دستبند طلا 1 گرمی و مناسب هدیه

1530 2

خرید دستبند یک گرمی طلا

سلیقه افراد با یکدیگر متفاوت است. این موضوع باعث شده تا انتخاب آنها نیز تحت تاثیر قرار گیرد. برای مثال برای خرید دستبند طلا، برخی از افراد تمایل به خرید دستبند زنجیری دارند. این دستبندها اغلب ظریف بوده و وزن پایینی دارند. معمولا وزن آنها یک گرم الی یک گرم و اندی است و به دو گرم نمی رسد. این دستبندها همگی حاوی یک زنجیر نازک بوده که اگر حواستان باشد و بی احتیاطی به خرج ندهید؛ پاره نمی شوند. در واقع می توان گفت دستبند یک گرمی طلا که یک دستبند نازک است؛ دارای استحکام قابل قبول می باشد. بنابراین تا زمانی که با آن کلنجار نروید؛ امکان باز شدن و پاره شدن آن وجود نخواهد داشت.

این دستبند ظریف طلا را می توانید به هر شکلی که دوست دارید؛ استفاده کنید. می توانید آن را به عنوان دستبند پشت ساعتی مورد استفاده قرار دهید. می توانید آن را با یک دستبند زنجیری ضخیم مثل دستبند کارتیه به طور همزمان بپوشید. یا اینکه آن را به تنهایی به دست کنید. در هر صورت جلوه زیبایی را در دستانتان به وجود می آورد. فقط نکته ای که وجود دارد؛ این است که این دستبند به دلیل ظاهر منحصر به فرد و ظریفی که دارد؛ با دستانی که ظرافت و لاغری را می توان از آنها احساس کرد؛ تطابق بیشتری دارند. بنابراین بهتر است این نکته را رعایت کنید تا شاهد بهترین نتیجه بصری باشید.

ویژگی های کلی این دستبند

دستبند یک گرمی طلا از ویژگی های متمایز برخوردار می باشد. ویژگی هایی که منجر به محبوبیت بیش از پیش این دستبند شده اند. یکی از ویژگی های کلی این دستبند این است که همراه با پلاک های ریزنقش بوده و این پلاک ها به صورت پیوسته، بخشی از دستبند را احاطه کرده اند. این پلاک ها از دستبند آویزان بوده و به صورت مستحکم در سر جای خود قرار گرفته اند. از نمونه این طرح ها می توان به دستبند زنجیری طرح ماه و ستاره تو خالی اشاره کرد. این دستبند واقعا زیباست و حتی با وجود ظرافت، حضور موثر آن در دست احساس می شود. یکی دیگر از ویژگی های این دستبند که نظر همه را به خود جلب کرده؛ ساختار سبک آن است. این دستبند به قدری سبک است که گاهی تصور می کنید چیزی در دستتان نیست. البته این ویژگی اصلا بد نیست. چون باعث می شود تا همیشه در اثر پوشیدن آن، احساس راحتی داشته باشید.

 

دستبند طلا طرح ماه و ستاره توخالی کد B2600

این دستبند که به آن دستبند لیزرکات هم گفته می شود؛ حاوی طرح های لیزری و آینه ای می باشد. این دستبند خاص با این ویژگی های متفاوت به یک گزینه مناسب جهت هدیه دادن تبدیل شده است. البته می توانید این دستبند فوق العاده با آن حجم از طرح و شکل را برای خودتان هم خریداری کرده و در مهمانی ها و دورهمی ها بپوشید. پیشنهاد می کنیم آن را برای چنین موقعیت هایی استفاده کنید؛ چون اگر دستبند فوق را به صورت روزانه پوشیده و کمی حواس پرتی کنید؛ ممکن است باعث آسیب به دستبند یا گم شدن آن شوید. البته در نهایت انتخاب با خودتان بوده و شما تشخیص می دهید که این دستبند ظریف را کجا یا چطور استفاده نمایید!

دستبند طلا طرح 4 پولکی کد B1873

قیمت دستبند زنجیری ظریف

برای خرید دستبند یک گرمی طلا یا همان دستبند زنجیری ظریف، نیاز نیست خیلی هزینه کنید. چون این دستبند یک گرمی با توجه به وزن پایین و ظرافت کاملی که دارد؛ با بهترین قیمت به فروش می رسد. به طوری که با پرداخت مبلغ نهایتا 3 میلیون تومان هم می توانید این دستبند زیبا را خریداری کنید. قیمت این دستبند از حدود 1 میلیون و 800 هزار تومان شروع شده و تا نهایتا 3 میلیون را شامل می گردد.

1444

برای خرید طلا، مطابق با بودجه و سلیقه تان حتما با پشتیبانی ما در تماس باشید، مشاورین ما از ساعت 9 الی 21 پاسخگوی مستقیم سوالات شما خواهد بود. منتظرتان هستیم. 

ما را از طریق کانال های یوتیوب، پینترست، اینستاگرام و آپارات دنبال کنید و عضوی از مجموعه بزرگ زرطلا شوید. 

✨ وقتشه بدرخشی ✨

admin
ارسال دیدگاه