پیشنهاد ست دستبند و انگشتر طلا

مدل های ست دستبند و انگشتر طلا

خرید ست دستبند و انگشتر طلا

ست طلا قطعا یکی از جذاب ترین انواع زیورآلات است که با پوشیدن آن، متوجه یک تغییر اساسی در ظاهر خود خواهید شد. اکنون می خواهیم شما را با یکی از پرطرفدارترین ست طلا آشنا کنیم که آن، ست دستبند و انگشتر طلا می باشد. این ست زیبا و خاص، هم قابل استفاده با هم بوده و هم می توانید آن را به صورت ترکیبی با سایر انگشترها و دستبندهای طلا بپوشید. با خرید ست دستبند و انگشتر طلا نه تنها صاحب زیورآلات لوکس و دوست داشتنی خواهید شد؛ بلکه می توانید به آن به چشم یک سرمایه گذاری نگاه کنید. سرمایه ای که روز به روز بر ارزش آن افزوده می شود.

معرفی انواع ست دستبند و انگشتر طلا

در این بخش قصد داریم تا به معرفی انواع ست دستبند و انگشتر طلا پرداخته و گزینه هایی را به شما پیشنهاد دهیم. با ما همراه باشید:

🟢 ست طلا کارتیه زنجیری

طلا کارتیه یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین انواع طلاست. ست دستبند و انگشتر طلا کارتیه زرد، به شدت دستانتان را تحت تاثیر قرار داده و جذابیت آن را چند برابر می سازند. این دستبند و انگشتر، حسابی با هم مچ بوده و به هم می آیند. با توجه به اینکه ضخامت دستبند و انگشتر کارتیه، کمی بالاست، قیمت آن تحت تاثیر قرار گرفته و سیر صعودی را طی کرده است.

اگر این ست دلربا را از نزدیک ببینید؛ علاوه بر زیبایی و ضخامت، متوجه استحکام بالای آن خواهید شد. بنابراین به هیچ وجه، امکان پاره شدن دستبند وجود ندارد. امتیازات این دستبند باعث چشم پوشی خیلی از خریداران از قیمت آن شده است. پس صرف نظر از قیمت، این ست متفاوت را خریداری کرده و از داشتن آن لذت ببرید.

ست دستبند و انگشتر طلا

🟢 ست تراش دار

این ست هم فوق العاده است. اگر دوست دارید متمایز از دیگران باشید، باید متفاوت ترین ست های طلا را هم انتخاب کنید. مثل همین ست. انگشتر طلا تراش دار حاوی تراش های ظریف و بی نظیری بوده و قوس این انگشتر بر زیبایی آن افزوده است. دستبند تراش دار دو قفله در کنار این انگشتر، حسابی جلب  توجه کرده و علاوه بر ظاهر منحصر به فرد، ایمنی بالایی دارد. چرا که این دستبند حاوی دو قفل بوده و اصلا امکان باز شدن و افتادن آن از دستان شما وجود ندارد.

اما یکی دیگر از ویژگی های این ست که منجر به تمایز آن از سایر گزینه ها شده؛ پهنا و ضخامت آن است که در همان نگاه اول، توجه شما را به خود جلب می کند. شاید این ست، ضخیم به نظر برسد، اما تمام تلاش ها بر این بوده که ضمن ضخامت، از وزن کار کاسته شود تا شما بتوانید با بهترین قیمت، این ست طلا را خریداری کنید. علت اصلی کاهش وزن این ست طلا، وجود فضاهای خالی ریز در بین انگشتر و دستبند است. این فضاها منجر به سبک سازی انگشتر و دستبند شده و تا حد امکان، قیمت آن را کاهش داده اند.

بیشتر بخوانیم …  راهنمای سایز انگشتر 

ست دستبند و انگشتر طلا

🟢 ست سیاه قلم

ست دستبند و انگشتر طلا سیاه قلم، طرفداران خاص خود را دارد. این ست تماشایی در کنار هم جلوه زیادی داشته و با وجود آنها دستانی بهتر از قبل پیدا خواهید کرد. دستبند طلا سیاه قلم که در این ست موجود است؛ متعلق به برند جلوا بوده و از سری دستبندهای دو قفله محسوب می شود. پس نیاز نیست دلتان بلرزد از اینکه مبادا دستبند از دستتان افتاده و گم شود. توجه داشته باشید وزن سیاه قلم از این دستبند کسر شده است.

تراش های هنرمندانه و ظریفی که روی این دستبند ایجاد شده اند؛ کاملا محسوس بوده و با یک انگشتر تراش دار مثل انگشتر سیاه قلم به خوبی ست می شوند. نکته قابل ذکر این است که ست دستبند و انگشتر طلا سیاه قلم در مقایسه با ست تراش دار، ضخامت نسبتا کمتری دارند. اما با توجه به اینکه این ست، توپر بوده و دارای فضای خالی و باز نیست، این مسئله در وزن و قیمت آن تاثیر گذاشته است.

دستبند النگویی طلا طرح سیاه قلم 4

برای مشاهده کانال های اینستاگرام و یوتیوب زرطلا روی لینک کلیک کنید و به مجموعه بزرگ ما بپیوندید.

admin
ارسال دیدگاه