دستبند طلا مناسب هدیه شب یلدا

دستبند کادویی یلدایی

دستبند طلا، بهترین هدیه در شب یلدا

یکی از رسوم زیبایی که در بین ما ایرانیان رواج دارد؛ هدیه دادن در شب یلداست. البته، دریافت کننده های این هدیه، اغلب اعضاء جدید خانواده مثل عروس، داماد یا حتی نوزاد تازه به دنیا آمده هستند. اما یکی از هدیه های ارزشمندی که در این شب بلند سال، تقدیم عروس خانم ها یا حتی نوزادان و قدم های نورسیده می گردد؛ دستبند طلاست. دستبند طلا مناسب هدیه شب یلدا بوده و در مقایسه با سایر هدایا، ارزش مادی و معنوی بیشتری دارد. در ادامه، نگاهی خواهیم داشت بر گزینه های مناسب جهت هدیه در این شب به یاد ماندنی:

البته برای خرید هدیه در شب یلدا گزینه های بسیار متفاوتی وجود دارد. اما اگر بخواهید طلای ارزشمند را هدیه دهید میتوانید از مقاله ما راهنمایی بگیرید. باز هم تاکید میکنیم خرید هدیه شب یلدا کاملا سلیقه ای است.

دستبند طلا لکسوس

دستبند طلا لکسوس؛ هم حسابی در چشم بوده و هم حسابی در دل می نشیند. این دستبند دارای بافت و جلوه بسیار زیبایی بوده و با رنگ های مختلف مثل زرد و سفید، آبکاری شده است. توجه داشته باشید هر چقدر دستبندی که به نوعروس ها هدیه دهید؛ مثل این مدل، شکیل تر و باشکوه تر باشند؛ احساس ارزشمندی و البته رضایت بیشتری را در آنها ایجاد خواهند کرد.

دستبند طلا طرح لکسوس کد B1109

دستبند طلا ماری

دستبند طلا ماری یک دستبند ظریف و دخترانه پسند است که حتما عروس خانم های جوان، آن را می پسندند. اگر به دنبال خرید دستبند طلا مناسب هدیه شب یلدا بوده و در عین حال، یک کار جمع و جور با قیمت معقول انتظار دارید؛ این دستبند، گزینه ایده آلی برای شما خواهد بود. دستبند ماری، نه تنها از ظرافت تمام برخوردار بوده؛ بلکه بسیار شیک، ساده  و براق نیز به نظر می رسد. شما می توانید این دستبند فوق العاده را در ضخامت های مختلف مشاهده کنید.

دستبند طلا طرح ماری

دستبند بنگل

با هدیه دادن دستبند بنگل به عروس خانواده خود ممکن است حسادت سایر مهمانان را تحریک کنید. دستبند بنگل با آن سادگی و جلوه ای که دارد؛ راهی جز این برای همه باقی نگذاشته است. طرح های دایره ای و چند ضلعی این دستبند، تنوع خوبی را به آن بخشیده اند. پس اگر از سلیقه عروس خانم مطلع هستید؛ طرحی که مطابق با سلیقه اوست را همین حالا انتخاب کنید. دستبند بنگل پرطرفدار، قطعا بهترین هدیه برای تازه عروستان خواهد بود!

دستبند بنگل طلا طرح میخ گرد کد B1114

دستبند طلا طرح شعر

مگر امکان دارد که دستبند النگویی طلا طرح شعر را به عروس خانم هدیه دهید و او را شگفت زده نکنید؟ تلفیق طرح شعر و طرح های سنتی در این دستبند، یک تلفیق تماشایی است. پس اگر علاوه بر دستبند طلا مناسب هدیه شب یلدا به دنبال یک دستبند منحصر به فرد هستید؛ این گزینه، حالا روبرویتان قرار گرفته است.

دستبند طلا آسانسوری

دستبند طلا بند آسانسوری از آن دستبندهای محبوب است که هر زمان آن را به کسی هدیه کنید؛ خوشحالش خواهید کرد. به ویژه اگر این شخص، تازه عروس باشد. البته قدم های نورسیده هم شایسته دریافت این دستبند زیبا بوده و می توانید دستبندهایی با طرح انار یا هندوانه که نماد شب یلدا هستند را به آنها تقدیم کنید.

دستبند یلدایی

برای مشاهده و بررسی قیمت سایر دستبند طلا در سایت زرطلاگلد روی لینک کلیک کنید.

اگر مایلید چیزی غیر از دستبند طلا هدیه دهید با ما همراه باشید: 

نیم ست طلا

نوبتی هم که باشد؛ نوبت نیم ست های جذاب طلاست که به نظر، ناب ترین هدیه برای شب یلداست. فرقی نمی کند اعضاء جدید خانواده شما، یک تازه عروس جوان است یا یک نوزاد کوچک و شیرین؛ در هر حال با هدیه دادن نیم ست طلا می توانید یک شب به یاد ماندنی را برای آنها بسازید. نیم ست های نگین دار و سنگ دار، یک پیشنهاد بی نظیر برای این شب به شمار می آیند.

پلاک طلا

پلاک طلا یکی از گزینه های همیشه محبوب و در عین حال اقتصادی است. یک پلاک قرمز رنگ، توپر و وزین که نه تنها در زیبایی می درخشد؛ بلکه موجبات خوشحالی عروس خانم ها را هم مهیا خواهد کرد. از نقاط عطف این پلاک این است که می تواند با زنجیرهای مختلف مثل زنجیرهای طنابی به خوبی ست شود.

پلاک طلا طرح پر خاص

گردنبند طلا رولباسی

گردنبند طلا رولباسی آغشته با نگین یا سنگ های ریزنقش، هدیه برازنده ای برای شب یلداست. ست کردن لباس های مجلسی با این گردنبند، یک نتیجه عالی را رقم می زند.

انگشتر طلا آویزدار

اگر چه دستبند طلا مناسب هدیه شب یلداست؛ اما در کنار آن می توان انگشتر طلا آویزدار را نام برد. همان انگشترهای ظریفی که طرح هایی ظریف تر از آن آویزان شده و حسابی جذابشان کرده اند. این طرح می تواند همان طرح انار، طرح قطره، برگ، پروانه یا هر طرح زیبای دیگر باشد.

آویز ساعت

آویز طلا ساعت هم یک هدیه درخور عروس خانم هاست. این گزینه، نه تنها مدرن و جوان پسند است؛ بلکه از قیمت بسیار مناسبی هم برخوردار بوده و یک هدیه اقتصادی، البته با ارزش معنوی بالا به حساب می آید.

برای خرید طلا، مطابق با بودجه و سلیقه تان حتما با پشتیبانی ما در تماس باشید، مشاورین ما از ساعت 9 الی 18 پاسخگوی مستقیم سوالات شما خواهد بود. منتظرتان هستیم. 

ما را از طریق کانال های یوتیوب، پینترست، اینستاگرام و آپارات دنبال کنید و عضوی از مجموعه بزرگ زرطلا شوید. 

✨ وقتشه بدرخشی ✨

admin
ارسال دیدگاه