پابند طلا چیست؟

پابند طلا

پابند طلا چیست؟

پابند طلا یکی از زیورآلاتی است که شاید قدمتی طولانی داشته باشد اما استقبال از آن طی یک دهه اخیر به بیشترین میزان خودش رسیده است. پابندها را معمولا با طلای 18 عیار تولید می کنند، زیرا طلای 18 عیار هم جلوه خاصی به این محصول می بخشد و هم قیمت مناسب تری نسبت به طلای 24 عیار دارد.

پابندها با توجه به سایز بندی که دارند، برای سنین مختلف قابل استفاده هستند و از این نظر محدودیت خاصی وجود ندارد.

پابند طلا می تواند جلوه خاصی به پای خانم ها ببخشد. علت جالب بودن پابند ها در این است که تا به حال همه جواهرات مربوط به دست و گوش بوده، حالا که محصولی جهت زینت بخشیدن به پاها طراحی و تولید شده، جذابیت آن دو چندان شده و اغلب خانم ها تمایل دارند از چنین محصولی استفاده کنند.

با استفاده از پابند، جلوه پاها بسیار خاص و شیک می شود، این موضوع باعث شده تا خانم هایی که به شیک بودن و همچنین خاص بودن خود اهمیت می دهند، بتوانند انتظارات خود را برآورده سازند.

پابند طلا

سایز بندی پابند طلا چگونه است

با توجه به این موضوع که مچ پای هر فرد ممکن است اندازه خاصی داشته باشد، پابندها را با ابعاد مختلف تولید و روانه بازار می کنند. رای متوجه شدن سایز پای خود باید مچ پا را از پایین قوزک اندازه بگیرید و عدد به دست آمده را با عدد یک جمع کنید.

بهتر است در صورتی که عدد به دست آمده بین دو سایر استاندارد که در پایین آمده وجود داشت، سایز بزرگتر را انتخاب کنید تا به راحتی بتوانید از آن استفاده کنید.

واحد اندازه گیری اعدادی که در این بخش به آنها اشاره شده است، سانتی متر است.

نکاتی که در هنگام استفاده از پابند باید آنها را رعایت کنیم

اولین نکته در رابطه با استفاده از پابند این است که با چه لباس هایی می توان جذابیت استفاده از پابند را بیشتر کرد. چیزی که مشخص است لباس هایی را باید انتخاب کنیم که مچ پا را نپوشانند. انواع دامن ها گزینه مناسبی برای نمایان شدن هر چه بهتر پابند مناسب هستند. شلوارک و یا ساق شلواری از دیگر لباس هایی به شمار می روند که ساق و مچ پا را نمی پوشانند و به نمایان شدن هر چه بیشتر پابند کمک می کنند.

نکته بعدی که باید به آن توجه شود، تناسب پابند با پای شما است. یعنی اگر مچ پای شما ظریف و لاغر است، بهتر است از پابندهایی استفاده شود که بسیار ظریف و باریک هستند. این کار کمک می کند تا پابند با هارمونی بهتری بر روی مچ پا جای بگیرد.

نکته بعدی که باید به آن توجه شود، شیو یا تراشیدن موهای زائد موجود بر روی پا است. هنگامی که از پابند استفاده می شود، اگر موها تراشیده نشوند، جلوه نامناسبی به خود می گیرد. این موضوع می تواند شما را از هدف خود که زیبایی و شیک بودن است دور نماید.

نکات مهم در هنگام خرید پابند طلا

اولین نکته ای که در هنگام خرید پابند طلا باید به آن توجه داشته باشیم، اندازه پا است. طبق توضیحاتی که در بالا به آنها اشاره شد، پای خود را اندازه بگیرید و مطابق با اندازه های استاندارد مشخص شده، سایز مناسب خود را پیدا کنید.

نکته بعدی سالم بودن پابند است. هر گونه ترک یا شکستگی باعث آسیب رساندن به پای شما می شود. بدین ترتیب سالم بودن پابند موضوع بسیار مهمی است که در هنگام خرید این محصول باید به توجه داشته باشیم.

عملکرد صحیح قفل پابند از دیگر نکاتی است که باید در هنگام خرید پابند به آن توجه ویژه ای داشته باشیم. با توجه به اینکه تمرکز روی پا کمتر از دستان است، لذا اگر قفل باز شود، ممکن است پابند باز شده و گم شود. بدین ترتیب سالم بودن قفل از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

فواید پابند طلا

عکس مدل های جدید پابند طلا

با توجه به اینکه اغلب خانم ها تمایل دارند همیشه مدل های جدید پابند را بررسی کنند تا مدل مورد نظر خود را از بین مدل های روز دنیا انتخاب کنند، در این بخش تصویر چند نمونه از جدیدترین و زیباترین نمونه از پابندهای طلا را برای شما قرار داده ایم.

پابند آویز دار
پابند ظریف و شیک

خرید اینترنتی پابند طلا

با توجه به اینکه استفاده از اینترنت هر روز در حال گسترش است، لذا خرید محصولات مختلف نیز تحت تاثیر این موضوع قرار گرفته است.

خرید پابند طلا به صورت اینترنتی کمک می کند تا در این شرایط بحرانی شیوع کرونا، نیازی به مراجعه حضوری در مراکز فروش طلا نباشد. از طرفی دیگر خرید اینترنتی کمک می کند تا بتوان مدل های بسیار متنوع پابند را مشاهده کرده و نمونه مورد نظر خود را با بهترین قیمت ممکن تهیه کرد. قیمت پابند طلا وابستگی زیادی به وزن آن دارد، بدین ترتیب یک پابند ممکن است بین 3 الی 10 میلیون قیمت داشته باشد.

البته اگر وزن پابند بیشتر یا کمتر از این حد نرمال باشد، ممکن است قیمت ها کمتر یا بیشتر از این بازه نیز قرار بگیرند.

admin
ارسال دیدگاه