معروف ترین برندهای جواهرات را به خاطر بسپارید.

برند جواهرات دنیا

در کل، جواهرات هیچوقت از مد نمی‌افتند.  فرقی نمی کند که در کدام دهه زندگی می کنید یا ترند های روز کدامند، طرح‌های منحصربه‌فرد گوشواره، گردن‌بند، دستبند و انگشتر می‌توانند هم به‌عنوان جواهرات چشمگیر و هم به‌عنوان اکسسوری‌های روزانه عمل کنند. تمام جواهرات چه از جنس مروارید، طلا، نقره، رزگلد و الماس باشند یا چیزهای دیگر، می‌توانند به عنوان یک جواهر زیبا به تنهایی استفاده شوند ومکمل لباستان باشند و ظرافت و درخشندگی مناسب را به آن بیافزایند.

 ما عاشق جواهرات روزانه ی خود هستیم، و به همان اندازه همیشه در جستجوی اکسسوری های جدیدیم تا به مجموعه خود اضافه کنیم، مواردی که امیدواریم بتوانیم آنها را به عنوان میراث خانوادگی به وارثان خود منتقل کنیم. بنابراین اغلب، برای به دست آوردن جواهری که از ترند ها  و نسل‌ها پیشی می‌گیرد، باید روی مارک‌های جواهرات طراح های معروف سرمایه‌گذاری کنید،چه یک دستبند معروف کارتیر لاو Cartier Love باشد یا یک گردنبند مروارید کلاسیک از برند میکی موتو Mikimoto.

طراحان زیادی وجود دارند که ارزش جواهرات را بالا می برند و اکسسوری هایی را خلق می کنند که ارزش پرداختن هر ریال‌ش را دارند. برای ساده تر کردن شناسایی بهترین مارک‌های جواهرات در بازار برای شما، تصمیم گرفتیم ۱۴ مورد از بهترین ها را در این مقاله معرفی کنیم. از برندهایی که قبلاً عاشق لباس هایشان بودید (سلام بر هرمس و شنل) گرفته تا برند هایی که سال‌یان سال در پی تکامل هنرشان بودند ( سواروسکی که در این مورد میدرخشد). مطمئن باشید که پس از مطالعه ی این مقاله تمام آنها را به خاطر می‌سپارید.

1. تیفانی اند کو (Tiffany & Co):

می توانید  فیلم کلاسیک آدری هپبورن ، صبحانه در تیفانی، را عامل اصلی معروفیت این برند بدانید، اما چیزی غیرقابل انکار در مورد اکسسوری های این برند جواهرات قدیمی وجود دارد و آن این است که محصولات این برند هرگز از مد نمی‌افتد.

گوشواره تیفانی
گوشواره میخی تیفانی

باید تاکید کنیم که اکسسوری هایی با طرح زنجیر، بزرگترین ترند سال 2023 است.

دستبند تیفانی

یک دستبند کلاسیک از برند تیفانی.

گردنبند تیفانی

و در نهایت برند تیفانی بدون گردنبند های تگ‌ش ( پلاک هایی که بر روی آن اطلاعاتی چون اسم، تاریخ  رویدادی خاص، یا عبارتی به یاد ماندنی ثبت می‌شود) هیچ است.

اطلاعات بیشتر درباره برند تیفانی

2. برند کارتیه / برند کارتیر (Cartier):

یکی دیگر از برندهای کلاسیک، کارتیه یا کارتیر است.  بهتر است برای خودتان یکی از دستبندهای معروف این برند یعنی دستبند های لاو Love یا چیزی کلاسیکتر همانند گردنبند کارتیه را خریداری کنید‌.

محصولات کارتیه

گرچه این دستبند با سازمان امنیت ی حمل و نقل زیاد رابطه ی خوبی ندارد (چرا که در فرودگاه ها اکثرا هنگام عبور از گیت فلزیاب با مشکل مواجه می‌شود)، اما هنوز هم بسیار زیبا است.

گردنبند کارتیه

برند کارتیه گردنبند هایی دارد که  برای همیشه ماندگار خواهند بود.

انگشتر کارتیه

و همچنین انگشتر هایی که بسیار چشمگیر و زیبا هستند.

درباره برند کارتیه بیشتر بدانیم … 

3. دیوید یورمن (David Yurman):

دیوید یورمن تازه در سال 1980 وارد صحنه شد، اما این مانع از ساخت جواهراتی نشد که قرار است تا ابد در جعبه جواهرات شما باقی بماند.اگر می خواهید اولین جواهر را از این برند خریداری کنید، قطعه ای را انتخاب کنید که با پیچ و تاب و طناب مانند بودنش ، نمایانگر برند دیوید یورمن باشد.

گردنبند دیوید یورمن
گردنبند دیوید یورمن

این گردنبند ترکیبی ست که در بهشت جواهرات ساخته شده است.

انگشتر دیوید یورمن

دستبندی که میتوان آن را برای نسل های بعدی خانواده به ارث گذاشت.

دستبند دیوید یورمن

این دستبند ارزش سرمایه گذاری را دارد.

4. برند میکی موتو (Mikimoto):

اگر با میکیموتو آشنایی ندارید، باید خدمتتان عرض کنم که در شرف تبدیل شدن به یکی از برند های مورد علاقه شماست.  این بنیانگذار برند ژاپنی جواهرات به‌عنوان اولین کسی که مرواریدهای پرورشی را خلق کرد، شناخته می‌شود، این بدان معنی ست که این برند برخی از بهترین جواهرات را دارد.

گردنبند میکی موتو

یک گردنبد کلاسیک تمام عیار

انگشتر میکی موتو

ما همیشه با مروارید موافقیم

دستبند میکی موتو

هر چقدر هم مروارید داشته باشید، باز هم کم است

5. برند بولگاری (Bulgari):

اگر به دنبال چیزی هستید که نسبت به جواهرات کلاسیک تان، متفاوت تر به نظر برسد، اکسسوری های بولگاری جزو آنهایی ست که اگر کلئوپاترا (قدرتمند ترین ملکه ی مصر) امروز زنده بود از آنها استفاده می‌کرد.

انگشتر بولگاری

به جرئت می توان گفت که این حلقه جزو باحال ترین حلقه هایی که دارید، می‌شود.

گردنبند بولگاری

ما عاشق پلاک بادبزن مانند این گردنبندیم.

دستبند بولگاری

دستبندی رنگارنگ و بسیار زیبا.

6. هری وینستون (Harry Winston):

آیا چیزی ارزشمندتر از قطعه ی جواهری از برند هری وینستون وجود دارد؟  به‌عنوان برندی که مسئول تولید برخی از معروف‌ترین الماس‌ها تا به امروز است، بدون شک هر تکه ی جواهراتش ارزش سرمایه‌گذاری را دارد

دستبند هری وینستون

هر چه درخشانتر، بهتر.

گردنبند هری وینستون

الماس کلاسیک گلابی شکل را انتخاب کنید.

گوشواره هری وینستون

ما عاشق این گوشواره های آویز هستیم.

7. هرمس (Hermès):

وقتی صحبت از تجمل به میان می آید، هیچ کس مانند هرمس در اینکار خبره نیست.  مطمئناً، شما این برند را بخاطر کیف برکین که امضای این برند است، می‌شناسید، اما جواهرات شگفت‌انگیزی نیز دارد که شایستگی حضور در مجموعه جواهراتتان را دارند.

گردنبند هرمس

بسیار شیک و جذاب.

گوشواره میخی هرمس

یک انگشتر چقدر می‌تواند عالی باشد.

انگشتر هرمس
دستبند هرمس

8. شوپارد (Chopard):

شاید شما با شوپارد از ساعت‌های لوکس آن آشنا شده باشید که به همراه کلکسیون Happy Diamonds امضای این برند محسوب می‌شوند.  خوب، جواهرات‌ش هم به همان اندازه باحال اند.  چه اکسسوری ای را انتخاب کنید که دارای الماس  باشد یا نه، این جواهرات قطعا چشمگیرخواهند بود.

گردنبند شوپارد

بی نهایت  دلفریب.

دستبند شوپارد

این دستبند را به کلکسیون خود اضافه کنید

گوشواره میخی شوپارد

اگر به دنبال گوشواره ای هستید که همه را انگشت به دهن کند، این گوشواره مناسب شماست

9. شنل (Chanel):

فرقی ندارد که از شنل چه چیزی می‌خرید – چه یک کیف دستی کلاسیک باشد، یا یک لباس یا هر چیز دیگری -مطمئن باشید که  مظهر شیک بودن خواهد بود.  اگر به دنبال چیزی برای استفاده ی روزانه هستید، یک جواهر کوچک درخشان از فروشگاه شنل را از یاد نبرید.

گردنبند چنل
گوشواره آویز چنل
دستبند چنل

10. ون کلیف آرپلز (Van Cleef & Arpels):

برند جواهرات و ساعت لوکس فرانسوی ون کلیف آرپلز  حسی منحصر به فرد و قدیمی را به تمام محصولات خود منتقل می کند.  اگر مطمئن نیستید از کجا شروع کنید، اکسسوری برای خود تهیه کنید که نماد کلاسیک شبدر این برند را به نمایش بگذارد یا یک دستبند ساده که بتواتید آنرا با همه چیز ست کنید.  در این مورد هیچ انتخابی ، اشتباه نیست.

دستبند ونکلیف مشکی با مدل

این دستبند بی نهایت زیباست.

گوشواره میخی طرح ون کلیف توخالی کد E1445

گوشواره هایی که هیچوقت دوست ندارید، درشان بیاورید

گردنبند طلا طرح تمام ون کلیف
نیمست ونکلیف مشکی با مدل

و گردنبندی که بسیار خاص است.

11. الکس مونرو (Alex Monroe):

الکس مونرو به‌خاطر جواهرات الهام‌گرفته از طبیعت‌ش شهرت دارد که همچنان در مقابل گذشت زمان مقاومت می‌کنند و قدیمی نمی‌شوند.  اکثر دوستداران مد، پلاک زنبور این برند را در مجموعه جواهرات خود دارند، که اگرچه ظریف است، اما به یکی از نمادین ترین قطعات جواهرات در بریتانیا تبدیل شده است.

گردنبند الکس

این گردنبند در دو سایز عرضه می شود که شما می توانید سایز مناسب خودتان را انتخاب کنید.

دستبند الکس

12. آنوشکا (Annoushka):

این برند نشان داد که جواهرات خوب هم می‌توانند سرزنده و شاد باشند.اکسسوری های برند آنوشکا رنگارنگ و پر زرق و برق هستند، اما غیرقابل پوشیدن نیستند.  هر یک از قطعات این برند که به وفور با الماس و سنگ‌های قیمتی گرانبها می‌درخشند، از بهترین و با کیفیت ترین مواد ساخته شده‌اند.

گردنبند آنوشکا
دستبند آنوشکا

13. سوزان کالان (Suzanne Kalan):

اگرچه سوزان کالان خط تولید جواهرات خود را در سال 1988 راه‌اندازی کرد، اما جواهراتی که او به همراه دخترش خلق می‌کند کاملا به روز هستند.  این زوج با جواهرات خود رنگ و فرم را بررسی کرده و جواهرات زیبایی با استفاده از رنگ ها و شکل های مختلف و نا متقارن می‌سازند.

گردنبند سوزان کالان

رنگ شفاف این گوشواره ، خیره کننده است.

گوشواره سوزان کالان

سنگ ماه (مون استون) و الماس همیشه مکمل یکدیگرند‌

انگشتر سوزان کالان

اگر یک اکسسوری از سوزان کالان خریداری می کنید،  بگذارید آن اکسسوری ، انگشتری که نماد این برند است، باشد.

13. سواروسکی (Swarovski):

سواروسکی همیشه  در درخشش پیشتاز بوده است، اما آخرین کالکشن آن ممکن است بهترین کارش باشد.  این برند با طرح‌های جسورانه که همانند یک پالت رنگ جذاب است و با طیف رنگی نقره ای متعادل‌ سازی شده ،  انگار که برای جواهرات جشنی برگذار کرده است.(این سبک طراحی همانند علامت تجاری سواروسکی می‌باشد)

گوشواره سواروسکی

این گوشواره ها چقدر فوق العاده اند

دستبند سواروسکی

دستبندی مناسب برای لباس های بافتنی

گردنبند سواروسکی

برای خرید طلا، مطابق با بودجه و سلیقه تان حتما با پشتیبانی ما در تماس باشید، مشاورین ما از ساعت 9 الی 21 پاسخگوی مستقیم سوالات شما خواهد بود. منتظرتان هستیم. 

ما را از طریق کانال های یوتیوب، پینترست، اینستاگرام و آپارات دنبال کنید و عضوی از مجموعه بزرگ زرطلا شوید. 

✨ وقتشه بدرخشی ✨

admin
ارسال دیدگاه