انواع انگشتر طلا مناسب فرم دست

انواع انگشتر طلا

چه انگشتری مناسب فرم دست و انگشت شماست؟

پوشیدن انگشتر طلا زیبایی شما را دوچندان می‌کند و شخصییتان را  نیز زیباتر جلوه می‌دهد، بنابراین مهم است انگشتری انتخاب کنید که متناسب با فرم دست و انگشتان شما باشد.

–  اگر انگشتان کشیده‌ای دارید؛ از انگشترهایی با فرم مربعی و گرد استفاده کنید. همچنین انگشترهایی که ظاهری پهن‌ دارند مناسب انگشتان شما هستند. برای انگشتان کشیده می‌توانید از استایل‌های جسورانه نیز استفاده کنید. از انگشترهایی که حالت کشیده دارند مانند انگشترهای بیضی یا قطره‌ای شکل استفاده نکنید.

انگشترهایی که دارای الماس با تراش گرد هستند و انگشترهای دارای تراش الماس پرنسسی و  الماس کوسنی که روی حلقه‌های ضخیم‌تر قرار می‌گیرند، برای انگشتان کشیده بسیار مناسبند.

– اگر انگشتان کوتاهی دارید؛ از انگشترهای بزرگ که فرم کشیده دارند یا دارای نگین‌های کشیده هستند استفاده کنید.( نگین‌های بیضی، قطره‌ای یا گلابی شکل)

از انگشترهای نامتقارن، مستطیلی یا مثلثی استفاده نکنید زیرا انگشتان شما را کوچکتر نشان می‌دهند. از انگشترهای عریض که بین مفاصل انگشتان را کاملا می‌پوشانند استفاده نکنید. از انگشترهای باریکی که عرض کمی دارند استفاده کنید تا باعث بلندتر دیده شدن انگشتان شما شوند.

–  اگر انگشتان پهنی دارید؛ استفاده از انگشترهایی که نگین باریک دارند باعث می‌شود که انگشتان شما پهن‌تر دیده شوند، بنابراین استفاده از انگشترهای دارای نگین‌ بیضی شکل و پهن، گلابی یا مستطیل شکل و یا زمردی مناسب شما است. همچنین می‌توانید از انگشترهایی که زاویه دار هستند و طراحی نامتقارن دارند هم استفاده کنید. این انگشترها روی حلقه های متوسط تا پهن قرار گرفته شده‌اند و برای انگشتان پهن مناسبترند.

–  اگر انگشتانی باریک دارید؛ از حلقه‌های پهن با نگین‌های کوچکتر استفاده کنید یا انگشترهایی را انتخاب کنید که دارای حلقه‌ی ضخیم و بدون نگین هستند. استفاده از حلقه‌های پهن باعث می‌شود که انگشتان شما پهن تر دیده شوند.

–  اگر انگشتانتان باریک اما کوتاه هستند؛ می‌توانید از انگشترهایی با طرح مارکیز یا از انگشترهای با برش الماس گلابی استفاده کنید که هم انگشتانتان را کشیده‌تر و هم پهن‌تر نشان دهد.

–  اگر دستهای شما چاق و بزرگ هستند؛ استفاده از انگشترهایی با اشکال نامنظم مانند زیگزاگ و کشیده ظاهری باریک‌تر برای دستان شما ایجاد می‌کند، اما استفاده از حلقه‌هایی که دارای نگین‌های گرد هستند چاق بودن دست شما را بیشتر نشان می‌دهد. از مدل‌های بزرگ و درشت، انگشتر‌های کوکتل‌ و انگشتر‌هایی که دارای نگین‌های بزرگتر هستند استفاده کنید. از استفاده از حلقه‌های نازک اجتناب کنید.

–  اگر دستان کوچکی دارید؛ نگین‌های گرد کوچک، نگین‌هایی داری تراش پرنسسی، بیضی یا قلبی شکل را انتخاب کنید. توجه کنید که سایز این نگین‌ها باید کوچک باشد.

–  اگر مفاصل دستان شما قابل رویت هستند؛ انگشترهای ضخیم‌تر که نگین‌های بزرگ دارند را امتحان کنید تا توجه از بند انگشتانتان منحرف شود، از حلقه‌های خیلی نازک و کوچک که روی انگشتانتان گم می‌شود اجتناب کنید. 

انواع انگشتر طلا متناسب با فرم دست
انواع انگشتر طلا متناسب با فرم دست
انواع انگشتر طلا متناسب با فرم دست
انواع انگشتر طلا متناسب با فرم دست
admin
ارسال دیدگاه