شمش طلا را از کجا بخریم؟

مرکز خرید شمش طلا

شمش های طلا از کجا بخریم؟

طلا عاملی موثر بر اقتصاد جهانی است که ارزش آن تحت تاثیر عوامل حاکم بر جوامع تغییر می کند. امروزه با گذر زمان تجربه به اثبات رسانده است که این فلز ارزشمند وسیله ای مناسب جهت سرمایه گذاری طولانی مدت به حساب می آید.

با توجه به اقتصاد نا به سامان جهانی، ذخیره کردن سرمایه به صورت پول نقد کاری عبث و بیهوده است بنابراین با تبدیل کردن این سرمایه به طلا می توان ارزش به روز پول را حفظ کرد. اما در جهت حفظ سرمایه لازم است که طلای خریداری شده به صورت شمش باشد زیرا این شکل از طلا برتری های زیادی دارد.

فروشگاه اینترنتی زرطلاگلد برترین فروشگاه آنلاین در زمینه خرید طلا از جمله خرید شمش طلا است.

شمش طلا

شمش طلا دارای عیار بالایی است که با استفاده از تکنولوژی روز دنیا و به وسیله ی دستگاه های اتوماتیک ساخته می شود که همین امر دلیلی بر افزایش خلوص و برتری آن نسبت به طلای آب شده، است.

مرکز معتبر خرید شمش طلا

در ابتدا برای خرید شمش طلا باید به علائم و نشانه های حک شده بر روی آن دقت کرد زیرا این علائم علاوه بر بیان عیار آن، گویای میزان خلوص نیز می باشد. باید دانست طلا فلزی نرم و انعطاف پذیر است و با فشاری کوچک اثر دست بر روی آن باقی می ماند همین امر سبب شده است که شمش های با عیار 24 و خلوص 1000 به صورت وکیوم به فروش برسند بنابراین بر روی شمش های موجود در بازار خلوص 999 نوشته شده است. نکته ی دیگر که بر روی شمش حک شده است وزن آنها است.

شمش طلا 10 گرمی ونوس

شمش طلا دارای کد شناسایی است و به علت آنکه کارخانه های متفاوتی اقدام به ساخت آن می کنند نام کارخانه سازنده نیز بر روی آن درج می شود و باید به این قبیل تفاوت ها در خرید دقت کرد. با توجه به نکات ذکر شده و اهمیت سرمایه گذاری بر طلا الخصوص شمش طلا لازم است بدانیم که نباید از هر جایی اقدام به خرید کرد.

خرید شمش از جایی مطمئن و قابل اعتماد امری ضروری است. در خرید های حضوری اعتماد به فروشنده اصول خود را دارد. داشتن جواز کسب و حضور در صنوف مربوط به طلا اعتباربخش فروش فیزیکی این فلز ارزشمند است اما امروزه به علت افزایش مشغله ها و دغدغه ها امکان خرید حضوری بسیار محدود شده است و بسیاری به خرید اینترنتی رو آورده اند.

شمش طلا

از محاسن خرید اینترنتی حق انتخاب بالا و گسترش بازار فروش است که با توجه به ارزشمندی طلا و گران بودن آن لازم است در خرید اینترنتی آن بسیار دقت کرد. یکی از عوامل مهم که باید در خرید آنلاین طلا مد نظر قرار داد، نماد اعتماد الکترونیکی است که توسط سازمان صنعت و معدن ارائه می شود.

امروزه فروشنده هایی که طلا را به صورت فیزیکی به فروش می رسانند به اهمیت فروش های اینترنتی پی برده اند و در فضاهای مجازی هم حضور فعالانه پیدا کرده اند این قبیل از فروشندگان به علت حضور داشتن در مکانی تعریف شده و وجود نظارت های اداره صنوف قابل اعتماد تر هستند. در نهایت می توان گفت با اعتماد به فروشندگان معتبر می توان سرمایه را از حالت رکود خارج کرده و با خرید شمش طلا به سرمایه در دراز مدت اعتبار بخشید.

برای خرید طلا، مطابق با بودجه و سلیقه تان حتما با پشتیبانی ما در تماس باشید، مشاورین ما از ساعت 9 الی 21 پاسخگوی مستقیم سوالات شما خواهد بود. منتظرتان هستیم. 

ما را از طریق کانال های یوتیوب، پینترست، اینستاگرام و آپارات دنبال کنید و عضوی از مجموعه بزرگ زرطلا شوید. 

✨ وقتشه بدرخشی ✨

admin
دیدگاه کاربران
1 دیدگاه
  • دنیا 22 آبان 1402 / 11:26 قبل از ظهر

    سلام ممنونم بابت مقاله خوبتون من تازه با سایت طلاسی اشنا شدم به نظرم قیمت این سایتم خوبه یه خوبیم که داره اینه که میتونی هر مبلغی که خواستی طلا یا شمش بخری شروع قیمتاشونم از 50 هزار تومانه و اینکه نماد اعتماد الکترونیکی ام داره

ارسال دیدگاه