همه چیز درباره سرویس طلا

56566

سرویس طلا یکی از کاملترین انواع طلا به شمار می آید. اما در این بخش می خواهیم به مجموعه سوالات پرتکراری که از سوی خریداران سرویس طلا پرسیده می شود؛ پاسخ دهیم. یکی از سوالات غالب این است که اجزای سرویس طلا شامل چه مواردی بوده و یا سرویس طلا از چه اجزایی تشکیل شده است؟ فرق نیم ست طلا با سرویس طلا در چیست؟ منظور از سرویس طلا عروس چیست و این سرویس شامل چه اقلامی می گردد؟ در پاسخ به سوال نخست باید بگوییم سرویس طلا اغلب 3 الی 4 تکه می باشد. این 4 مورد شامل گردنبند، دستبند، گوشواره و بعضا انگشتر می گردند. اما درباره تفاوت سرویس طلا و نیم ست طلا می توان اینطور توضیح داد که نیم ست معمولا شامل 2 تکه طلا می باشد. این 2 تکه می توانند شامل گردنبند و دستبند و یا گوشواره و گردنبند باشند.

اکنون بپردازیم به سوال تخصصی تر که مربوط به این سوال است: سرویس طلا عروس شامل چه اقلامی می گردد؟ در جواب به این سوال باید گفت اجزای سرویس طلا عروس به طور کلی شامل 3 مورد است. این سه جزء شامل گردنبند، گوشواره و دستبند می گردند. شاید در برخی از سرویس های عروس بتوان انگشتر را هم مشاهده کرد؛ اما این امکان کمتر وجود دارد. سرویس طلا عروس به جز این، مشخصه دیگری هم دارد. مشخصه مهم آن وزن سرویس است. سرویس طلا عروس معمولا دارای وزن متوسط رو به بالا می باشد. از لحاظ قیمتی هم این سرویس در رِنج 15 میلیون تا 45 میلیون تومان قرار دارد. البته انتخاب سرویس طلا عروس یک امر کاملا سلیقه ای است. شاید بعضی از افراد تمایل به خرید سرویس طلا پایین تر از این قیمت و یا حتی بالاتر از آن را داشته باشند.

معرفی بهترین انواع نیم ست طلا عروس

اگر تصمیم به خرید نیم ست طلا عروس دارید و اولویت شما قیمت 10 الی 15 میلیون تومان است؛ می توانیم به شما یک نیم ست بسیار زیبا با همین محدوده قیمت را پیشنهاد کنیم. نیم ست طلا عروس طرح مربعی یکی از نیم ست های فوق العاده جذاب است. این نیم ست از جلوه خاصی برخوردار بوده و با قیمت 13 میلیون تومان تقدیم شما عزیزان می گردد.

 

نیم ست طلا طرح مربع NS6387

اما نیم ست بعدی که در رِنج قیمتی 20 الی 30 میلیون تومان قرار دارد؛ نیم ست زیبای عروس طرح اشکی آویز است. طرح های اشکی به صورت آویز در این نیم ست، خودنمایی می کنند. این نیم ست که جلوه بی نظیری داشته و وزن و قیمت مناسبی را به خود اختصاص داده؛ با قیمت 26 میلیون تومان تقدیم می گردد.

Capture

پیشنهاد جذاب ترین انواع سرویس طلا عروس

بعد از نیم ست طلا عروس، نوبت می رسد به معرفی سرویس طلا عروس. پیشنهاد ما به شما، سرویس طلا طرح لکسوس است که بسیار پرطرفدار می باشد. اگر به دنبال خرید سرویس طلا عروس با رنج قیمتی 20 تا 35 میلیون تومان هستید؛ می توانید این گزینه را در انتخاب های خود لحاظ کنید. این سرویس بی نهایت زیبا با قیمت 33 میلیون تومان به فروش می رسد. این مدل از سرویس عروس از جلوه چشمگیری برخوردار بوده و اجزای سرویس طلا در آن، شامل 3 تکه یعنی گردنبند، گوشواره و دستبند لکسوس می گردند.

 

6126

گزینه بعدی که در خصوص سرویس طلا عروس به شما همراهان گرامی پیشنهاد می شود؛ سرویس طلا عروس طرح کارتیه کلاسیک است. اگر هدف شما، خرید سرویس کارتیه طلا در رنج 35 تا 45 میلیون تومان است؛ این گزینه را انتخاب کنید. این سرویس متفاوت را می توانید با انگشتر کارتیه تهیه کنید تا صاحب یک سرویس کامل شوید. قیمت این سرویس 35 میلیون تومان است.

 

لوگوی سفید3546

گزینه آخر که خدمت شما معرفی می شود؛ سرویس طلا عروس طرح کرون است. این سرویس فوق العاده لوکس دارای قیمت 45 میلیون تومان بوده و برای کسانی که به دنبال خرید سرویس طلا عروس با قیمت 45 میلیون به بالا هستند؛ انتخاب مناسبی است. این سرویس طلا از سطح آینه ای و براق برخوردار بوده و درخشندگی خاصی را به گردن شما هدیه می کند. نام دیگر سرویس طلا کرون، سرویس طرح پوست ماری است؛ به این دلیل که شباهت زیادی به پوست مار دارد. پشت کار دارای حالت تو خالی بوده و این ویژگی باعث سبک سازی این سرویس و کاهش وزن آن شده است.

سرویس طلا طرح کرون کد NS1016

برای خرید طلا، مطابق با بودجه و سلیقه تان حتما با پشتیبانی ما در تماس باشید، مشاورین ما از ساعت 9 الی 18 پاسخگوی مستقیم سوالات شما خواهد بود. منتظرتان هستیم. 

ما را از طریق کانال های یوتیوب، پینترست، اینستاگرام و آپارات دنبال کنید و عضوی از مجموعه بزرگ زرطلا شوید. 

✨ وقتشه بدرخشی ✨

admin
ارسال دیدگاه