چند پیشنهاد کادو مناسب شب یلدا

هدیه شب یلدا

خرید هدیه شب یلدا، پیشنهاد 7 کادوی طلا مناسب شب یلدا از زرطلا

شب یلدا طولانی ترین شبی است که هر سال در آخر فصل پاییز به استقبالش می رویم. این شب نه تنها فرصت خوبی است برای دور هم جمع شدن و خلق خاطرات شیرین؛ بلکه یک فرصت عالی است برای کادو دادن به کسانی که در قلبمان جایگاه خاصی دارند. در ادامه به چند پیشنهاد کادو مناسب شب یلدا اشاره خواهیم کرد.

برای مشاهده محصولات یلدایی که برای شما در  🍉 کالکشن یلدایی 🍉 قرار دادیم روی لینک کلیک کنید.

پیشنهاد کادوهای جذاب و دوست داشتنی برای شب یلدا

1. گوشواره طلا با طرح های یلدایی زیبا:

گوشواره های زنجیری طرح انار، خاص ترین و زیباترین کادویی اند که در شب یلدا می توانید آنها را تقدیم عزیزانتان کرده و یادآور شوید چقدر دوستشان دارید.

گوشواره طلا آویز انار و گوی البرنادو کد E1759

گوشواره میخی به خودی خود جذاب به نظر می رسد. وقتی این گوشواره با نگین قرمز ادغام شود؛ نتیجه ای فراتر از آن را رقم خواهد زد. گوشواره میخی نگین قرمز، هم یک هدیه زیباست و هم یک هدیه طلا قیمت مناسب و در شان شب یلدا.

2. گردنبند طلا یلدایی:

به تازگی گردنبندهایی ترند شده اند که ظرافت و زیبایی از ظاهرشان میبارد. گردنبند با نگین قرمز سواروسکی یکی از گردنبندهایی است که قرمزی آن با قرمزی انار شب یلدا، تناسب خوبی برقرار کرده است.

سنگی یلدایی
انار سه تایی

یکی دیگر از گردنبندهای طلا که به عنوان پیشنهاد کادو مناسب شب یلدا می توان از آن یاد کرد؛ گردنبند زنجیری طلا همراه با گوی و سنگ قرمز است که ظریف و نمادار به نظر می رسد. گردنبند طلا طرح انار تراش دار هم کادویی است که مورد توجه خانم های جوان قرار خواهد گرفت.

3. دستبند یلدایی خاص:

اگر به دنبال بهترین پیشنهاد کادو مناسب شب یلدا هستید؛ دستبندهای سنگی یلدایی را فراموش نکنید. این دستبندها با سنگ های قرمز تزیین شده و در مرکز آن، پلاک انار به زیبایی قد علم کرده است.

انار یلدایی
انار یلدایی 1

برای مشاهده محصولات یلدایی که برای شما در  🍉 کالکشن یلدایی 🍉 قرار دادیم روی لینک کلیک کنید.

4. پلاک طرح انار:

پلاک طلا طرح انار ساده و طرح انار سه بعدی، گزینه های دیگری اند که می توانید به عنوان کادو شب یلدا، آنها را انتخاب کنید.

انار سه بعدی
انار
پلاک انار طلا یلدایی کد N2262

شکی نیست که زن زندگی شما بدون توجه به موقعیت، لایق بهترین ها است. اما هنگامی که زمان پیدا کردن هدیه مناسب برای او فرا می رسد. همسر، دوست دختر ، مادر، خواهر ، بهترین دوست یا دختر نوجوانتان پیدا کردن چیزی که به اندازه یِ خود او خاص باشد، دشوار است. اینجاست که هدایای برجسته نظیر پلاک طلا در گزینه اول قرار می گیرد.

رسم و رسومات ما بر این است که خانواده داماد در شب یلدا به خانه پدری نو عروس رفته و برای عروس کادوهای مختلفی می برند، که عمدتا بین این هدایا طلا و جواهرات خاص یلدایی نیز به چشم می­خورد.

توصیه می کنیم جهت خرید هدیه خاص شب یلدا برای نامزد یا همسر خود به 🍉 کالکشن یلدایی 🍉 ما سری بزنید. 😉

admin
ارسال دیدگاه