سفارش پلاک اسم طلا

پلاک اسم طلا

مراحل سفارش پلاک اسم طلا

پلاک طلا تکمیل کننده زنجیر بوده و با به گردن آویختن آنها، فضای خالی گردن تا حدودی پر می شود. البته به جز این، گردن نیز یک نمای فوق العاده پیدا کرده و در ظاهر کلی فرد، تغییرات مطلوبی را ایجاد خواهد کرد. اما یکی از پلاک هایی که توجه مخاطبان امروزی را به خود جلب نموده، پلاک اسم طلاست.

این پلاک، گویای اسم شخص بوده و در برگیرنده حروف لاتین یا حروف فارسی است. انتخاب هر یک از این حروف برای سفارش پلاک طلا، سلیقه ای است. اگر تمایل دارید تا پلاک اسم مطابق با طرح و شکل مورد نظر خود داشته باشید؛ می توانید به این هدف دست پیدا کنید.

ما برای تحقق این هدف، شما را یاری خواهیم کرد. اما آنچه که باید بدانید، این است که سفارش پلاک اسم طلا نیازمند طی مراحلی است که در ادامه به این مراحل اشاره خواهیم کرد:

🟣 1. طراحی اسم

اولین مرحله در سفارش پلاک اسم طلا، طراحی اسم است. ما برای طراحی از طراحان ارشد زرطلا کمک می گیریم. طراحان ما با توانایی و هنر والایی که دارند؛ بهترین و خاص ترین پلاک ها را برایتان طراحی می کنند.

آنها بنا به درخواست شما، پلاک اسم تک یا اسم ترکیبی را طراحی خواهند کرد. طراحان خوش ذوق و ماهر زرطلا، سابقه طراحی بیش از 300 اسم را داشته و گزیده ای از این طرح ها را می توانید در این قسمت ملاحظه نمایید.

اسم ایرن

منظور از پلاک اسم ترکیبی، پلاکی است که در برگیرنده نام شما و نام فرد مورد نظرتان باشد. مثل نام همسرتان یا نام همسر و فرزندتان. پس علاوه بر پلاک دوتایی، امکان ساخت پلاک ترکیبی اسم به صورت پلاک سه تایی و چندتایی هم وجود دارد.

شما می توانید برای این کار از حروف اول اسمتان استفاده نمایید. بدون شک چنین ترکیبی تبدیل به یک ترکیب فوق العاده زیبا خواهد شد که برای همیشه می توانید آن را در گردن به همراه داشته باشید.

رهام

🟣 2. انتخاب طرح از میان گزینه های ارسالی

البته پیش از ساخت، طرح ها خدمت شما ارسال شده و از میان آنها می توانید انتخاب ایده آل خود را انجام دهید.

و البته، هر طرحی که در ذهن داشته باشید را می توانید طلایی کنید! برای این کار، نمونه طرح و عکسی که دارید را از طریق راه های ارتباطی برای ما ارسال کنید.

و پس از آن با توجه به اندازه طرح و … مبلغ نهایی را با شما در میان میگذاریم.

🟣 3. ساخت پلاک پس از انتخاب طرح و بودجه

پس از اینکه طرح مورد نظر خود را انتخاب و بودجه را مشخص کردید، کار ساخت پلاک طلا آغاز می شود.

ما تمام سعی خود را به کار می بندیم تا محصول نهایی تمیز، باکیفیت و مطابق با شرایط و انتظاراتتان را به شما مشتریان گرامی تحویل دهیم. در انتها، تفاوت و کیفیت را به خوبی احساس خواهید کرد. فقط یک نکته وجود دارد و آن هم در رابطه با قیمت است.

با توجه به اینکه قیمت طلا نوسان داشته و این نوسان شدید است؛ ما پیشنهاد می کنیم مبلغ نهایی کار را همان ابتدا تسویه کنید.

تجربه چندین ساله ما در حوزه ساخت و فروش طلا، گویای این واقعیت است که قیمت طلا شاید به صورت مقطعی و در یک بازه زمانی کوتاه دچار کاهش شود؛ اما به طور کلی قیمت طلا رو به افزایش است.

به همین دلیل ما این پشنهاد را به شما داده و این پیشنهاد کاملا در جهت نفع شماست؛ نه ضرر.

اسم ایرن

با این کار، شما قیمت پلاک را بر اساس نرخ روز و در همان لحظه ثبت سفارش پرداخت کرده و حتی اگر در طی مراحل ساخت هم قیمت طلا تغییر پیدا کند، این تغییر، شامل حالتان نخواهد شد.

در مجموع فرآیند ساخت پلاک اسم طلا بین 2 الی 3 روز زمان می برد. در طی این مدت هم ممکن است قیمت طلا دچار نوسانات شدیدی شود. بنابراین بهتر است به پیشنهاد ما فکر کنید!

🟣 4. قیمت پلاک اسم طلا

شاید یکی از سوالات ذهنی شما پیش از سفارش پلاک اسم طلا این باشد که قیمت پلاک چطور یا بر چه اساسی تعیین می شود؟

حداقل مبلغ برای سفارش پلاک اسم در حال حاضر از 3.5 میلیون شروع شده و تا هر وزن و قیمتی که در نظر داشته باشید.

❗ البته اگر سفارش بسیار ریزی داشته باشید مثل پلاک دایره کوچکی که حک داشته باشد، مطمئننا وزن و قیمت پایین تر است.

پلاک اسم آراد فارسی

روند تعیین قیمت و همینطور روند پرداخت به این صورت است که ابتدا پیش فاکتور رسمی صادر می شود. در این پیش فاکتور، مظنه و نرخ روز طلا درج شده اند. وزن نهایی پلاک هم در فاکتور ثبت می شود.

اگر هم اختلاف وزنی رخ دهد؛ این اختلاف محاسبه شده و تسویه حساب صورت می گیرد. اگر وزن بیشتر بود که ما به التفاوت از سوی شما اخذ می گردد. اگر هم بر عکس این موضوع اتفاق افتاد یعنی وزن نهایی کار کمتر بود؛ مابقی پول به شما بازگردانده می شود.

🟣 5. ساخت پلاک برای هر نوع طلا

آیا میدانید به جز سفارش پلاک اسم طلا برای زنجیر می توانید آن را برای هر طلای دیگری هم انتخاب کنید؟ اگر به جز پلاک اسم گردنی، پلاک اسم برای دستبند و یا پلاک اول حروف اسم برای گوشواره را بخواهید، ما این کار را برایتان به نحو احسن انجام می دهیم. سفارش پلاک اسم طلا با هر دو حروف لاتین و فارسی در زرطلا امکان پذیر می باشد.

های اسم و طرح
پلاک گردنی، قفل و کلید گوشواره، پلاک دستبند
ست اسم scaled

حتی برای پلاک هایی که در اختیار دارید هم می توانید زنجیر تک سفارش دهید. این زنجیرها از لحاظ مدل و وزن دارای تنوع بالایی هستند. مثل زنجیر طلا ونیزی، زنجیر فلامینگو، زنجیر رولو. نمونه های نامبرده برای پلاک طلا، مناسب تر بوده و از بازدهی بهتری برخوردار هستند. این زنجیرها در گالری زرطلا موجود بوده و امکان سفارش آنها را دارید. زنجیرهای فوق برای دستبند هم موجود بوده و در نهایت با آویختن پلاک به آنها، یک کار بی نظیر را در دست خود خواهید دید.

پلاک اسم
پلاک اسم دستبندی و گردنی، پلاک حرف

سفارش پلاک اسم طلا برای آقایان

علاوه بر خانم ها، آقایان هم امکان سفارش پلاک اسم طلا را دارند. آنها هم می توانند زنجیر همراه با پلاک اسم سفارش دهند. برای این کار، دو راه دارند. یا زنجیر طلا قوی را انتخاب کنند که این مدل، ظاهر رسمی تر و مردانه تری دارد. یا اینکه ترکیب پلاک و سنگ اونیکس، چشم ببر، مالاکیت، ترکیبی ازآنها و یا ترکیب دلخواه خود را انتخاب کنند. پیشنهاد ما این است که آقایان، پلاک هایی که با زنجیر طلا هستند را به صورت تک آویز انتخاب کنند. در خصوص پلاک اسم همراه با سنگ هم پیشنهادی داریم. پلاک هایی که در کنار قرار می گیرند، انتخاب بهتری اند.

اسم وحید
پلاک اسم وحید مردانه

پرطرفدارترین پلاک اسم طلا برای خانم ها

اگر خانم هستید و تصمیم به سفارش پلاک اسم طلا دارید؛ می توانید پیشنهاد ما در رابطه با پلاک اسم لاتین را بپذیرید. این پلاک دارای حالت افقی بوده و توسط حلقه های طلا به زنجیر متصل می گردد.

این مدل یکی از پرطرفدارترین هاست. حتی می توانید گوشواره های حروف که شامل حرف اول اسم می شوند را با این پلاک های لاتین ست کرده و از این ترکیب هماهنگ و تماشایی، لذت ببرید.

پلاک اسم لاتین

اگر هم تصمیم به سفارش پلاک برای دستبند دارید؛ گزینه هایی مثل پلاک اسم فارسی و لاتین را پیش رو خواهید داشت.

گزینه هایی که طبق سلیقه شما انتخاب خواهند شد. یک پیشنهاد عالی برای شما، ساخت پلاک اسم برای دستبند چرم است. یا پلاک اسم طلا برای دستبند سنگی.

در نهایت طراحان مبتکر ما طرح اسم جذابتان را به زیبایی در دل کاغذ به تصویر کشیده و این طرح ها روی صفحات آن به طرز هنرمندانه ای نقش می بندند.

چرم اسم تریکیبی

🟣 6. سفارش هر طرح یا شکلی به انتخاب و سلیقه شما

مجموعه زرطلا این امکان را دارد که طرح دلخواه شما را به طلا تبدیل کند. با توجه به طراحان حرفه ای مجموعه ما و امکانات گسترده ای که در دسترس ماست، می توانیم طرح های دلخواه شما را با هر سایز و وزنی و برای هر کاربردی (گوشواره، گردنی، دستبند و اویز ساعت و …) به دستتان برسانیم. 

گردنی اسم

🟣 7. نحوه ارسال کار

پس از سفارش کار از جمله پلاک اسم طلا و ساخت و پرداخت نهایی آن، محصول توسط پست به سراسر ایران ارسال می گردد. بنابراین در سریع ترین زمان، سفارش درخواستی خود را دریافت خواهید کرد.

برای خرید طلا، مطابق با بودجه و سلیقه تان حتما با پشتیبانی ما در تماس باشید، مشاورین ما از ساعت 9 الی 21 پاسخگوی مستقیم سوالات شما خواهد بود. منتظرتان هستیم. 

ما را از طریق کانال های یوتیوب، پینترست، اینستاگرام و آپارات دنبال کنید و عضوی از مجموعه بزرگ زرطلا شوید. 

✨ وقتشه بدرخشی ✨

admin
ارسال دیدگاه