جدیدترین نوع تک پوش طلا

تک پوش طلا

معرفی جدیدترین انواع تک پوش طلا

تک پوش طلا یکی از خاص ترین انواع دستبند النگویی طلا و یا دستبند طلا محسوب شده و گزینه ای کاملا مناسب برای دست خانم هاست. در اینجا قصد داریم تا شما را با جدیدترین انواع تک پوش طلا آشنا نماییم:

تک پوش مدل مفتول گوی

با مشاهده تک پوش طلا مدل مفتول و گوی، در همان نگاه نخست، جذب آن خواهید شد. چرا که این تک پوش بسیار جذاب بوده و راهی جز این برای شما باقی نگذاشته است. اولین چیزی که در این تک پوش جلب توجه می کند؛ گوی زیبا با طرح و شکل های متنوع است. هر یک از این گوی ها روی مفتول های جداگانه تک پوش قرار گرفته و نظم خاصی را دنبال می کنند. 9 مفتول را در این تک پوش می بینید که روی هر کدام، تعدادی گوی قرار دارند. این گوی ها به مفتول متصل بوده و امکان افتادن آنها وجود ندارد. جوش خوردن گوی ها روی مفتول منجر به این اتصال محکم گردیده و باعث شده تا این گوی های گرد روی جای خود ثابت و بدون حرکت باقی بمانند.

یکی از ویژگی های خوب این تک پوش طلا این است که در قسمت پشتی مجهز به حلقه سایز می باشد. این حلقه سایزها کمک می کنند تا تک پوش، مطابق با سایز هر دست تنظیم شده و بسته شود. گوی های طلا موجود در این تک پوش از تراش های ظریف و هنرمندانه برخوردار بوده و جلوه بی نهایت چشمگیری را به تک پوش بخشیده اند. مفتول های چند ردیفه موجود در این تک پوش هم منجر به افزایش حجم ظاهری کار شده و این جلوه را دو چندان کرده اند.

1206

تک پوش نمادار با نمای مات و براق

تک پوش طلا نمادار با نمای مات و براق، طرح کشیده و فوق العاده ای را به تصویر می کشد. این تک پوش زیبا دارای حلقه های بیضی فرم است. هر یک از این حلقه ها توخالی بوده و یک خط در میان دارای نمای مات و براق می باشند. این ویژگی باعث افزایش جلوه این تک پوش شده و آن را تبدیل به یکی از متفاوت ترین و شکیل ترین انواع تک پوش نموده است. به طوری که می توانید از این تک پوش تماشایی برای پوشیدن در مهمانی ها و موقعیت های خاص استفاده کرده و با دستانی پر در میان جمع ظاهر شوید. اما نکته ای که باید به آن توجه کنید؛ این است که تک پوش ها به تنهایی پوشیده می شوند. یعنی دستبند یا زنجیر را نمی توانید کنار آنها استفاده کنید؛ چون این کار، نتیجه چندان خوبی ندارد.

دستبند النگویی طلا طرح تک کارتیه درشت کد B6167
دستبند النگویی گوی البرنادو مدل حجمی کد B4063

تک پوش طلا طرح دار

تک پوش طلا طرح دار از پهنا و ضخامت نسبتا زیادی برخوردار می باشد. هر چه که به سمت انتهایی دستبند می روید؛ با پهنای کمتری از آن روبرو می شوید. در واقع قسمت جلویی کار که روی دست نمایان است، پهن به نظر رسیده و بند آن پهنای کمتری دارد. این مدل تک پوش، با ایجاد حفره های توخالی در پشت کار، سبک سازی شده است. این موضوع باعث شده تا از وزن تک پوش کاسته شده و به همان نسبت قیمت آن نیز اندکی کاهش یابد. بنابراین با وجود ضخامت تک پوش، وزن و قیمت آن چندان بالا نیست. اکنون اگر تمایل به این تک پوش طلا داشته باشید؛ می توانید آن را با قیمت بهتری تهیه نمایید.

اما بپردازیم به ویژگی های ظاهری این تک پوش که در نوع خود منحصر به فرد می باشند. تک پوش فوق از سطح آینه ای و صیقلی برخوردار بوده و براقیت و جلوه خاصی را از آن متوجه می شوید. این تک پوش، طرح های دندانه دار و بی نظیری را به نمایش گذاشته است. طرح هایی که در افزایش جلوه آن، بی تاثیر نبوده اند.

دستبند النگویی طلا طرح تراش سنتی کد B6404

برای خرید طلا، مطابق با بودجه و سلیقه تان حتما با پشتیبانی ما در تماس باشید، مشاورین ما از ساعت 9 الی 21 پاسخگوی مستقیم سوالات شما خواهد بود. منتظرتان هستیم. 

ما را از طریق کانال های یوتیوب، پینترست، اینستاگرام و آپارات دنبال کنید و عضوی از مجموعه بزرگ زرطلا شوید. 

✨ وقتشه بدرخشی ✨

admin
ارسال دیدگاه