای خرید گردنبندهای طلا روی لینک کلیک کنید تا وارد فروشگاه سایت زرطلا شوید.

برای خرید طلا، مطابق با بودجه و سلیقه تان حتما با پشتیبانی ما در تماس باشید، مشاورین ما از ساعت 9 الی 21 پاسخگوی مستقیم سوالات شما خواهد بود. منتظرتان هستیم. 

ما را از طریق کانال های یوتیوب، پینترست، اینستاگرام و آپارات دنبال کنید و عضوی از مجموعه بزرگ زرطلا شوید. 

✨ وقتشه بدرخشی ✨

admin
ارسال دیدگاه