حلقه برای انگشتان کوتاه و تپل

مناسب انگشتان تپل

چه حلقه هایی با انگشت تپل و کوتاه، بهتر به نظر می رسند؟ یا انگشتان چاق؟ داشتن انگشتان چاق اغلب باعث می‌شود به این فکر کنید که در زندگی گذشته‌تان چه اشتباهی انجام داده‌اید تا سزاوار چنین ژن‌هایی باشید، و ممکن است در گذشته با پیدا کردن لوازم جانبی مناسب برای انگشتان خود دچار مشکل شده باشید.
با این حال، این بدان معنا نیست که نمی توانید حلقه های عالی برای انگشتان خود پیدا کنید.
راه‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانید مطمئن شوید که انگشتانتان عالی به نظر می‌رسند، باعث می‌شود احساس ناامنی کمتری نسبت به آن‌ها کنید، و پیدا کردن بهترین حلقه‌های مخصوص انگشتان چاق‌تان اولین قدم در مسیر درست است.
در این مقاله، نگاهی خواهیم داشت به برخی از طرح‌های انگشتر که برای انگشتان کوتاه و چاق بهتر عمل می‌کنند.

برای انگشتان چاق

اگر در مورد انگشتان خود مطمئن نیستید و می خواهید حلقه مناسب خود را پیدا کنید، خوش شانس هستید. اولین چیزی که باید به آن توجه کنید این است که حلقه مناسب برای انگشتان چاق کوتاه، حلقه هایی با سنگ های گلابی، مارکیز یا بیضی شکل است.

این برش‌ها برای انگشتان کوتاه به خوبی کار می‌کنند، زیرا باعث افزایش طول انگشتان کوتاه می‌شوند. و تا زمانی که اندازه سنگ خیلی بزرگ نباشد، این برش‌ها/تنظیم سنگ به ایجاد توهم انگشتان باریک و بلند کمک می‌کند. فقط مطمئن شوید که نوار فلزی نیز از نظر عرض باریک باشد.

همچنین مهم است که به خاطر داشته باشید که وقتی به دنبال حلقه مناسب برای انگشتان خود هستید، باید عرض و طول انگشت حلقه و اندازه کلی دست خود را با توجه به سبک و عرض حلقه در نظر بگیرید. و همچنین اندازه و شکل سنگ مرکزی انگشتر.

با نگین گلابی
حلقه با نگین گلابی
با نگین بیضی
حلقه با نگین بیضی
با نگین مارکیز
حلقه با نگین مارکیز

همچنین باید شکل و طول معمولی ناخن خود را نیز در نظر بگیرید، که عامل مهمی است زیرا داشتن ناخن های بلندتر به طور طبیعی انگشتان شما را بلندتر می کند و آنها را حتی نازک تر نشان می دهد، در حالی که ناخن های کوتاه باعث می شود انگشتان کوتاه تر و چاق تر به نظر برسند. همچنین، در مورد ناخن های شما، اینکه آیا آنها مانیکور شده اند یا نه، و نحوه شکل گیری آنها نقش مهمی در تعیین ظاهر حلقه دارد.

ناخن مناسب برای انگشتان تپل

انگشتر برای انگشتان کوتاه

اگر به دنبال خرید حلقه نامزدی مناسب برای انگشتان کوتاه هستید، باید به دنبال حلقه هایی باشید که بدون توجه به عرض انگشت، انگشتانتان را دراز می کنند.
همانطور که در بالا ذکر شد، بهترین گزینه های شما در اینجا شامل سنگ های گلابی شکل، بیضی و حتی مارکیز است.

برای دستان تپل

همچنین می‌توانید سنگ‌های مستطیلی و زمردی را انتخاب کنید زیرا جلوه‌ای بلندتر روی انگشتان کوتاه ایجاد می‌کنند. اما مراقب باشید که انگشتری با یک سنگ زمردی شکل بسیار بزرگ نخرید زیرا این کار فقط می تواند تأثیری فوق العاده روی انگشتان شما ایجاد کند.

حلقه برای انگشتان پهن

اگر انگشتان پهنی دارید، ترفند پیدا کردن حلقه مناسب برای انگشتتان این است که مدل انگشتری را بیابید که پوست بیش از حد در هر دو طرف انگشتر شما نمایان نشود. در غیر این صورت ممکن است انگشت شما چاق‌تر از آنچه هست به نظر برسد.

نامناسب برای انگشتان تپل

اما وقتی انگشتانتان پهن است، همه چیز تاریک نیست. انگشت را به‌عنوان این بوم فوق‌العاده در نظر بگیرید – عرض اضافی فضای بیشتری را برای سرگرمی به شما می‌دهد، و می‌توانید سبک‌های انگشتر مختلف، از طرح‌های حلقه کلاسیک گرفته تا مدرن، را امتحان کنید. با این حال، در اینجا برخی از سبک های انگشتر وجود دارد که می توانید امتحان کنید:
شکل های بیضی پهن، مستطیلی، مارکیز یا زمردی را برای انگشتان خود انتخاب کنید، از استفاده از سنگ های باریک خودداری کنید، زیرا این سنگ ها باعث می شوند انگشتان شما از قبل پهن تر به نظر برسند، و ما این را نمی خواهیم.

همچنین می‌توانید سبک‌های سنگ‌های خوشه‌ای یا حلقه‌هایی با سنگ‌های گرد را در تنظیمات بزرگ انتخاب کنید. چنین حلقه هایی انگشتان پهن شما را صاف می کند.برای اندازه باند، اندازه نوارهای متوسط ​​تا ضخیم را توصیه می کنیم.

گزینه بعدی شما شبیه طرح های نامتقارن و اشکال زاویه ای است. این طرح ها/اشکال عرض انگشت شما را به حداقل می رساند.

مناسب برای انگشتان تپل

حلقه هایی برای بند انگشت های بزرگ

اگر انگشتان کوتاه و پهن/چاقی دارید که فقط به دلیل بند انگشتان بزرگتان چاق تر به نظر می رسند، دیگر لازم نیست آنها را دوست نداشته باشید زیرا حلقه هایی برای این کار وجود دارد و این انگشترها بند انگشتان (و انگشتان) را کوچکتر نشان می دهند.
حلقه‌های سنگین‌تر و ضخیم‌تر را انتخاب کنید، زیرا این حلقه‌ها طوری طراحی شده‌اند که به‌طور خودکار توجه را به انگشتر شما جلب می‌کنند، نه اندازه بند انگشتان.

چگونه حلقه ها را روی انگشتان چاق زیبا کنیم؟

هنگامی که به دنبال حلقه هایی هستید تا انگشتان چاق خود را زیبا نشان دهند، باید بیشتر به حلقه هایی با رکاب های پهن تر فکر کنید زیرا اینها به طور خودکار توهم انگشتان لاغرتر را ایجاد می کنند.
باید از حلقه‌هایی با رکاب های کوچک‌تر اجتناب کنید، زیرا پوست بیشتری را در معرض دید قرار می‌دهند و زمانی که پوست بیش از حد در دو طرف حلقه قابل مشاهده باشد، حلقه تنها کوچک‌تر و انگشت شما بازتر از آنچه هست به نظر می‌رسد.
بنابراین، برای اینکه انگشتان شما خوب به نظر برسند، ممکن است بخواهید حلقه هایی را با نوارهای کمی ضخیم انتخاب کنید تا به راحتی برجسته شوند و انگشت شما نازک تر به نظر برسد.
طرح هایی با حلقه هاله بیشتری را امتحان کنید. طرح حلقه هاله یکی از محبوب ترین طرح های انگشتر است و اگر انگشتان کوتاه، چاق یا پهن تری دارید گزینه ایده آلی برای شماست زیرا هاله جلوه بلندتری روی انگشت پهن/چاق شما ایجاد می کند و احساس کشیده شدن آن باعث می شود انگشت کمتر ضخیم به نظر می رسد
بهترین قسمت این است که حلقه‌های هاله طرح‌های زیادی دارند، از جمله تک، دوتایی (طرح‌های هاله دوتایی بالا و شناور، و همچنین تنظیمات حلقه‌های هاله دوتایی سفارشی، هندسی و قدیمی)، سه‌گانه و تنظیمات حلقه هاله پنهان.

برای انگشتان کوتاه و تپل

مزایا و معایب تنظیمات هاله دوتایی ✤ (Double-Halo) ✤ برای انگشت چاق

💬 ✤ هاله دوتایی به چه معناست؟
هاله دوتایی همانطور که از نامش پیداست زمانی است که سنگ مرکزی توسط دو حلقه از سنگ های کوچکتر یل نگین ها احاطه شده است. هاله دوتایی ارزش حلقه را افزایش می دهد و البته درخشش بیشتری را ارائه می دهد. با این حال، خطر گم شدن سنگ مرکزی وجود دارد و اندازه کلی حلقه برای دست‌های کوچک‌تر خیلی بزرگ است.

دارای هاله دوتایی

 

تنظیم هاله درخشان با درخشش سنگ مرکزی زیبا
سنگ مرکزی توهم انگشتان برجسته تر و بزرگتر / انگشتان باریکتر را ایجاد می کند.
مناسب برای انگشتان پهن یا چاق

هاله برای انگشتان تپل

بدون هاله دوتایی

 

برای افراد با انگشتان کوچک و نازک ایده آل نیست
تنظیم هاله می تواند کمی گران باشد.

نکات خرید حلقه برای انگشتان چاق

به حلقه هایی با تنظیمات گسترده تر فکر کنید. اینها پوست کمتری را در هر دو طرف حلقه نشان می‌دهند، از این رو توهم انگشتان باریک‌تر هستند.
حلقه هایی را با نوارهایی انتخاب کنید که کمی ضخیم تر از نوارهای نازک باشند. از حلقه هایی با نوارهای ضخیم زیاد خودداری کنید زیرا این حلقه ها فقط بر چاق بودن انگشتان و عرض اضافی آنها تأکید می کند.
از حلقه هایی با طرح های مربعی یا برش سنگ های قیمتی خودداری کنید زیرا این انگشترها بیشتر بر انگشتان شما تأکید می کند. حلقه هایی با طرح های برش برای درازتر شدن انگشتان خود انتخاب کنید، به عنوان مثال، شکل های گلابی، بیضی و مارکی.

نتیجه

داشتن انگشتان چاق به این معنی نیست که باید به طرح های نامناسب حلقه رضایت دهید. راه‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید انگشتان چاق‌تان را باریک و بلندتر از آنچه هستند نشان دهید، و نکاتی که در بالا به اشتراک گذاشتیم بهترین توصیه‌ها را برای اطمینان از داشتن حلقه‌های عالی برای انگشتان کوتاه و چاق خود ارائه می‌دهند.
فقط به یاد داشته باشید که سنگ های کوچک و نوارهای بسیار نازک باعث ایجاد یک توهم چاق بودن اضافی می شود و شما باید به هر قیمتی از این مدل های انگشتر خودداری کنید.

برای خرید طلا، مطابق با بودجه و سلیقه تان حتما با پشتیبانی ما در تماس باشید، مشاورین ما از ساعت 9 الی 21 پاسخگوی مستقیم سوالات شما خواهد بود. منتظرتان هستیم. 

ما را از طریق کانال های یوتیوب، پینترست، اینستاگرام و آپارات دنبال کنید و عضوی از مجموعه بزرگ زرطلا شوید. 

✨ وقتشه بدرخشی ✨

admin
ارسال دیدگاه