پیشنهاد 4 نوع دستبند طلا کادویی و قیمت مناسب

جدیدترین مدل دستبند طلا کادویی

دستبند طلا مناسب کادو و هدیه

یکی از زیورآلاتی که بسیار مورد پسند خانم هاست، دستبند طلا است. مزیت دستبند طلا به این است که برای خرید دستبند طلا، با هر قیمتی دستتان باز است و مجبور نیستید حتما هزینه زیادی بپردازید تا یک دستبند بخرید. بلکه گاهی با پرداخت هزینه کمتر هم موفق به خرید دستبند طلا خواهید شد. البته مدل های خاصی از دستبند دارای قیمت ارزان بوده که با این مدل ها آشنا می شوید.

1. دستبندهای سنگی به همراه پلاک طلا

دستبند های سنگی همراه با پلاک طلا؛ یکی از اسپرت ترین دستبندهای طلاست که با توجه نوع پلاک، هم آقا و هم خانوم می توانند استفاده کنند و به علت وجود یک پلاک کوچک و سنگ دور تا دور مچ ، این نوع دستبند ها قیمت بسیار مناسبی دارند.

دستبند سنگی طلا طرح بی نهایت کد B6107
دستبند سنگی طلا طرح چند ضلعی فیوژن کد B6263

برای مشاهده قیمت دستبند سنگی و طلا گالری زرطلا روی لینک کلیک کنید.

دستبند های سنگی یلدایی

2. دستبند طلا بندی

دستبند طلا بندی با قفل آسانوسری هم حسابی طرفدار دارد. این دستبند شبیه به دستبند سنگی است. با این تفاوت که بند دارد، نه سنگ. یک پلاک طلا هم وسط دستبند کار شده که نمای بی نظیری را به آن بخشیده است. این دستبند را با هر رنگ بند و هر طرح پلاکی که بخواهید می توانید پیدا کنید یا در صورت تمایل سفارش دهید تا دقیقا همان مدل مورد نظرتان پیش روی شما قرار گیرد.

دستبند طلا آسانسوری
طلا بندی
دستبند آسانسوری و طلا طرح قلب و بال فرشته کد B18078

3. دستبند چرم و طلا

دستبند چرم و طلا به عنوان دستبند اسپرت (بیشتر مردانه است) شناخته شده و پلاک پهن تری نسبت به مدل های دیگر دارد. این را باید در نظر داشته باشید که دستبند چرمی دارای قیمتی بالاتر از دستبند سنگی و بندی است. پلاک اسم نیز روی دستبند های چرم بسیار زیبا می شوند.

دستبند چرم و پلاک طلا طرح لوزی کد B15830
چرم اسم حسین
چرمی طلا
دستبند چرم و پلاک طلا طرح بینهایت کد B6118

4. دستبند طلا زنجیری ظریف

برای خرید دستبند طلا ارزان می توانید این گزینه را هم به لیست انتخابی تان اضافه کنید. دستبندهای زنجیری هم بسیار جوان پسند بوده و در دل خیلی از افراد جا باز کرده اند. زنجیرهای متعلق به این دستبند، در عین ظرافت، محکم بوده و به هیچ وجه پاره نمی شوند.

البته این موضوع شامل حال دستبندهای ظریف بوده که قیمت اقتصادی و مناسبی دارند. دستبندهای زنجیری ضخیم تری هم وجود دارند که به نسبت گرانتر هستند. اگر مشکلی با قیمت ندارید، می توانید همین مدل را انتخاب کنید.

دستبند زنجیری ظریف
دستبند زنجیری ظریف
دستبند طلا با گوی البرنادو کد B340

برای مشاهده قیمت و خرید آنلاین دستبند زنجیری طلا روی لینک کلیک کنید.

برای خرید طلا، مطابق با بودجه و سلیقه تان حتما با پشتیبانی ما در تماس باشید، مشاورین ما از ساعت 9 الی 21 پاسخگوی مستقیم سوالات شما خواهد بود. منتظرتان هستیم. 

ما را از طریق کانال های یوتیوب، پینترست، اینستاگرام و آپارات دنبال کنید و عضوی از مجموعه بزرگ زرطلا شوید. 

✨ وقتشه بدرخشی ✨

admin
ارسال دیدگاه