زنجیر ونیزی طلا

زنجیر ونیزی

زنجیر ونیزی چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

یکی از زنجیرهای طلا که در ویترین های طلا فروشی خودنمایی می کند؛ زنجیر ونیزی است. این محصول با نام دیگری همچون زنجیر جعبه ای نیز شناخته می شود. شاید به این دلیل که اجزاء اصلی این زنجیر دارای ظاهری شبیه به جعبه می باشند.

 

ونیزی

زنجیر ونیزی مشتمل بر اجزاء مکعبی شکل بوده که این اجزاء دارای پیوند ناگسستنی و غیر قابل انفصال می باشند. آنچه که برای ساخت این زنجیر مورد استفاده قرار می گیرد؛ سیم گرد است. ابتدا سیم ها طی فرآیندی خاص، ظاهری صاف پیدا کرده و سپس به شکل جعبه ظاهر می گردند. جعبه هایی کوچک و ریز که پیوند بین آنها بسیار محکم است. بنابراین نیازی به نگرانی در خصوص پاره شدن این زنجیر وجود ندارد.

زنجیر ونیزی طلا ضخیم کد N6151

یک زنجیر قوی و مطمئن

اگر به دنبال خرید زنجیر طلا محکم هستید؛ به شما زنجیر ونیزی را پیشنهاد می کنیم. زنجیر ونیزی را می توان یک زنجیر قوی محسوب نمود. یک زنجیر قوی و امن که وقتی در گردنتان قرار می گیرد؛ بیرون نخواهد آمد مگر به خواست و اختیار شما. پس نگرانی بابت گم شدن آن را هم رها کنید که این نگرانی بیهوده است و به جز تخریب ذهن، هیچ نتیجه دیگری ندارد. این وصله ها به این زنجیر نمی چسبند.

زنجیر ونیزی طلا سایز ریز کد N1690

این زنجیر به دلیل استحکام فوق العاده خود، تبدیل به گزینه ای مناسب برای استفاده روزانه شده است و پلاک طلا ؛ تا وزن های بالا را میتوانید تحمل کند.

جالب است بدانید که زنجیر ونیزی به عنوان دستبند نیز قابل استفاده بوده و هر زمان نیاز به تنوع داشتید؛ می توانید آن را از گردن خارج کرده و به دور دست بیندازید. این زنجیر جعبه ای سخت، به هر شکلی استفاده شده و به این آسانی نمی شکند. بنابراین از داشتن چنین زنجیر مطمئن و تمام عیاری لذت ببرید. محصولی که ابدا ضعیف نبوده و به همین دلیل ویژگی هایی مثل شکننده بودن به آن تعلق ندارد.

خرید انواع زنجیر ونیزی طلا

✷ زنجیر ونیزی بسیار نازک

زنجیر ونیزی طلا ضخامت بسیار نازک سایز45cm A

✷ زنجیر ونیزی نازک

زنجیر طلا طرح ونیزی بافت ریز سایز48cm B

✷ زنجیر ونیزی بافت متوسط

زنجیر طلا طرح ونیزی بافت ریز و متوسط سایز46cm C

✷ زنجیر ونیزی بافت ضخیم

زنجیر طلا ونیزی 50 سانتی محکم کد N15185

برای خرید طلا، مطابق با بودجه و سلیقه تان حتما با پشتیبانی ما در تماس باشید، مشاورین ما از ساعت 9 الی 21 پاسخگوی مستقیم سوالات شما خواهد بود. منتظرتان هستیم. 

ما را از طریق کانال های یوتیوب، پینترست، اینستاگرام و آپارات دنبال کنید و عضوی از مجموعه بزرگ زرطلا شوید. 

✨ وقتشه بدرخشی ✨

admin
ارسال دیدگاه