جدیدترین مدل های دستبند طلا زنانه

مدلهای دستبند طلا

علاقه خانم ها به طلا چنان آشکار است که همه به این حقیقت پی برده اند. طلا که ارزش بالایی را به خود اختصاص داده؛ در دل خانم ها چنان جا باز کرده که حتی خودشان هم در این میزان علاقه، حیران مانده اند.

یکی از طلای دلخواه خانم ها که بیشترین توجه را در پی داشته، دستبند طلاست. حالا جدیدترین مدل دستبند طلای زنانه به بازار عرضه شده و امکان انتخاب آن را خواهید داشت. خوب است بدانید دستبند طلای زنانه همیشه ترند بوده و هیچگاه از مد نمی افتد.

جدیدترین و پرفروش ترین دستبندهای زنانه 1402 به پیشنهاد زرطلاگلد

🟣 1. دستبندهای کارتیر با ضخامت های متفاوت

همانطور که میدانید کارتیر، از پرطرفدارترین و محبوب ترین ها در زیورآلات به حساب می آیند. کارهای کارتیه از دستبند گرفته تا گردنبند و انگشتر و گوشواره، همگی جزو پرفروش ترین ها هستند. و بالطبع دستبند کارتیه طلا مانند سایر زیورآلات کارتیه طرفداران خاص خود را دارند و در مجموعه زرطلا نیز از پرفروش ترین ها هستند.

کارتیه هیچ گاه قدیمی و تکراری نمیشود. کارتیه با ترکیب ها و طرح های مختلفی در بازار موجود است و از ترکیب های خاص کارتیه، ترکیب آن با زنجیر است که بسیار بسیار پرفروش و نسبت به دستبند های تمام کارتیه اقتصادی تر است.

DSC04406 1
دستبند کارتیر
DSC04399 1 scaled
🟣 2. دستبند النگویی طرح Love کارتیه

امروزه دستبند های النگویی جایگزین النگوهای قدیمی شده اند. طرح های مختلفی از دستبند النگویی یا بنگل وجود دارد که میتوانید در لینک مشاهده کنید. 

انداختن چند دستبند النگویی کارتیه با هم امروزه ترند شده است.

النگویی
🟣 3. دستبند های تیفانی

دستبند ها (و حتی گردنبند های) تیفانی از خاص ترین و ترندترین  زیورآلات موجود در بازار است مدل های متفاوتی دارد و قلب و قفل تیفانی از جمله ویژگی های خاص این دستبند های طلاست.

لویی ویتون
دستبند طلا طرح تیفانی قفل و کلید کد B1025
🟣 4. دستبند زنجیری پولکی

دستبند طلا پولکی از پر فروش ترین های زرطلا به شمار می رود. این دستبند سبک و مقاوم، مناسب هر دستی (دست های ظریف و دست های قوی) است و همینطور وزن و قیمت آن بسیار مناسب و اقتصادی است.

پولک یکی از المان هایی ست که در زمینه زیورآلات بسیار پرطرفدار است و نه تنها در دستبند و بلکه در هر پوششی از زیورآلات استفاده شود بسیار پر فروش است. این دستبند زنجیری با آویز پولکی نیز از پرفروش های زرطلاست.

دستبند طلا طرح زنجیری آویز قلب کد B11895
دستبند طلا طرح زنجیر لیزری طرح گل پیچدار کد B2774
🟣 دستبند زنجیری گوی البرنادو

این دستبند زنجیری یا حتی النگویی، با گوی های زیبای البرنادو نیز از پرطرفدارترین دستبندهای زنجیری است. آبکاری سه رنگ طلایی، سفید و رزگلد این گوی ها باعث منحصربه فرد شدنشان میشود.

گوی های البرنادو هر زیورآلاتی را منحصر به فرد میکند. چه تنها به همراه زنجیر استفاده شوند چه با قلب، ستاره و اشکال دیگر ترکیب شوند.

دستبند زنجیری طلا طرح گوی البرنادو کد B12170
دستبند طلا با گوی البرنادو کد B340

ما در این مقاله تنها به تعدادی از پرفروش ترین های بازار اشاره کردیم، شما میتوانید هر دستبند طلا که دوست داشته باشید را به سلیقه خودتان تهیه کنید. 

با کلیک روی لینک بالا میتوانید به همه موجودی های دستبند طلای فروشگاه زرطلاگلد دسترسی داشته باشید.

برای خرید طلا، مطابق با بودجه و سلیقه تان حتما با پشتیبانی ما در تماس باشید، مشاورین ما از ساعت 9 الی 21 پاسخگوی مستقیم سوالات شما خواهد بود. منتظرتان هستیم. 

ما را از طریق کانال های یوتیوب، پینترست، اینستاگرام و آپارات دنبال کنید و عضوی از مجموعه بزرگ زرطلا شوید. 

✨ وقتشه بدرخشی ✨

admin
ارسال دیدگاه