نکاتی برای ست کردن گوشواره با لباس

ست کردن گوشواره با لباس

برای تکمیل هر ظاهری و استایلی، وجود زیورآلات امری اجباری است. هنگامی که جواهرات با دقت انتخاب  شوند، می توانند یک مجموعه ی کامل ایجاد کرده و با تمامی اجزای موجود در ظاهرتان هماهنگ باشند. با این حال، یک انتخاب بد در جواهرات می تواند به طور کامل یک مجموعه ی خیره کننده را خراب کند.

هر لباسی ممکن است به نحوی از افزودن جواهرات سود ببرد. برای مثال به منظور رسمی‌تر کردن لباس، برای ایجاد جذابیت و برجسته کردن نقاط کانونی یک مجموعه ی ساده یا خنثی، یا برای افزودن رنگ و درخشش بیشتر به لباس. جواهرات یک جزء جدایی ناپذیر برای تمام بانوان طرفدار زیبایی هستند که به خود احترام می گذارد. با این حال،ممکن است یافتن جواهرات مناسب برای تکمیل ظاهر یک کت و شلوار خاص بدون آنکه از نمای آن بکاهد ، چالش برانگیز باشد.شما نباید هیچگونه مشکلی برای پیدا کردن جواهر مناسبی که به لباستان بیاید داشته باشید. راهنمای زیر به شما آموزش می‌دهد که چگونه برای لباس‌های خود اکسسوری مناسبی پیدا کنید.به طوریکه هر جا می‌روید از هماهنگی میان جواهرات و لباستان تعریف و تمجید کنند.

گوشواره و لباس

جواهرات ضعیف می توانند حتی لباس های بسیار ساده را شلخته جلوه دهند. می تواند شما را برای دفتر کار نامناسب نشان دهد. حتی اگر یک لباس مجلسی زیبا داشته باشید، اگر آن را با اکسسوری های نادرست بپوشید،بسیار زننده به نظر می رسد.

به همین دلیل است که مطالعه درباره ی هنر استفاده از اکسسوری ها بسیار مهم  می باشد.البته، اگر پس از تلاش فراوان برای پوشیدن لباسی که برق از سر همه بپراند ،تمام آن تلاش را با جواهرات نامناسب از بین نبرید، مفید خواهد بود. اما نترسید؛ تسلط بر هنراستفاده از اکسسوری ها همانند نسیمی دل انگیز و لذت بخش است. اکنون مشکل این است که چگونه بفهمیم کدام گوشواره ، مکمل لباسی ست که برتن داریم.

استفاده از گوشواره راهی عالی برای تکمیل یک لباس یا یک تغییر اساسی در ظاهرتان است. یک جفت گوشواره را انتخاب کنید که از شدت زیبایی چشم همه را به خود خیره کند و کمی زرق و برق به ظاهرتان ببخشد.اینگونه می توانید ظاهری داشته باشید که از سر تا پا به روز است.

هنگام انتخاب یک جفت گوشواره، باید به نوع مناسبت و رویدادی که میخواهید بروید( عروسی، تولد،مهمانی دوستانه و..)، استایل شخصی، رنگ و تناسب با لباس و عوامل دیگر فکر کنید. برای آشنایی با نحوه ی ست کردن گوشواره‌ها در اندازه‌ها، رنگ‌ها و سبک‌های مختلف با لباس های گوناگون، ادامه ی مطلب را بخوانید.

چگونه اکسسوری مناسب با هر ظاهر و لباس را انتخاب کنیم؟

مهارت در استفاده از جواهرات ، چیزی ست که همه باید آن را کسب کنند. این مهارت چندان سخت نیست و همگی می توانند آنرا یاد بگیرند. جواهرات مناسب می تواند توجه دیگران را به زیباترین ویژگی های شما جلب کند و استایل شخصی شما را برجسته تر نشان دهد. به همین دلیل، مطالعه درباره ی هنر استفاده از اکسسوری ها بسیار مهم است .

با پیروی از این دستورالعمل ها، می توانید تیپ های مد روزی ایجاد کنید که همیشه مورد تعریف دیگران قرار می گیرند. اصلا مهم نیست که لباستان چه طیف رنگی و چه سبک دیزاینی دارد، در هر صورت همیشه یک جواهر مناسب برای تکمیل لباس شیک و پر زرق و برقتان پیدا می شود. شما فقط باید در آن یک تغییر شیک ایجاد کنید.

نوع رویدادی که قصد دارید در آن شرکت کنید را در نظر بگیرید.

گوشواره ی خود را متناسب با جایی که قرار است بروید انتخاب کنید.قطعا شما با شیک ترین وگرانترین جواهراتتان  به یک قرار شام رسمی نمی روید.

گوشواره ی مناسب یک مراسم رسمی باید طراحی ساده ای داشته باشد که هیچوقت از مد نمی افتد. وقتی می‌خواهید کمی جذاب‌تر به نظر بیایید، بدون اینکه زیاده روی کرده باشید، استفاده از گوشواره های حلقه‌ای کوچک، بهترین راه است.

شما باید گوشواره های خود (ودیگر اجزای استایلتان) را بر اساس مناسبتی که در آن شرکت خواهید کرد انتخاب کنید. احتمالاً نیازی به پوشیدن زیباترین لباس‌ها و گران‌ترین گوشواره‌های الماس برای یک غذای معمولی با دوستان یا اقوام ندارید. هر چند ممکن است یک لباس نو برای یک جلسه در حین شام ​​با هیئت مدیره یا یک مشتری مهم، مناسب باشد.

نکته ی بسیار مهم این است که متناسب با هر رویداد ، لباس بپوشید. اگر عادت به انداختن دستبند دارید اما فقط می خواهید به دفتر کار بروید (و زیاد تایپ می کنید)، ممکن است بخواهید دستبندتان را در خانه بگذارید. اگر قصد دارید به مراکز تفریحی مانند بارها و کلوپ ها بروید، ممکن است گوشواره های میخی الماس بهترین انتخاب نباشند زیرا احتمال گم یا دزدیده شدن آنها وجود دارد.

گوشواره های میخی به دلیل ظاهر ساده ی خود بهترین گزینه برای یک محیط کاری حرفه ای هستند.

هنگامی که با دوستان خود بیرون می روید یا یک قرار عاشقانه دارید، ممکن است در انتخاب جواهرات خود کمی تجربی عمل کنید و ریسک پذیرتر باشید.

محیط کاری:

گوشواره های میخی با کاپشن و موهای بسته شده در عقب سر ،برای دفترکار عالی به نظر می رسند، زیرا این نوع گوشواره در عین سادگی ، زیبا هم است. برای رویدادهای خاص در دفترکار، گوشواره های میخی که از سنگ های قیمتی رنگی ساخته شده اند یا گوشواره های حلقه ای کوچک را انتخاب کنید تا مکمل یک لباس رسمی شیک باشند.

بیرون رفتن شبانه:

فرقی نمی‌کند برای شام بیرون بروید یا قرار ملاقات داشته باشید، یک جفت گوشواره نفیس بهترین گزینه برای ظاهر شما خواهد بود.

استفاده ی روزمره:

 از این فرصت برای استراحت به گوش هایتان و استفاده از گوشواره های ساده و معمولی استفاده کنید.همچنین می توانید در روز های عادی گوشواره های مختلف را با لباس های گوناگون در طرح و رنگ های مختلف امتحان کنید و به آن روز ها به چشم روز های آزمایشی نگاه کنید. مثلا در یک قرار ناهار که از پیش تعیین نشده، زیورآلات رنگارنگ بپوشید، مانند یک جفت گوشواره فیروزه ای یا یک جفت گوشواره ی عقیق. در هوای گرم، هیچ چیز بهتر از یک جواهر که طراحی طبیعت (گل، درخت و…) داشته باشد برای ست کردن با پیراهن گلدار یا یک لباس گشاد نخی نیست.

گوشواره و لباس

رنگ پوست خود را زیباتر نشان دهید.

هنگام استفاده از اکسسوری ها، بهتر است جواهراتی را انتخاب کنید که نه تنها مکمل لباس شما باشد، بلکه با رنگ پوستتان نیز همخوانی داشته باشند. هنگام انتخاب ست گوشواره مناسب برای لباس یا تاپ جدیدتان، باید رنگ پوست در نظر گرفته شود.

ویژگی های بازتابی فلز نقره آن را برای افرادی که رنگ پوست روشن و تیره دارند، انتخاب خوبی می کند. با این حال، رنگ پوست سرد و روشنتر رنگ‌های آبی، قرمز و بنفش را بیشتر نشان می دهند، در حالی که پوستهای تیره و گرم‌تربیشتر به رنگ‌های نارنجی، زرد و قرمز نیاز دارند. اگر به دنبال گوشواره هایی با سنگهای رنگی و درخشان هستید، این مورد را در نظر داشته باشید. بدیهی است که همین معیارها در مورد لباس هایی که می پوشید نیز صدق می کند.به خصوص اگر ترجیح می دهید از رنگ های روشن و سردتر استفاده کنید، حتما به این موضوع توجه کنید.

گوشواره و رنگ پوست

کار خود را با درنظر گرفتن رنگ ها شروع کنید.

یک روش آسان برای هماهنگ کردن جواهرات خود با لباس خود این است که به قانون رنگها پایبند باشید. شما می توانید برای شناسایی رنگهای مکمل یکدیگر و ست کردن رنگهای جدید با هم، از جدول مخصوص رنگ ها استفاده کنید. همچنین می توانید در مورد تئوری رنگ ها [1]مطالعه کرده و از آن برای ست کردن لباس های شیک و چشم نواز با هم استفاده کنید.

با استفاده از جدول رنگبندی  و چند اصل طراحی ساده می توانید یک رنگ بندی زیبا در ظاهرتان داشته باشید. شما می توانید ظاهر خود را با استفاده از هر یک از چندین طرح رنگی موجود در تئوری رنگ ها که شامل رنگهای مکمل،آنالوگ( مشابه)، سه گانه، تقسیم-مکمل[2]، و مربع هستند، بسازید.

علاوه بر در نظر گرفتن طرح رنگ ، باید فام ودرجه ی رنگ را نیز هماهنگ کنید. بنابراین، اگر لباسی که کم رنگ است می پوشید، جواهراتی با فام و درجه ی رنگی مشابه با لباس  بهتر از جواهراتی ست که دقیقا همرنگ لباس باشند.

[1]  به راهنمای عملی برای بیان تاثیر ترکیب رنگ ها در هنرهای تجسمی، تئوری رنگها می گویند.

[2] نوعی ترکیب رنگ است که شامل یک رنگ پایه و دورنگ که در مجاورت رنگ اصلی اند تشکیل شده است.

گوشواره را با چشمان تان ست کنید.

اگر می خواهید توجه دیگران را به چشمان خود جلب کنید، سعی کنید حتما از گوشواره استفاده کنید. شما می توانید هر رنگی را که دوست دارید را به گوش بیاندازید، اما اگر رنگ گوشواره نزدیک به رنگ طبیعی چشمانتان باشد، بهتر به نظر می رسد.

به نکته ی زیر توجه کنید:

برای دوچندان شدن زیبایی چشم های قهوه ای، یک جفت گوشواره ی آویزاز جنس کوارتز دودی را امتحان کنید. اگر چشم‌های آبی یا سبز دارید، از گوشواره‌های توپاز گلابی‌شکل همراه با یک تاپ کرم رنگ استفاده کنید تا چشمانتان بیشتر برق بزند. برای تکمیل چشم های عسلی، یک پیراهن صورتی رنگ با یک جفت گوشواره گارنت یا یاقوتی بپوشید.

با لباس خود هماهنگ کنید.

گوشواره یکی از آن اکسسوری هایی است که بدون توجه به شرایط و مناسبت می تواند تیپ و ظاهر یک شخص را بسازد یا خراب کند.

به عنوان مثال، اگر گوشواره مشکی را با بلوز قهوه ای بپوشید، تضاد بین این دو رنگ ناخوشایند خواهد بود و توجه دیگران را از بقیه ی زیبایی های ظاهریتان دور می کند.

برای جلوگیری از این امر، طرح های مختلف گوشواره های خود را بررسی کرده و یکی از رنگ های ثانویه[1] را انتخاب کنید.

بنابراین، اگر یک تاپ یا لباس سبز با اکسسوری‌های آبی یا سفید می‌پوشید، گوشواره‌های سبز می توانند نگاه ها را به رنگی که می‌پوشید جلب می‌کند. اگر لباسی که می پوشید کاملا یکدست و یک رنگ است، گوشواره هایی با رنگ متضاد لباستان انتخاب کنید.

اگر می خواهید شبیه عروسک باربی به نظر نرسید، باید در برابر هماهنگی با رنگ غالب لباستان مقاومت کنید و از اکسسوری ها و لباس های غیر هم رنگ استفاده کنید.

[1] به رنگهایی که از ترکیب دو رنگ اصلی تشکیل می شوند، رنگهای ثانویه میگویند.

گوشواره مروارید

مطابقت با طرح ها و اشکال

انحنای گوشواره یا گردنبند شما باید با شکل و طرح روی لباستان  مطابقت داشته باشد، چیزی که بسیاری از افراد هنگام استفاده از اکسسوری ها از آن غافل می شوند.

فقط در صورتی باید این توصیه را دنبال کنید که قصد دارید بلوز یا لباسی بپوشید که طرح بسیار قابل توجهی دارد بپوشید. هنگام انجام این کار، شما باید فقط  گردنبند و گوشواره هایی که دارای آویزهایی با طرحی مشابه با لباستان هستند، انتخاب کنید. مثلا، لباسی که راه راه های زاویه دار دارد را با گوشواره های حلقه ای بزرگ نپوشید.

با ذوق و شوق از گوشواره استفاده کنید.

در نهایت، وقتی گوشواره‌های فروشی را می‌بینید، به این معنا نیست که مجبورید همه ی آن‌ها را بخرید.

از گوشواره های پلاستیکی پر زرق و برق، گوشواره های کلیپسی بزرگ و گوشواره هایی که طرح های پیچیده دارند دوری کنید، مگر اینکه سلیقه ی شخصی شما باشند و واقعا آنها را دوست داشته باشید.

این نوع گوشواره ها به ندرت با سلیقه ی افراد جور در می آیند و برای دختران نوجوان مناسب تر از بانوان بزرگسال اند.

اگر با به گوش انداختن این نوع گوشواره ها از پختگی چهره و شخصیتتان کم می شود و این موضوع را دوست ندارید پس از آنها استفاده نکنید.در این صورت دیگر فردی نا بالغ تلقی نمی شوید.

گوشواره هایی که خلاقانه، غیرمعمولی  یا طنزآمیز هستند نیز قابل استفاده اند. با این حال، ممکن است لازم باشد کمی بیشتر دقت کنید و به دنبال چیزی با ارزشتر برای به گوش انداختن باشید.

هر کدام از گوشواره های موجود در بازار می توانند ظاهر شما را از این رو به آنرو کنند. مهم این است که بدانید از کدام نوع گوشواره در کجا و با چه استایل و رنگی استفاده کنید.

حتی اگر در طول مسیرانتخاب گوشواره چند اشتباه مرتکب شوید، پیروی از این قوانین که تا به حال ذکر کردیم، می تواند درپیدا کردن گوشواره ی مناسب کمکتان کند و حتی باعث شود که دیگران از ظاهرتان تعریف کنند.

گوشواره و لباس

سعی کنید همزمان از چندین اکسسوری استفاده کنید

جواهرات چند لایه در حال حاضر بسیار شیک هستند. اگر می خواهید به طور آزمایشی خود را آماده کنید و نما و بافتی متفاوتی در گردنتان داشته باشید ، از سه گردنبند با طول های مختلف استفاده کنید. شما می توانید هر لباسی را با یک سنگ قیمتی بزرگ و دو زنجیر ظریف بپوشید.

علاوه بر این، در حال حاضر استفاده از چندین انگشتر و دستبند به طور همزمان مد شده است. هنگام طراحی دستبند، مهره ها، بافت ها و رنگ های مختلف را امتحان کنید. همچنین، وقتی صحبت از انگشتر می شود، از امتحان اندازه ها، فرم ها و طرح های مختلف با هم نترسید.

همچنین می توانید با استفاده از چندین جفت گوشواره یا با پوشیدن گوشواره هایی که طرح صورت فلکی دارند از چندین گوشواره به طور همزمان استفاده کنید. استفاده از گوشواره های میخی در اندازه ها و شکل های مختلف راهی عالی برای نشان دادن شما و استایل شخصیتان هستند.

الماس تقریباً به همه چیز می آید

ضرب المثل آمریکایی که می گوید “بهترین دوست یک دختر الماس است” واقعا درست است. الماس یک اکسسوری ست که همه جا کاربرد دارد.الماس می تواند با رنگ های مختلفی که دارد زیبایی هر استایل را چندین برابر کند. هنگامی که جواهرات ظریف و فلزات یا سنگ های با ارزش دیگر کنار هم قرار می گیرند ،زیبایی و درخشندگی الماس چند برابر می شود.

اگر در تصمیم گیری برای انتخاب گوشواره مشکل دارید،حتما گوشواره های الماس را انتخاب کنید. ممکن است با پوشیدن این اکسسوری فوق العاده توجه دیگران را به بهترین ویژگی ها و لباس های خود جلب کنید.

گوشواره الماس

با گردنبند، نمای یقه ی خود را کامل کنید

مهم است که هنگام انتخاب گردنبند برای بلوز و لباس‌هایتان، مدل یقه ی لباستان را در نظر بگیرید. یقه و گردنبند باید مکمل یکدیگر باشند بدون اینکه هیچ کدام نمای دیگری را تحت الشعاع قرار بدهد.

اگر گردنبند شما با یقه تان همخوانی نداشته باشد، ممکن است ناهماهنگی ایجاد کندو نمای لباستان را هم خراب کند . برای انتخاب گردنبند مناسب با لباس حتما باید یقه ی لباس را در نظر داشت.

اگر مطمئن نیستید که یقه ی لباستان از کجا شروع می شود، یک قانون خوب این است که گردنبند خود را چندسانتیمتر بالا تر از خط یقه قرار دهید. اگر گردنبند بلندتری می اندازید، بهتر است آن را با یک یقه ی بسیارساده ست کنید. هنگام پوشیدن گردنبند، هرچه پوست بدنتان را بیشتر به نمایش بگذارید، جذاب تر می شوید.

نیم ست کارتیه فیوژن کد NS1021

چشم گیر ها را با ساده ها ست کنید

ممکن است تصور کنید که پوشیدن جواهرات ساده با یک لباس جسورانه بهترین راه برای جلوگیری از شبیه شدن به یک دلقک است. این یک دستورالعمل عالی ست که در همه ی شرایط درست نیست.

می توانید هر چند وقت یکبار یک لباس جسورانه را با جواهراتی که به همان اندازه جسورانه هستنداستفاده کنید.توجه کنید که گاهی نتایج می توانند فاجعه باشد. اگر مشتاق امتحان سبک های جدید با هم نیستید،ممکن است فرصت های شگفت انگیزی را از دست بدهید. اگر می‌خواهید یک لباس که طرح قابل ملاحظه ای دارد را با یک گردنبند بزرگ یا گوشواره‌ ی آویز بزرگ بپوشید ، مطمئن شوید که طرح ها و رنگ‌های آنها با هم سازگار هستند.

یک نقطه ی کانونی در ظاهرتان انتخاب کنید

انتخاب یک نقطه ی کانونی به‌عنوان نماینده ی زیبایی لباس‌تان، راه خاصی برای نشان دادن عمدی ظاهرتان است. پوشیدن تعداد زیادی اکسسوری چشمگیر به طور همزمان ممکن است باعث شود که استایل شما ناشیانه و نا مرتب به نظر برسد. علاوه بر این، جواهرات این پتانسیل را دارند که بر یک لباس غالب شوند و نمای آنرا بگیرند یا اینکه آنرا زیبا تر جلوه دهند.

 

چهار دسته اصلی جواهراتی را که اغلب استفاده می کنید را در نظر بگیرید: گوشواره، گردنبند،دستبند وانگشتر. سپس، هنگام انتخاب اکسسوری، یک یا حداکثر دو نوع جواهر را بردارید که به عنوان نقطه کانونی برای نمایش هر لباس عمل کنند.

 

اگرلازم است ، فقط یکی را انتخاب کنید. بنابراین، گوشواره های آویز و گردنبندهایی که بیش از حد توجه ها را به خود جلب می کنند، مناسب نیستند. رسیدگی بیش از حد به نیمه ی بالایی بدن باعث می شود که پایین تنه کمتر به چشم بیاید.

گوشواره و لباس

ترکیب و مطابقت

ظاهر یکنواخت، خسته کننده و ناپسند است. ترکیب جواهراتتان با یکدیگر یکی از راه های مقابله با این امر است. اگر حواستان به هماهنگ بودن آنها با یکدیگر باشد، می‌توانید از انواع مهره‌ها، جواهرات فلزی و سنگ‌های قیمتی یک گردنبند زیبا بسازید.

جسور باشید و گردنبندهایی با طول های مختلف و دستبندهایی با عرض های مختلف بیاندازید. داشتن یک عنصر که مطابق با تمامی مواد سازنده هنگام ترکیب عناصر مختلف باشد، ضروری است. این شما هستید که تصمیم می گیرید چه نوع فلز، رنگ یا طرحی را می خواهید.

انتخاب گوشواره بر اساس استایل

گوشواره های حلقه ای

گوشواره های حلقه ای ابتدایی ترین شکل گوشواره است، اما اشکال پیچیده تر وبزرگتر دیگری نیز وجود دارد. گوشواره حلقه ای هیچوقت از مد نمی افتند و با هر نوع استایلی همخوانی دارند.

گوشواره حلقه ای

گوشواره های میخی

این نوع طراحی گوشواره هیچ گونه پیچیدگی ای ندارد. گوشواره های میخی برای وقتی که می خواهید شیک به نظر برسید اما عجله دارید ، گزینه ای فوق العاده و بی دردسری هستند.

گوشواره های آویز

ساختار و تکان خوردن گوشواره های آویز باعث جذب نور توسط آنها می شود. ممکن است گوشواره های آویز سبک مینیمال داشته و برای استفاده ی روزانه مناسب باشند یا اینکه طرحی پیچیده و متفاوت داشته و رنگارنگ باشند.

گوشواره های ایر کاف

اگر می خواهید نمای بیشتری به گوش هایتان اضافه کنید، ایر کاف ها بهترین راه است. علاوه بر این، این نوع گوشواره ها یک جایگزین عالی برای افرادی هستند که هنوز گوش های خود را سوراخ نکرده اند.

♥ Ear cuff: گوشواره هایی که نیاز به سوراخ کردن گوش ندارند.

گوشواره کاف

گوشواره های استیتمنت (بزرگ) با لباس های ساده

استفاده از گوشواره های رنگارنگ و زیبا به جذابیت لباس و چهره ی شما کمک می کند. گوشواره های استیتمنت شما باید نقطه کانونی تیپ و ظاهرتان باشد، بنابراین ساده نگه داشتن بقیه ی لباس ها و اکسسوری هایتان به جلب توجه بیشتر این نوع گوشواره کمک می کند.

به عنوان مثال، یک جفت گوشواره آبی و نقره ای، در که پس زمینه ی آن یک لباس سفید ساده است ، به زیبایی خودنمایی می کند. رنگ خنثی و سفید لباس شما با تناژ روشن و جواهرات نقره ای/آبی به خوبی کنار می آید و یک سبک مینیمالیستی خیره کننده و زیبا ایجاد می کند.

برای خرید طلا، مطابق با بودجه و سلیقه تان حتما با پشتیبانی ما در تماس باشید، مشاورین ما از ساعت 9 الی 18 پاسخگوی مستقیم سوالات شما خواهد بود. منتظرتان هستیم. 

ما را از طریق کانال های یوتیوب، پینترست، اینستاگرام و آپارات دنبال کنید و عضوی از مجموعه بزرگ زرطلا شوید. 

✨ وقتشه بدرخشی ✨

admin
ارسال دیدگاه