چگونه گوشواره را باز کنیم

قفل گوشواره

با انواع قفل گوشواره آشنا شوید

گوشواره یکی از محبوب ترین طلاهای زینتی است که خانم ها از آن برای پوشیدن در گوش استفاده می کنند. آنچه باعث ایستایی گوشواره در گوش شده و به ثبات آن کمک می کند؛ قفل گوشواره است. نحوه بستن و باز کردن انواع گوشواره توسط قفل امکان پذیر گشته و افراد برای این کار دچار دردسر نخواهند شد.

به عبارت دیگر گوشواره طلا توسط قفل بسته شده و این قفل، از سقوط گوشواره از گوش جلوگیری می کند. در واقع قفل گوشواره، نوعی حس اطمینان را در فرد به وجود آورده و او را خاطر جمع می سازد. اما می خواهیم بدانیم یک گوشواره طلا دارای چند نوع قفل است؟ در ادامه به بررسی انواع قفل گوشواره خواهیم پرداخت:

قفل اطمینان

این قفل به گوشواره های حلقه ای اختصاص دارد. برخی از مدل های گوشواره دارای این قفل می باشند. این قفل با فشار اندک دست، در جای خود محکم شده و به عنوان یک قفل مطمئن شناخته شده است. همچنین قفل فوق به آسانی بسته شده و باز کردن آن نیز به همین صورت است.

سه نمونه از قفل های اطمینان را در سه ویدیوی زیر مشاهده میکنید:

قفل حلقه ای

این قفل هم یکی دیگر از انواع قفل گوشواره است که در گوشواره های حلقه ای ساده بزرگ یا کوچک قابل مشاهده می باشد. گوشواره های فوق توسط این قفل به راحتی بسته شده و باز کردن آنها نیز سخت نیست. در ضمن نوک این قفل با جای گرفتن در یک سوراخ کوچک موجود در گوشواره، به صورت مطمئن بر سر جای خود ایستاده و مانع از اذیت کردن گوش خواهد شد.

گوشواره حلقه ای مقطع مکعبی سایز متوسط کد E774

قفل کلیپسی

قفل کلیپسی را می توان در مدل های خاصی از گوشواره طلا مشاهده کرد. گوشواره ناپل یکی از این مدل هاست که با برخورداری از این قفل، رضایت کامل را برای خانم ها به ارمغان آورده است. تنها یک حرکت ساده کافیست تا این قفل بسته شود. بدون اینکه نیاز به فشار آوردن به گوش یا کلنجار رفتن با قفل وجود داشته باشد.

گوشواره حلقه ای طرح دار کد E2593

قفل عصایی مناسب برای گوشواره های آویز

گوشواره آویز طلا مجهز به چنین قفلی است. قفل عصایی را می توان یکی از راحت ترین و البته قدیمی ترین انواع قفل گوشواره دانست. این قفل شباهت زیادی به عصا داشته و علت نامگذاری آن همین موضوع است. برای بستن و باز کردن این قفل اصلا به زحمت نخواهید افتاد. این قفل داخل یک خط منحنی شکل که پشت گوشواره تعبیه شده، قرار گرفته و در همان جا ثابت باقی می ماند.

گوشواره طلا آویز طرح موج دار تو خالی کد E3024

قفل ساده و مدرن

قفل های مدرن را می توان در گوشواره های شیک و امروزی دید. مثل گوشواره هاگی (گوشواره های حلقه ای هستند که گوش را بغل میکنند.) که یکی از جذاب ترین گوشواره های طلا در نظر خانم هاست. این قفل هم با یک حرکت کاملا ساده و تنها با کمک یک انگشت بسته شده و برای باز کردن نیز روشی به همین آسانی دارد.

گوشواره حلقه ای تراش طرح هاگی کد E963

قفل فلزی یا پلاستیکی، انتخابی خوب برای گوشواره میخی

قفل فلزی یا پلاستیکی به گوشواره میخی طلا اختصاص دارد. قفل فوق به شکل یک قطعه کوچک با جنس های نامبرده می باشد. این قفل با فرو رفتن در قسمت پشتی گوشواره، آن را به گوش کیپ کرده و مانع از افتادن و گم شدن آن می گردد. این قفل نسبت به سایر قفل ها راحتی بیشتری دارد. البته نمونه های پلاستیکی آن، دارای حرکت روان تری هستند؛ اما قفل های فلزی از جنس طلا، استحکام و اطمینان بیشتری دارند. هیچ یک از این قفل ها حساسیت زا نبوده و باعث واکنش های آلرژیکی در گوش نمی شوند.

گوشواره میخی طرح دایره ضخیم کد E4122

برای خرید طلا، مطابق با بودجه و سلیقه تان حتما با پشتیبانی ما در تماس باشید، مشاورین ما از ساعت 9 الی 21 پاسخگوی مستقیم سوالات شما خواهد بود. منتظرتان هستیم. 

ما را از طریق کانال های یوتیوب، پینترست، اینستاگرام و آپارات دنبال کنید و عضوی از مجموعه بزرگ زرطلا شوید. 

✨ وقتشه بدرخشی ✨

admin
دیدگاه کاربران
2 دیدگاه
ارسال دیدگاه