پلاک پروانه پارچه ای چیست؟

پارچه ای و طلا

پروانه پارچه ای طلا چیست؟

پلاک پروانه پارچه ای طلا

پروانه پارچه ای طلا را می توان یکی از زیباترین و مسحور کننده ترین پلاک های طلا معرفی کرد. شاید ارزش قیمتی این پلاک، خیلی کمتر از سایر پلاک های طلا باشد؛ اما قطعا از جهات دیگر دارای ارزش بالایی است.

اگر جستجویی در خصوص نماد پروانه انجام دهید؛ متوجه خواهید شد که پروانه با نمادهای بسیار زیبایی همراه است. نمادهایی که ارزش آن را بالا برده اند. پروانه نه تنها نماد عاشقانه هاست؛ بلکه نماد خوش شانسی و عمر طولانی می باشد. همچنین نماد امید و سوپرایز را نیز می توان به پروانه نسبت داد.

حضور این طرح متفاوت در پلاک پارچه ای طلا بی جهت نبوده است. اگر خواستار دریافت تعابیر واقعی نماد پروانه هستید؛ می توانید با استفاده از پلاک پروانه پارچه ای طلا به این مقصود دست یابید.

این پلاک پارچه ای که حاوی یک پلاک کوچک طرح پروانه از جنس طلا می باشد؛ دارای بال های پارچه ای است. یک پروانه طلایی رنگ و زیبا در میان بال های پارچه ای محصور شده است. پس بال ها از جنس طلا نیست؛ بلکه فقط خود پروانه دارای چنین جنسی است.

طلا موجود در آن 18 عیار می باشد. بال های پارچه ای متعلق به این پلاک نه تنها غرق در زیبایی اند و شما را مجذوب خود می سازند؛ بلکه دارای ویژگی های مثبت دیگری هم هستند. این بال ها از استحکام قابل قبولی برخوردار بوده و شل و وارفته نیستند. این میزان استحکام به ایستایی بهتر بال ها کمک کرده است.

گردنبند طلا طرح پروانه آبی کمرنگ کد P999

همچنین پارچه به کار رفته در این محصول از بهترین جنس یعنی ضدآب برخوردار می باشد؛ پس نگران خیس شدن آن نباشید؛ هر چند باید مراقبت های کافی را از پلاک به عمل آورده و تا حد ممکن آن را خیس نکنید؛ اما اگر مقداری آب با آن تماس پیدا کرد؛ نگران نباشید؛ چون مشکلی ایجاد نخواهد کرد.

گردنبند طلا طرح پروانه هفت رنگ کد P837

یک پلاک طلا ارزان و قیمت مناسب در انتظار شما

پلاک پروانه پارچه ای طلا نه تنها با ظاهر حیرت انگیزش، شما را انگشت به دهان خواهد کرد؛ بلکه با قیمت بسیار مناسب و اقتصادی خود، این حالت را در شما تشدید می سازد. با نگاه کردن به قیمت این پلاک، غرق در تعجب خواهید شد و از خود می پرسید آیا واقعا این پلاک از جنس طلاست؟ در پاسخ باید گفت بله؛ پلاک کوچک مندرج در این محصول که وزن سنگینی ندارد، طلاست و همین وزن اندک باعث شده تا قیمت آن کاهش یابد.

خانم هایی که علاقه وافری به استفاده از طلاهای متنوع دارند و برایشان اندازه و وزن طلا خیلی مهم نیست؛ به سراغ این محصول رفته و آن را انتخاب می کنند. برای آنها ارزش بالای طلا مد نظر نیست، بلکه تنوع در پوشیدن طلا و زیبایی آن، بیشتر دارای اهمیت می باشد.

گردنبند طلا طرح پروانه 103

نیم ست و گوشواره پروانه دارای بسته بندی فوق العاده جذاب چوبی

یکی از جذاب ترین آیتم های متعلق به پروانه پارچه ای طلا، نیم ست و گوشواره پروانه پارچه ای است. در این نیم ست جذاب، دو گوشواره و یک پلاک گردنبند وجود دارد. گوشواره ها از فرم شبیه به پلاک گردنبند برخوردار بوده و تنها فرقشان در نحوه استفاده می باشد. این گوشواره ها که دارای یک پلاک کوچک و ریزنقش می باشند؛ نمای بی نظیری را به گوش اعطا می کنند. بال های رنگی و بزرگ این گوشواره، چنین نتیجه ای را رقم زده است.

نیم ست طلا طرح پروانه پارچه ای رنگی کد NS1025

همچنین پلاک گردنبند که از لحاظ طرح و رنگ، کاملا مشابه با گوشواره هاست، با آویزان شدن از گردن، زیبایی آن را صد چندان می سازد. این پلاک فاقد زنجیر بوده و می توانید آن را با یک زنجیر طلا تهیه نمایید. در این نیم ست نه تنها جنس پروانه از طلاست؛ بلکه جنس حلقه ها نیز طلا می باشد.

اکنون اگر به دنبال خرید خاص ترین نیم ست طلا و یا نیم ست طلا ارزان هستید؛ بهترین مدل را انتخاب کرده اید. این نیم ست زیبا در یک بسته بندی بی نهایت جذاب یعنی بسته بندی جعبه ای چوبی تقدیمتان خواهد شد. چوب موجود در این بسته دارای طیف رنگی تیره بوده و حس طبیعت دوستی را در شما زنده خواهد کرد. همچنین پلاک تک پروانه نیز با همین بسته بندی زیبا به شما عزیزان ارائه می گردد. بنابراین شاهد یک پلاک خاص در یک قاب خاص تر خواهید بود که به عنوان هدیه، ایده آل به نظر می رسد.

نیم ست پروانه پارچه ای و طلا طرح ابر و باد رنگی کد NS1032

برای خرید طلا، مطابق با بودجه و سلیقه تان حتما با پشتیبانی ما در تماس باشید، مشاورین ما از ساعت 9 الی 21 پاسخگوی مستقیم سوالات شما خواهد بود. منتظرتان هستیم. 

ما را از طریق کانال های یوتیوب، پینترست، اینستاگرام و آپارات دنبال کنید و عضوی از مجموعه بزرگ زرطلا شوید. 

✨ وقتشه بدرخشی ✨

admin
ارسال دیدگاه