گوشواره هایی که باید داشته باشید

گوشواره هایی که باید داشته باشید

اهمیت گوشواره طلا بر هیچ یک از ما پوشیده نیست. همه میدانیم که با خرید گوشواره طلا و استفاده از آن، چه تغییرات خوشایندی در گوش هایمان و همینطور چهره رخ خواهند داد.

به طور کل می توان این محصول را یکی از مهمترین انواع زیورآلات محسوب نمود. گوشواره با سایر طلا و جواهرات استفاده شده و به تکمیل استایل ظاهری فرد می پردازد.

زیبا و متنوع

یقینا اگر یک گوشواره زیبا را در گوش هایتان بیندازید؛ تاثیر آن بیشتر از زمانی است که هیچ گوشواره ای در گوش ندارید. این موضوع، خود نشان از اهمیت بالای این نوع از زیورآلات دارد. در ادامه باید گفت این زیورآلات مهم، بسیار متنوع به نظر می رسند.

بنابراین با وجود تنوع بی حد و حصر آن می توانید خیلی راحت اقدام به انتخاب گوشواره دلخواه خود کرده و مدلی که به سلیقه شما نزدیکتر است را انتخاب نمایید. در آخر، یکی از بهترین مسیرها برای خرید گوشواره طلا را هم به شما نشان خواهیم داد.

در ادامه چند گوشواره که حتما با ید در جعبه جواهرات خود داشته باشید را معرفی میکنیم: 👇

1. گوشواره میخی ساده

همه به یک جفت گوشواره میخی کلاسیک برای پوشیدن با لباس های روزمره خود نیاز دارند. بسیاری از مردم دوست دارند همیشه گوشواره داشته باشند و گوشواره های میخی همه پشند است و بعید است کسی آن را دوست نداشته باشد.
آنها ممکن است ساده و کوچک باشند، اما سبک هایی برای هر شخصیتی وجود دارد، از دایره های کلاسیک و مروارید گرفته تا نگین های مینیاتوری و طرح های پیچیده و زیبا.

گوشواره میخی طرح قطره و چتر کد E4186

2. گوشواره آویز طلا

شما یک جفت (یا دو یا سه) گوشواره آویز افسانه ای برای آن شام و عروسی های شیک می خواهید. اینها نباید حتما جزو جواهرات بسیار گران قیمت الماس دار باشند، اما قطعا باید کمی درخشش داشته باشند.
حتما گوشواره های آویز ساخته شده از  طلا را انتخاب کنید. هر زمان که می خواهید لباس مجلسی و قرارهای رسمی بپوشید، آنها را بیندازید.

گوشواره طلا آویز طرح موج دار تو خالی کد E3024

3. گوشواره آویز رنگی رنگی

البته که غیر از گوشواره آویز طلا همه ی ما به گوشواره های آویز رنگی هم نیاز داریم. برای قرار های دوستانه خیابانی ، مسافرت هایمان، لب ساحل و … .

پس گوشواره های آویز رنگی مخصوصا در فصل تابستان بسیار پر کاربرد است و توصیه میشود که همه حد اقل یک جفت از آن را داشته باشید.

گوشواره های آویز نسبت به گوشواره های میخی معمولی روزمره شما، مجلل تر هستند، و واقعاً رنگ و نشاط را برای شما به ارمغان می آورند و شما را سرزنده و شاداب نشان میدهد.

گوشواره آویز رنگی

4. گوشواره مروارید یا الماس

درست است حق با شماست!👌 کلاسیک تر از این نمیشد! 🥴

اما …

به ما اعتماد کنید 😎

دوست دارید یک جفت گوشواره مروارید یا الماس داشته باشید تا هر زمان که دچار سردرگمی برای انداختن گوشواره ها شدید، آن را بیندازید. این گوشواره ها ظرافتی را اضافه می کنند که هر لباسی را به تن می کند، و به معنای واقعی کلمه با همه چیز هماهنگ می شود.

گوشواره مروارید

5. گوشواره حلقه ای

گوشواره های حلقه ای در همه اشکال و اندازه ها هستند و ما تبعیض قائل نمی شویم و همه را دوست داریم. هر کدام را که به شما احساس شگفت انگیزی می دهد انتخاب کنید. می‌توانید با یک جفت گوشواره حلقه ناپل، گوشواره های حلقه ای نازک و بزرگ یا حتی هاگی‌های کوچک شایان ستایش (این گوشواره ها، حلقه‌های کوچکی هستند که گوش شما را در آغوش می‌گیرند) استفاده کنید.

گوشواره حلقه ای طرح آیینه ای سایز بزرگ کد E2591

انواع گوشواره های جدید زیادی برای پوشیدن وجود دارد، اما سه مورد زیر مورد علاقه ما هستند. چه از محبوبیت آنها کاسته شود و چه تبدیل به کلاسیک های جاودانه شوند، چرا در حالی که داغ هستند آنها را نپوشید؟

1. گوشواره های Ear jackets، اما به لطف همه افراد مشهوری که آنها را دوست دارند، اخیراً بسیار مد شده اند. این گوشواره که به عنوان گوشواره جلو نیز شناخته می شود، مانند دو گوشواره در یکی است. می توانید سمت میخی آن را به تنهایی بپوشید یا نیمه پشتی را هم به آن اضافه کنید.

ژاکت 3

2. گوشواره های کاف مانند دستبندهای کوچک فقط برای گوش شما هستند. آنها دور لاله گوش شما می پیچند. اگر عاشق قلاویز کردن و درخشش زیاد روی گوش خود هستید، از پوشیدن آن ها به همراه یک جفت در سوراخ های سوراخ شده خود لذت خواهید برد. در مورد آن، با گوشواره های کاف، همه می توانند گوشواره بپوشند، حتی اگر گوش هایشان سوراخ نشده باشد!

گوشواره کاف

3. گوشواره  بخیه ای برای کسانی از ما ساخته شده اند که از این که آن پشتی های مزاحم گوشواره به گوش ما فشار بیاورند، متنفریم. این زنجیرهای شیک از سوراخ گوش شما عبور می کنند و آزادانه آویزان می شوند. اگر چندین سوراخ گوشواره دارید، حتی می توانید آنها را چندین بار دور گوشتان حلقه کنید!

گوشواره طلا بخیه ای طرح قلب بینهایت کد E4002

به شما اطمینان میدهیم که میتوانید گوشواره مورد نظر خود را در فروشگاه آنلاین زرطلا بیابید. برای مشاهده انواع گوشواره طلا در فروشگاه اینترنتی زرطلا روی لینک کلیک کنید.

برای خرید طلا، مطابق با بودجه و سلیقه تان حتما با پشتیبانی ما در تماس باشید، مشاورین ما از ساعت 9 الی 21 پاسخگوی مستقیم سوالات شما خواهد بود. منتظرتان هستیم. 

ما را از طریق کانال های یوتیوب، پینترست، اینستاگرام و آپارات دنبال کنید و عضوی از مجموعه بزرگ زرطلا شوید. 

✨ وقتشه بدرخشی ✨

admin
ارسال دیدگاه