هدیه خاص برای خانم ها و آقایان

تولد خاص

هدیه خاص برای خانم ها

شاید خرید طلا هدیه تولد کاری بس دشوار و هزینه بردار باشد. اما معمولا بیشتر اشخاص از کادو گرفتن چیزهای ارزشمند خوشحال می شوند. طلا یکی از اجناسیست که سالیان سال گران بها باقی مانده و روز به روز به ارزش آن افزوده شده است.

خرید طلا هدیه تولد بیشتر در میان خانواده و اقوام نزدیک، مخصوصا زوج های جوان، مرسوم است. البته می توان برای هر شخصی که برایمان عزیز است، فارق از نوع رابطه و نسبت فامیلی، کادوی تولدی از جنس طلا در نظر گرفت. نه تنها به مناسبت تولد بلکه به هر مناسبت دیگری مثل روز دختر، روز زن، فارق التحصیلی، سالگرد ازدواج و ولنتاین هم هدیه ای از جنس طلا تهیه کرد.

گردنبند طلا طرح زنجیر کارتیه کد N6596

کادو تولد خاص مردانه

موضوع خرید طلا هدیه تولد صرفا مخصوص بانوان نیست، بلکه برخی از آقایان هم تمایل به استفاده از اکسسوری های طلایی همچون زنجیر، دستبند کارتیه مردانه، دستبند چرمی با پلاک طلا و انگشتر طلا مردانه دارند.

فروهر مردانه

در هر صورت قبل از خرید طلا هدیه  تولد به سلیقه ی طرف مقابلتان توجه کنید. در ایران خرید هدیه طلا برای نوزاد و کودک تازه متولد شده، از طرف خانواده ی نزدیک هم بسیار رایج است.

دستبند بنگل طلا طرح گل و چشم نظر کد B6480

شاید در گذشته امکان خرید طلا با گرم بالا برای بسیاری از افراد امری طبیعی و قابل دستیابی بود . اما با گذشت زمان و افزایش روزافزون قیمت آن ، برخی ترجیح میدهند طلایی ظریف و سبکتر را خریداری کنند. با این حال هر کس می تواند با توجه به بودجه ی خود برای خرید طلا هدیه تولد اقدام کند.

برخی از گالری های طلافروشی زیورآلات شیک و زیبایی با وزن یک گرم یا کمتر دارند. گالری زرطلا یکی از این جواهر فروشی هاست. زیورآلات طلای زیر یک گرم معمولا گوشواره میخی و یا پلاک طلا بدون زنجیر اند. 

نیم ست طلا طرح قلب کد NS1661

همچنین میتوانید دستبند های سنگ و چرمی  ای که تکه ای طلا در آن ها به کار رفته است را به عنوان هدیه ی تولد خریداری کنید. که معمولا قیمت مناسب تری نسبت به زیورآلات تماما طلا دارند. این مورد برای آقایان هم بسیار شیک و جذاب است، مخصوصا دستبند  چرم و طلا . پلاک این دستبندها میتوتند اسم شخص، یک نماد ویا هر چیز دیگری باشد.

دستبند چرم و طلا

در گالری زرطلا کار های ظریف زیادی موجود است که میتوانید با مراجعه به صفحه ی اصلی فروشگاه زرطلا و انتخاب قیمت مورد نظرتان از قسمت فیلتر قیمت، خرید طلا هدیه تولد را انجام دهید.

خرید پلاک بچه گانه ی میناکاری شده برای کودکان و نوزادان میتواند بسیار لذت بخش و زیبا باشد. این پلاک های بچه گانه معمولا وزن زیادی ندارند و در نتیجه قیمت پایینتری نسبت به دیگر اجناس طلا دارند.

پلاک طلا طرح قلب رنگی مینا کاری کد P2202

هدیه تولد خاص زنانه:

پلاک های طلای سفارشی میتواند انتخاب مناسبی برای خرید طلا هدیه تولد باشد. پلاک های متفاوتی با طرح ها وزن های متفاوت وجود دارند که میتوانید جهت کادو دادن، خریداری کنید. از جمله این پلاک ها میتوان به پلاک اسم، پلاک های شعر و یا هر طرحی که مد نظر دارید اشاره کرد.

این پلاک ها بصورت سفارشی و در کمترین زمان به صورت سفارشی و در کمترین زمان ممکن توسط گروه زرطلا برایتان ساخته میشود.

پلاک اسم

قیمت این نوع پلاک ها به اندازه، طرح و فونتی که انتخاب میکنید بستگی دارد. این قیمت هنگام سفارش تخمین زده شده و به خریدار اعلام میشود. وزن این پلاک ها از زیر یک گرم شروع میشود و تا هر قیمتی که مد نظر دارید میتواند بالا برود.

گردنبند طلا طرح بال فرشته و قلب توخالی کد N670

🟡 🟡 برای سفارشی سازی پلاک اسم یا طرح های خود، با شماره پشتیبانی 09356669022 در تماس باشید. 🟡🟡

کادو تولد لاکچری زنانه

معمولا هدیه گرفتن کادو های ارزشمند، آن هم در روز تولد به انسان احساس مهم و با ارزش بودن می دهد. طلا یکی از این نوع کادوهای ارزشمند است که کمتر کسی از هدیه گرفتن آن خوشش نمی آید.از طرف دیگر ، فارق از جنس طلا ، بیشتر بانوان به زیورآلات علاقه مندند.

پس در کل جواهرات گزینه ی مناسبی برای کادوی تولد خانم ها به حساب می آید. فقط لازم است هنگام خرید به سلیقه ی شخص مقابل هم توجه کنید. (به رنگ طلایی که دوست دارد، به سلیقه اش درباره ی ظریف یا درشت بودن جواهر، نظرش درباره طلاهای نگین دار یا تراش خورده.)

از دیگر دلایل اهمیت خرید طلا هدیه تولد میتوان به رس و رسومات رایج در کشور اشاره کرد. در بعضی خانواده ها خرید طلا هدیه تولد ، برای کودکان تازه متولد شده و زوج های تازه به هم رسیده مرسوم است. 

از طرفی طلا یک نوع سرمایه به حساب می آید که علاوه بر حفظ ارزش پول، روز به روز بر قیمت آن افزوده می شود. پس اگر برای فرزندان، همسر و پدر و مادر خود طلا هدیه بگیرید در واقع نوعی سرمایه گذاری برایشان انجام داده اید که جای دوری نخواهد رفت.

گردنبند طلا طرح وی V کد N1254

امیدوارم اطلاعات مورد نیاز خود را از مقاله ی خرید طلا هدیه تولد بدست آورده باشید. ممنون که مارا تا انتها همراهی کردید.

برای خرید طلا، مطابق با بودجه و سلیقه تان حتما با پشتیبانی ما در تماس باشید، مشاورین ما از ساعت 9 الی 21 پاسخگوی مستقیم سوالات شما خواهد بود. منتظرتان هستیم. 

ما را از طریق کانال های یوتیوب، پینترست، اینستاگرام و آپارات دنبال کنید و عضوی از مجموعه بزرگ زرطلا شوید. 

✨ وقتشه بدرخشی ✨

admin
ارسال دیدگاه