دستبند کارتیر با ساعت

دستبند کارتیه کنار ساعت

معرفی انواع دستبند کارتیه کنار ساعت

دستبند کارتیه طلا یکی از پرطرفدارترین و پرفروش ترین دستبندهای طلا به شمار می آید. این دستبند، مورد پسند تیپ های جوان بوده و انعطاف خوبی دارد. انعطاف از این لحاظ که می توانید آن را به تنهایی یا کنار ساعت بپوشید. با پوشیدن دستبند کارتیه کنار ساعت، شاهد یک استایل فوق العاده شیک خواهید بود. استایلی که دیگران هم متوجه شده و بابت آن، از شما تعریف و تمجید خواهند کرد. دستبند کارتیه و ساعت، مکمل های خوبی برای هم بوده و کنار هم قرار گرفتن آنها منجر به خلق بهترین نتیجه خواهد شد. با این انتخاب، نه تنها استایل ظاهری تان دچار یک تحول مثبت می شود؛ بلکه دستانتان هم پر نشان داده شده و یک نمای منحصر به فرد را پیدا می کند. اما در ادامه قصد داریم تا به معرفی انواع دستبند کارتیه کنار ساعت بپردازیم:

دستبند کارتیه با بافت ضخیم

یکی از خاص ترین انواع دستبند کارتیه کنار ساعت، مدل کارتیه بافت ضخیم است. این دستبند از پیوستگی عمیق برخوردار بوده و جلوه بی نهایت جذابی در دستانتان خواهد داشت. این مدل برای کسانی که مچ پهنی دارند؛ مناسب به نظر می رسد. ضخیم بودن این دستبند منجر به افزایش وزن آن شده و ممکن است کمی سنگینی را از این دستبند احساس کنید. البته نه آنقدر سنگین که باعث اذیت دستانتان شود.

اما در ادامه باید بگوییم ساعت مناسب با این دستبند، ساعت بند چرمی است که از سری مدل های اسپرت محسوب می شود. اگر اسپرت پوش هستید و محصولات اسپرت را می پسندید؛ این ساعت را کنار کارتیه تست کنید. حتما از نتیجه آن خوشتان می آید! نکته قابل توجه اینکه این دستبند توسط آقایان هم قابل استفاده می باشد. این افراد می توانند این دستبند را به صورت تک یا کنار ساعت بپوشند. پس علاوه بر خانم ها، آقایان هم مجاز به پوشیدن آن خواهند بود.

کارتیه کنار ساعت

دستبند کارتیه ژاپنی

این دستبند از وزن سبک تر و ضخامت کمتر نسبت به کارتیه بافت ضخیم برخوردار می باشد. بنابراین با وجود این وزن و ظاهر، قیمت مناسب تری را از این دستبند خواهید دید. این مدل، از جلوه بی نظیری برخوردار بوده و این جلوه را در دستان خود به وضوح احساس خواهید کرد. اگر مچ دستتان نه آنقدر پهن و نه آنقدر ظریف می باشد؛ می توانید این دستبند را پوشیده و با آن بهترین احساس را تجربه کنید. یکی از نقاط قوت این دستبند، قفل محکم آن است که احتمال باز شدن دستبند را کاهش داده است. با پوشیدن این دستبند در کنار ساعت های مچی خود، صاحب یک استایل متفاوت شوید!

مدل کارتیه ظریف

یکی دیگر از مناسب ترین انواع دستبند کارتیه کنار ساعت، مدل کارتیه ظریف می باشد. این دستبند برای مچ های لاغر، انتخابی ایده آل بوده و از وزن و قیمت کمتر برخوردار می باشد. ظرافت آن با ظرافت دست های لاغر به خوبی هماهنگ بوده و این هماهنگی بر دل می نشیند. نکته دیگر اینکه دستبند فوق با ساعت کلاسیک بند چرمی یا همان ساعت اسپرت به خوبی مَچ شده و دستانی زیبا را به شما هدیه خواهد داد!

1316

مدل کارتیه النگویی

دستبند کارتیه النگویی طرح لاو یکی از محبوب ترین دستبندهای کارتیه محسوب می شود. پوشیدن این دستبند کارتیه کنار ساعت، چیزی جز یک نتیجه بصری فوق العاده را به دنبال نخواهد داشت. این دستبند علاوه بر اینکه به تنهایی در دستانتان جذاب جلوه می کند؛ در کنار ساعت، نتیجه ای بهتر از این را خلق کرده و در کنار آن، بسیار لوکس به نظر می رسد. این دستبند نه تنها چشمگیر و زیباست؛ بلکه با برخورداری از دو قفل، تبدیل به یکی از محکم ترین و مطمئن ترین دستبندهای طلا شده است.

1317

برای خرید طلا، مطابق با بودجه و سلیقه تان حتما با پشتیبانی ما در تماس باشید، مشاورین ما از ساعت 9 الی 18 پاسخگوی مستقیم سوالات شما خواهد بود. منتظرتان هستیم. 

ما را از طریق کانال های یوتیوب، پینترست، اینستاگرام و آپارات دنبال کنید و عضوی از مجموعه بزرگ زرطلا شوید. 

✨ وقتشه بدرخشی ✨

admin
ارسال دیدگاه