5 مزیت سرمایه گذاری روی شمش طلا 18 و 24 عیار

خرید و سرمایه گذاری روی شمش طلا

5 مزیت سرمایه گذاری روی شمش طلا

✅ 1.وزن شمش های طلا (از جمله شمش های 24 و 18 عیار) بسیار متغیر است و با هر بودجه ای می توان آن ها را خریداری و سرمایه گذاری کرد. وزن شمش ها از 0.1 گرم (100 سوت) شروع می شود و تا 50 گرم متغیر است.

★ یک گرم طلا معادل 1000 سوت است.

★ وکیوم های قرمز رنگ، شمش های 18 عیار هستند و وکیوم های آبی ، شمش های 24 عیار هستند.

✅ 2. شمش های طلا با عیار متفاوت موجود است از جمله 24 و 18 عیار. تفاوت عیار برای تفاوت خلوص طلاست، هر چه عیار طلا بالاتر باشد، طلا خالص تر است.

★ سکه های طلا 22 عیار هستند.

★ همه زیورآلات مصرفی 18 عیار هستند.

شمش طلا

✅ 3. برای افرادی که سرمایه ی فراوان جهت خرید املاک و ماشین ندارند و علاقه مند به سرمایه گذاری بلند مدت هستند، خرید انواع شمش طلا 18 یا 24 عیار از زرطلا گزینه ی بسیار مناسبی ست. 👌

✅ 4. سرمایه گذاری روی طلا نسبت به املاک و… قدرت نقد شوندگی سریع تری دارد. با هر مقدار سرمایه ( از 200 هزار تومان تا 20 میلیون) می توانید شمش های طلا را خریداری و همچنین در هر موقعیتی در طلافروشی های معتبر نقد کنید.

✅ 5. با توجه به نوسانات فراوان این روز ها ، ارزش طلا هم متناسب با نوسانات بالا میرود.

شمش طلا

خرید اقساطی شمش طلا:

خبر خوب برای مشتریان سایت زرطلاگلد : امکان خرید اقساطی طلا از گالری زرطلا وجود دارد. چرا که گالری زرطلا با سایت قسطا قرارداد دارد. شما میتوانید با مراجعه به ghesta.ir شرایط و قوانین را مطالعه کنید و اعتبار بگیرید و سپس می توانید از گالری زرطلا هر محصولی که موجود است را خریداری کنید. 

شمش طلا
شمش طلا
شمش طلا

۵ فایده ی سرمایه گذاری روی شمش طلا :

۱. شمش طلا قابلیت تطبیق با بودجه هر کسی را دارد و چون وزن آن از یک صد سوت(0.1 گرم) شروع می شود و تا ۵۰ گرم متغییر است.(یک گرم طلا، معادل ۱۰۰۰ سوت می باشد.)

۲.شمش ۲۴ عیار است که برتری آن را نسبت به طلای معمولی با عیار ۱۸ و سکه با عیار ۲۲ را اثبات میکند.

شمش 1 گرمی الیزابت
شمش 1 گرمی الیزابت

۳.سرمایه گذاری روی طلا نسبت به املاک و… قدرت نقد شوندگی سریع تری دارد.

۴. با توجه به نوسانات فراوان این روز ها ، ارزش طلا هم متناسب با نوسانات بالا میرود.

جا-شمش-چرمی-1

۵.برای افرادی که سرمایه ی فراوان جهت خرید املاک و ماشین ندارند و علاقه مند به سرمایه گذاری بلند مدت اند گزینه ی بسیار مناسبی ست

خرید اقساطی شمش طلا:

*** خبر خوب برای مشتریان زرطلا : امکان خرید اقساطی طلا از گالری زرطلا وجود دارد. چرا که گالری زرطلا با سایت لندو (ایران رنتر سابق ) قرارداد دارد.

** برای عزیزانی که با سایت لندو آشناییت ندارد: این سایت امکان خرید اقساطی تا ۱۵ میلیون تومان را بدون ضامن و چک فراهم میکند.

صفحه اختصاصی گالری زرطلاگلد در فروشگاه لندو

admin
ارسال دیدگاه