دستبند طلا مناسب دست های لاغر

دستبند مناسب دست های لاغر

معرفی چند نمونه دستبند طلا مناسب دست لاغر

اگر به دنبال خرید دستبند طلا هستید؛ اگر دستان لاغری دارید؛ پس باید ابتدا خوب بگردید تا دستبند طلا مناسب دست لاغر را پیدا کنید. اگر دستبندی مغایر با دستان خود خریداری کنید؛ متوجه ظاهر ناموزون آن شده و شاید هیچ وقت، آن دستبند را به دست نکنید. اکنون ما قصد داریم تا چند نمونه دستبند طلا مناسب دست لاغر را به شما معرفی و کنیم. توجه داشته باشید برخی از این دستبندها ظریف بوده و در مقابل، بعضی از آنها دارای ظرافت کمتر و وزن بیشتری اند. مانند:

1. دستبندهای طلای ظریف:

✔️ دستبند طلا لیزری

دستبند مدل لیزری حاوی زنجیرهای نازک و البته مستحکم بوده و در وسط دستبند، یک پلاک لیزری نازک با طرح های مختلف به چشم می خورد. پس اگر به دنبال خرید دستبند مناسب برای دست لاغر هستید، می توانید این گزینه را در انتخاب های خود لحاظ فرمایید. قسمت مثبت ماجرا اینجاست که به طور کلی، قیمت دستبند لیزری، بسیار مناسب بوده و می توانید با کمترین بودجه آن را خریداری نمایید.

دستبند زنجیری طلا طرح پر

✔️ دستبند مرواریدی

مرواریدهایی با اندازه ریز تا متوسط در دو طرف بند دستبند خودنمایی می کنند که به رنگ سفید بوده و یک نمای فوق العاده زیبا را به دستبند بخشیده اند. در قسمت میانی دستبند هم پلاک های مختلفی را خواهید دید که شامل پلاک های توخالی و توپر می گردند.

دستبند طلا طرح مروارید کد B6182

✔️ دستبند میناکاری

پلاک میناکاری شده و سنتی در وسط دستبند قرار دارد که از دو طرف توسط زنجیرهای نازک تا متوسط احاطه شده است. اگر طرفدار طرح های سنتی بوده و در عین حال مچ دستتان لاغر و استخوانی است، می توانید با انتخاب این دستبند، لاغری دستتان را پوشانده و جلوه ای خاص را به آن ببخشید.

2. دستبندهای طلای وزن دار:

✔️ دستبند طلا کارتیه

دستبند طلا کارتیه در مقایسه با سایر مدل های موجود در بازار، ظرافت بیشتری دارد. به همین دلیل از آن به عنوان دستبند طلا مناسب دست لاغر نام برده اند. وجود حلقه های نزدیک به هم و پیوسته در این دستبند، بیش از هر چیز، نظرتان را به خود جلب می کند. همچنین دستبند فوق از لحاظ استحکام نیز کاملا مطمئن بوده و از وزن و قیمت مناسب برخوردار می باشد. در ضمن شما می توانید این دستبند بی نظیر را به عنوان هدیه در نظر گرفته و یا اینکه آن را برای مصارف شخصی انتخاب کنید.

دستبند کارتیر

✔️ دستبند فیگارو

دستبند طلا فیگارو نه تنها شایسته انتخاب به عنوان دستبند طلا مناسب دست لاغر خواهد بود، بلکه نسبت به مدل هایی مثل دستبند کارتیه، مدرن تر به نظر می رسد. شما می توانید این دستبند دوست داشتنی را در کنار ساعت مچی یا سایر دستبندهای خود پوشیده و زیبایی دو چندانی به دستان خود اعطا کنید. این دستبند از بافت متفاوت و مستحکمی برخوردار بوده و خیالتان را از هر نظر آسوده می سازد.

دستبند طلا طرح فیگارو کد B1041

✔️ دستبند تیفانی

وجود حلقه های عمودی و افقی متصل به هم، جذابیت خاصی را به دستبند تیفانی طلا بخشیده است. این حلقه های توخالی، منجر به کاهش وزن دستبند شده و البته قیمت نهایی کار با توجه به ضخامت حلقه ها و طول دستبند، مشخص می گردد. در هر حال این دستبند زیبا و ستودنی، قابل انتخاب به عنوان دستبند طلا برای دست لاغر بوده و کاری می کند تا دیگر لاغری آنها به چشم نیاید.

دستبند طلا طرح تیفانی قفل و کلید کد B1025

✔️ دستبند رولکس

دستبند رولکس طلا در عین ضخامت، کاملا به دست های لاغر می آید. در ضمن دستبند رولکس، ظاهر بسیار شکیلی داشته و تعریف و تمجید دیگران را در پی خواهد داشت. در ضمن شما می توانید روی این دستبند، حساب همیشگی باز کنید؛ چون همیشه و در هر زمان مد بوده و هیچوقت دمده نمی شود. بافت های درشت و پیوسته این دستبند هم از دیگر نقاط قوت آن به شمار آمده و با وجود استحکامی که دارد، دچار آسیب یا خطراتی مثل مفقودی نخواهد شد.

دستبند طلا رولکس کد B6293

✔️ دستبند بنگل نازک

دستبند بنگل نازک هم انتخابی عالی برای دستان لاغر است. این دستبند که حاوی شکافی در میانه دستبند می باشد؛ به راحتی پوشیده شده و نیاز به کلنجار رفتن با آن نیست. دو گوی پر و زیبا با اندازه های کوچک تا نسبتا بزرگ در دو لبه دستبند وجود دارند که باعث می شوند تا هنگام پوشیدن، لبه های تیز را احساس نکنید.

دستبند بنگل طلا طرح میخ گرد کد B1114

برای خرید طلا، مطابق با بودجه و سلیقه تان حتما با پشتیبانی ما در تماس باشید، مشاورین ما از ساعت 9 الی 18 پاسخگوی مستقیم سوالات شما خواهد بود. منتظرتان هستیم. 

ما را از طریق کانال های یوتیوب، پینترست، اینستاگرام و آپارات دنبال کنید و عضوی از مجموعه بزرگ زرطلا شوید. 

✨ وقتشه بدرخشی ✨

admin
ارسال دیدگاه