خرید گردنبندهای جذاب طلا با مروارید

گردنبند های مرواریدی

خرید گردنبند طلا با مروارید

مروارید از سنگ های با ارزش و کمیاب و قیمتی در صنعت طلا و جواهرسازی محسوب می شود. گردنبند طلا با مروارید یکی از جواهرات مورد علاقه ی خانم ها می باشد که اکثر آنها دوست دارند آن را در جعبه ی جواهرات خود داشته باشند.

مرواریدی طلا
گردنبند طلا طرح کارتیه و مروارید کد N4075

بعضی افراد معتقد هستند که گردنبند طلا با مروارید برای مراسم و مناسبت های رسمی مناسب هستند اما شما می توانید این گردنبند ها را با تیپ های غیر رسمی و کژوال نیز استفاده کنید. در مراسم های عروسی می توان از گردنبند طلا با مروارید استفاده کرد .

رنگ روشن این سنگ قیمتی و سادگی آن جلوه ی بسیار زیبایی دارد. در مراسم های غیر از عروسی و همچنین در خارج از خانه و با تیپ های معمولی نیز می توانید از گردنبند دستبند و یا انگشتر طلا و مروارید استفاده کنید.

گردنبند طلا صدف و گوی

زیباترین مدل های گردنبند با مروارید

جواهرات مروارید را می توان با جواهرات زینتی دیگر استفاده کرد اما باید سلیقه و دقت به کار بگیرید.

زیبایی، درخشانی و تمیزی سنگ های مروارید با مراقبت و تمیز کردن آنها با دستمال مرطوب حفظ می شود. سنگ مروارید در برابر ضربه مقاوم است اما در برابر وسایل تیز و برنده خراش برمیدارد.

گردنبند مرواریدی با پلاک گوی دار کد N4074

در خرید گردنبند طلا با مروارید به چه نکاتی توجه کنیم؟

به سایز گردنبند توجه کنید؛ می توانید دور گردن خود را بدانید تا در خرید گردنبند مخصوصا گردنبند های کوتاه به مشکل برنخورید.

مثلا افرادی که گردن بلند و باریک دارند انتخاب گردنبند با زنجیر کوتاه بسیار مناسب است. کسانی که گردن متوسط دارند هر نوع زنجیر می تواند برای آنها مناسب باشد.

از دیگر نکاتی که باید هنگام خرید گردنبند به آن توجه کنید این است که میزان خلوص و عیار طلا است.

اگر گردنبند طلا با مروارید با دست ساخته شود چون کار دست است ارزش و قیمت بیشتری دارد و در صورتی که محصول مورد نظر با دستگاه و ماشین ساخته شود مزد و اجرتی که دارد کمتر خواهد بود.

از دیگر نکاتی که هنگام خرید به آن توجه کنید این است که اندازه و طول آن را باید در نظر داشته باشید. اگر میخواهید لباس هایی با یقه ی بسته بپوشید بهتر است که از گردنبند طلا با مروارید با زنجیر بلند استفاده کنید چرا که زیبایی و جلوه ی بیشتری دارد.

در خرید گردنبند طلا با مروارید به این نکته هم توجه کنید که بافت زنجیر توپر یا توخالی است بعضی از زنجیر ها بافتی تو خالی دارند و در کل سبک هستند. اگر زنجیر ضخیم انتخاب می کنید می توانید از آویز های بزرگ استفاده کنید و اگر از گردنبند نازک استفاده می کنید می توانید از آویزهای ظریف تر و کوچکتر استفاده کنید.

پلاک طلا طرح تک مروارید کد P15501

قیمت مروارید در طلا فروشی

کلمه ی مروارید ریشه و اصالت ایرانی دارد در صورتی که برخی گمان می کنند که ریشه ی یونانی دارد. از زبان های دیگر به زبان یونانی و زبان های دیگر راه پیدا کرده است. مرواریدها بر اساس نوع و اندازه ای که دارند با قیمت های مختلفی عرضه می شوند.

انواع سرویس های طلا و مروارید

سرویس های طلا با مروارید انواع مختلفی دارند که قبل از خرید به آنها توجه کنید. رنگ و سایز و جنس آنها مختلف است و با توجه به این ویژگی ها تقسیم بندی می شوند. می توان  این موارد  را نام برد گردنبند مروارید بلند و یا ریز و گردنبند مروارید با طلا.

گردنبند های مروارید را می توانیم با انواع سنگ و جواهرات قیمتی نیز ست کنیم اما توجه کنید که باید طرح و برش آن با سنگ های مروارید متناسب باشد و به سادگی آن بیاید.

سنگ ها نباید خیلی چشمگیر و شلوغ باشد. جواهرات الماس با رنگی که دارند برای ست کردن با جواهرات مروارید مناسب هستند.

مروارید
سرویس طلا و مروارید

سرویس های طلا با مروارید به مراقبت نیاز دارند با توجه به اینکه سنگ بسیار گرانبهایی است و ممکن است خیلی زود آسیب ببیند پس بهتر است با روش های مراقبت از آن آشنا شوید. بعد از استفاده از سرویس طلا و مروارید می توانید آنها را با دستمال نخی و نرم تمیز کنید.

می توانید سرویس خود را با آب و صابون بشویید و بعد از خشک کردن در جعبه ای قرار دهید. مروارید های خود را با دیگر جواهرات خود در یک جعبه قرار ندهید چرا که خراش برمی دارند و ممکن است که سنگ های قیمتی جواهرات به مروارید ها آسیب وارد کنند.

توجه کنید که اسید که در عرق بدن انسان است ممکن است که به مروارید آسیب وارد کند به همین خاطر سعی کنید که مراقب بوده و با سطح پوست شما ارتباط مستقیم نداشته باشند. انواع مدل های مختلف را می توانید در سایت زرطلا گلد مشاهده بفرمایید.

مرواریدها در مقایسه با دیگر سنگ های قیمتی نرم هستند باید در مراقبت از آنها توجه کرد. برای مطالعه پوشیدن زیورآلات مروارید با هم و نحوه ست کردن مروارید با لباس روی لینک کلیک کنید.

admin
ارسال دیدگاه