هدیه مناسب سالگرد ازدواج برای همسر

new

سالگرد ازدواج، بهانه ای زیبا برای هدیه دادن به همسر

زمانی که زن و مرد با هم ازدواج می کنند؛ این کار را با عشق فراوان انجام می دهند. عشقی که آنها را به یک وصال شیرین و ماندگار سوق داده است. اما به مرور دغدغه ها و مسائل مختلف زندگی باعث می شوند تا این عشق مثل روزهای نخست آتشین نباشد و از شور و حرارت بیفتد. هر چند می توان با ارائه راهکارهای مناسب زناشویی، این عشق را همیشه زنده و تازه حفظ کرد. یکی از راهکارهای بسیار خوبی که برای این منظور مورد توجه قرار گرفته؛ تقدیم هدیه ای ارزشمند در سالگرد ازدواج است. این روز برای زن و مرد از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و عشق آنها را به یکدیگر یادآور می سازد. کافیست یک هدیه مناسب سالگرد ازدواج را خریداری کرده و آن را به همسرتان تقدیم کنید؛ پس از آن موجی از خوشحالی و عشق را در چشمانش خواهید دید.

حلقه رینگی ساده طلا کد R2772

اما به نظر شما هدیه مناسب سالگرد ازدواج کدام است؟ کدام هدیه می تواند حس خوشحالی فراوان را در همسرتان به وجود بیاورد؟ اگر همسرتان را شناخته باشید؛ پاسخ این سوال را میدانید. هر چند پیش بینی این پاسخ، خیلی سخت نیست. اگر مخاطب ما خانم ها باشند؛ همه میدانیم که بیش از 90 درصد آنها علاقه زیادی به طلا دارند. پس طلا را می توان هدیه مناسب سالگرد ازدواج معرفی کرد. طلا نه تنها با تنوع بالای خود، فرصت انتخابی آزادانه را مهیا می کند؛ بلکه با ظاهر زیبا و ارزش زیادش، حس بی نظیری را در وجود خانم ها جاری می سازد.

چند پیشنهاد عالی برای هدیه سالگرد ازدواج

اگر به دنبال خرید هدیه مناسب سالگرد ازدواج هستید؛ چه هدیه ای بهتر از طلا که تمام احساسات مثبت زن را بر می انگیزد. در ادامه به چند گزینه طلا اشاره خواهیم کرد که می توانید آنها را به عنوان پیشنهادات سالگرد ازدواج در نظر بگیرید:

دستبند طلا

دستبند طلا را می توان هدیه مناسب سالگرد ازدواج معرفی کرد. با تقدیم این دستبند به همسر مهربان و همراه خود می فهمانید که ارزشی فراتر از حد تصور برای شما دارد. لازم نیست حتما دستبندهای طلا گرانقیمت را برای هدیه در نظر بگیرید. اگر بودجه کافی برای خرید طلا را دارید که چه بهتر، می توانید دستبندهای وزین و نمادار را انتخاب کنید. اما اگر بودجه تان خیلی زیاد نیست؛ می توانید به همان دستبندهای ظریف و سبک هم بسنده کنید. آنچه مهم است؛ ارزش کار شماست، نه ارزش واقعی طلا.

دستبند طلا طرح کارتیه و قلب کد B3011

سرویس و نیم ست طلا

اگر به تازگی ازدواج کرده اید و تصمیم به اجرای اولین سالگرد ازدواج را دارید؛ یک پیشنهاد استثنایی برایتان داریم. سرویس و نیم ست طلا یکی از گزینه های فوق العاده محسوب می شود. این گزینه برای کسانی که در حال برگزاری نخستین سالگرد ازدواجشان هستند؛ کاملا مناسب به نظر می رسد. اگر برای پول خود برنامه ریزی کرده و نمی خواهید خیلی هزینه کنید؛ می توانید نیم ست طلا را انتخاب کنید. نیم ست که از اجزا کمتری برخوردار می باشد؛ در مقایسه با سرویس، قیمت پایین تری دارد.

گوشواره آویز طلا طرح لکسوس کد E827

سکه

خرید سکه طلا اعم از تمام سکه، نیم سکه یا ربع سکه، سکه امامی و … معمولا در سالهای نخست ازدواج صورت می گیرد. البته این بدان معنا نیست که باقی سالگردهای ازدواج ارزش چندانی ندارند؛ اما چون همه چیز در سالهای ابتدایی زندگی، رنگ و بوی تازگی دارد، سعی بر این است که هدیه ای متناسب با همین ایام برای همسر خریداری شود. خرید سکه طلا برای کسانی که وضعیت مالی بسیار مساعدی دارند؛ یک پیشنهاد خوب محسوب می شود.

شمش

شمش طلا دیگر مثل سابق، فقط محدود به مدل های بزرگ و وزن دار نمی شوند؛ بلکه آیتم های کوچک، کم وزن و اقتصادی مثل شمش های زیر یک گرم الی یک گرم را شامل می گردند. بنابراین با خرید یک الی چند مورد از این شمش ها می توانید بهترین خاطره از سالگرد ازدواج را در خاطر همسرتان تداعی کنید.

شمش طلا 18 عیار

سایر آیتم ها

خرید هدیه در روز سالگرد ازدواج، فقط مختص به طلا نیست؛ اما با توجه اینکه هر روز ارزش طلا بیشتر شده و سایر هدایا به مرور، ارزش قیمتی خود را از دست می دهند؛ بنابراین پیشنهاد می شود همان بودجه ای که قرار است صرف خرید هدایای دیگر شود؛ صرف خرید طلا گردد. با این کار، هم ارزش پولتان حفظ شده و هم حس متفاوتی را در همسرتان ایجاد خواهد کرد. حسی که شاید با دریافت هیچ یک از هدایای دیگر در او به وجود نیاید. اما سایر آیتم های طلا که می توانید به عنوان هدیه مناسب سالگرد ازدواج برای همسر خود خریداری کنید؛ عبارتند از: گردنبند، پلاک اسم، پلاک ترکیبی، انگشتر، گوشواره و پابند.

پلاک شعر تو مرا جان و جهانی مدل کشیده کد P1274

راهنمای خرید طلا برای سالگرد ازدواج

اکنون که با گزینه های متعدد طلا آشنا شدید؛ وقت آن است تا نکات مهمی را به عنوان راهنمای خرید هدیه طلا برای سالگرد ازدواج بدانید. نکاتی که تجربه ای بی نظیر از خرید را برایتان رقم خواهند زد:

خرید طلا متناسب با رنگ پوست و سن

طلا اگر چه به عنوان هدیه مناسب سالگرد ازدواج شناخته شده؛ اما اگر انتخاب آن با دقت صورت گیرد؛ نتیجه بهتری را در پی خواهد داشت. برای اینکه همسرتان را خیلی خوشحال کنید؛ سعی کنید طلا را متناسب با رنگ پوست و یا سن او انتخاب نمایید. مثلا اگر همسرتان جوان است، می توانید طلای رزگلد را برای او بخرید. برای خانم هایی که پوست روشن دارند؛ طلای زرد پیشنهاد می شود. همچنین برای خانم های دارای پوست تیره، طلای سفید، گزینه مناسب تری است.

حجمی

خرید با توجه به سلیقه فرد

برخی از خانم ها با توجه به سلیقه خود، طلاهای بدون نگین را می پسندند. بعضی از آنها طلاهای ساده و بدون نگین را ترجیح می دهند. اگر با سلیقه همسرتان آشنا باشید؛ میدانید کدام یک از این گزینه ها برای او مناسب تر می باشد.

خرید طلا مطابق با بودجه

اگر دوست دارید هدیه مناسب سالگرد ازدواج بخرید و بودجه تان به شما اجازه نمی دهد تا به سراغ طلاهای گران و سنگین بروید؛ می توانید گزینه های بعدی را انتخاب کنید. گوشواره میخی طلا، انگشتر مینیمال، دستبند لیزری و گوشواره لیزری، گزینه های مناسبی محسوب شده و نیاز به بودجه بالایی ندارند.

انگشتر مینیمال

برای خرید طلا، مطابق با بودجه و سلیقه تان حتما با پشتیبانی ما در تماس باشید، مشاورین ما از ساعت 9 الی 21 پاسخگوی مستقیم سوالات شما خواهد بود. منتظرتان هستیم. 

ما را از طریق کانال های یوتیوب، پینترست، اینستاگرام و آپارات دنبال کنید و عضوی از مجموعه بزرگ زرطلا شوید. 

✨ وقتشه بدرخشی ✨

admin
ارسال دیدگاه