معرفی 6 مدل گوشواره طلا تا یک میلیون

گوشواره زیر یک میلیون

معرفی 6 مدل گوشواره طلا تا 1 میلیون

🔴🔴با توجه به قیمت همیشه در حال افزایش طلا!!!!، اکثر گوشواره های معرفی شده در این محتوا، بیشتر از یک میلیون است. 🔴🔴

گوشواره طلا همیشه جزو زیورآلاتی است که خانم ها تمایل زیادی به استفاده از آن در طی روز دارند و ترجیح میدهند برای روزمره ی خود گوشواره های سبک و زیبا در عین حال با قیمت مناسب داشته باشند. از این رو زرطلا نمونه هایی از این گوشواره های مناسب استفاده روزمره با قیمت مناسب را معرفی میکند.

پیش از اینکه به معرفی 6 مدل گوشواره طلا تا 1 میلیون تومان بپردازیم؛ از شما دعوت می کنیم با نگاهی به ویدئو بالا، این مدل ها را به صورت تصویری مشاهده فرمایید تا بیشتر با جزئیات کار آشنا شده و تصمیمات بهتری برای خرید گوشواره طلا تا 1 میلیون تومان بگیرید. در قسمت زیر به معرفی این گوشواره ها پرداخته ایم:

گوشواره طلا حلقه ای

اولین مدل از گوشواره طلا تا 1 میلیون تومان، گوشواره حلقه ای است که مدل های ساده آن به زیر 1 میلیون تومان هم می رسد. البته مدل هایی که حلقه های کوچکتر به همراه وزن کمتر را در برگرفته اند؛ از چنین شرایطی برخوردار می باشند. همچنین گوشواره فوق، توخالی بوده و به همین دلیل دچار افت قیمت شده است. روی سطح گوشواره، تراش های زیبایی را خواهید دید که جلوه آن را در گوش افزایش داده اند. پشت گوشواره هم به هیچ وجه گوش را اذیت نمی کند.

1053

گوشواره طلا گوی

این گوشواره زیبا و در عین حال ساده، نمای جالبی را به گوشتان می دهد. اگر گوش شما دارای سوراخ دوم تا سوم می باشد؛ می توانید برای این سوراخ ها از این گوشواره سوزنی استفاده کرده و گوش مزین به گوشواره های سوزنی متعدد را شکل دهید. پشتی این گوشواره که باعث قرار گیری بهتر آن در گوش شده؛ از جنس پلاستیکی بوده و هیچ حساسیتی ایجاد نمی کند.

1054

گوشواره ستاره

گوشواره طلا طرح ستاره هم یکی دیگر از زیباترین طرح های مربوط به گوشواره میخی است. این طرح، واقعا تماشایی بوده و برای سوراخ های اصلی یا فرعی گوش، مناسب می باشد. پشت این کار هم پلاستیکی بوده و بسیار سبک و راحت است. اگر به دنبال یک هدیه خاص و ارزشمند برای دوست خود هستید، گزینه ای بهتر از این پیدا نخواهید کرد.

1055

گوشواره طرح هشتی

این گوشواره طلا سوزنی با طراحی مدرن و مینیمال خود نظر خاص پسندان را به خود جلب کرده است. قفل این گوشواره پلاستیکی بوده و این موضوع باعث کاهش قیمت آن شده است. چرا که گوشواره های سوزنی با قفل طلا گران تر می باشند. بنابراین اگر به دنبال گوشواره منحصر به فرد بوده و هدفتان خرید گوشواره طلا تا 1 میلیون تومان است؛ می توانید روی همین گزینه فکر کنید.

گوشواره طرح خط

گوشواره سوزنی طرح خط یکی دیگر از مدرن ترین گوشواره هایی است که تا به حال دیده اید. طراحی جذاب این گوشواره، بیش از هر چیز جلب توجه می کند. این گوشواره هم مثل مدل های دیگر گوشواره سوزنی دارای قفل پلاستیکی بوده و گوشتان را در وضعیت مناسب قرار می دهد. اگر دوست دارید جذابیت کار را بیشتر احساس کنید؛ می توانید از این گوشواره برای سوراخ های فرعی گوش یعنی همان سوراخ های دوم و سوم استفاده نمایید.

گوشواره طرح دایره

اگرچه گوشواره طرح دایره طرح ساده ای را به تصویر می کشد؛ اما همان سادگی هم به دل نشسته و جذابیت کار را بیشتر کرده است. اگر به دنبال یک گوشواره ساده و شیک و در عین حال ارزان قیمت هستید؛ می توانید روی این گوشواره حساب کنید.

1057

زرطلا گلد؛ سایت خرید گوشواره طلا تا یک میلیون

امروزه طلاهای ظریف و زیبایی ظهور یافته اند که قیمت مناسبی داشته و امکان خرید را در اختیار خریداران قرار داده اند. اگر به دنبال گوشواره طلا تا 1 میلیون تومان بوده و ظرافت و زیبایی کار برایتان اهمیت دارد؛ می توانید روی گوشواره های سوزنی تمرکز کرده و آنها را انتخاب کنید. طرح های متنوع و دلربای این گوشواره، فرصت یک انتخاب عالی را به شما خواهند داد. این گوشواره ها دارای اختلاف قیمت حدود 200 تا 300 هزار تومان کمتر یا بیشتر می باشند.

علاوه بر طرح های نامبرده، طرح فرشته، طرح دختر، طرح گل، طرح رز، جغد، درخت، پازل، برگ، پروانه، پاپیون، پرنده، لاو و … در این گوشواره به چشم می خورند. سایت ما زرطلا گلد، یکی از سایت های خرید گوشواره طلا تا یک میلیون تومان، امکانی مناسب برای خرید این گوشواره ها را در اختیارتان قرار می دهد. ما سعی بر این داریم تا با ارائه طلاهای ظریف، امکان خرید را در اختیارتان قرار داده تا بتوانید لذت خرید طلا ارزان را بچشید. تیم پشتیبانی سایت در خدمت شما عزیزان بوده و راهنمایی تان خواهند کرد.

برای خرید طلا، مطابق با بودجه و سلیقه تان حتما با پشتیبانی ما در تماس باشید، مشاورین ما از ساعت 9 الی 18 پاسخگوی مستقیم سوالات شما خواهد بود. منتظرتان هستیم. 

ما را از طریق کانال های یوتیوب، پینترست، اینستاگرام و آپارات دنبال کنید و عضوی از مجموعه بزرگ زرطلا شوید. 

✨ وقتشه بدرخشی ✨

admin
ارسال دیدگاه