متنوع ترین گوشواره میخی طلا ارزان

معرفی گوشواره میخی ارزان

طلای ظریف یکی از انتخاب هایی است که دختران آن را ترجیح می دهند. ظرافت و زیبایی که در طلاهای ریز وجود دارد مناسب دختر خانم هایی است که می خواهند از طلاهایی با وزن کم استفاده کنند. گوشواره میخی طلا یکی از انواع گوشواره هایی است که به دلیل تنوع زیاد قدرت انتخاب زیادی را به خریدار می دهد.

گوشواره میخی طرح گل و زنبور کد E1556

گوشواره میخی طلا در سالهای اخیر طرفداران مخصوص به خود را دارد و بسیاری از افراد آن را برای هدیه دادن نیز مناسب میدانند. نمونه هایی که این روزها بسیار شیک و جوان پسند است و با توجه به مد روز طراحی شده اند از اینرو با توجه به ظرافت آن زیبایی و جلوه خاصی به گوش می بخشد. این گوشواره ها به دلیل سبک بودن گوش را اذیت نمی کند و می توان گفت در بسیاری مواقع اصلا وزن آن را احساس نمی کنید.

این گوشواره ها را افراد برای استفاده روزانه نیز خریداری می کنند. افرادی که فرم صورت مربعی دارند، می توانند از گوشواره میخی با شکل های بیضی و دایره استفاده کنند تا ظاهری زیبا در چهره خود به وجود آورند. همچنین افرادی با فرم صورت بیضی نیز می توانند از این سبک گوشواره بهره ببرند. این مدل گوشواره برای افرادی با فرم صورت چند ضلعی نیز می تواند زیبا و چشم نواز به نظر آید.

گوشواره میخی طرح دایره ضخیم کد E4122

گوشواره های طلا، از طلای 18 عیار ساخته می شود. طرح های زیبا و ظریف آن جلوه خاص و زیبایی به گوش و چهره افراد می بخشد. این گوشواره ها در ردیف گوشواره های ریز و چسبان و ارزان قیمت قرار می گیرند.

امروزه تنوع زیادی در طرح های این گوشواره ها وجود دارد که برای کودکان، دختران نوجوان، بانوان جوان و حتی خانم های میانسال مناسب می باشد. این مدل گوشواره برای ست کردن با لباس های اسپرت برای دورهمی های دوستانه گزینه خوبی به نظر می رسد. همچنین این برای افرادی با موهای کوتاه انتخاب خوبی خواهد بود. چنانچه گوش شما دو سوراخ برای گوشواره دارد می توانید از دو شکل متفاوت گوشواره های میخی استفاده کنید.

گوشواره میخی طرح ه نیمانی کد E1433

برخی از طرح های گوشواره میخی که بیشترین مصرف را دارند شامل: مدل های نگین دار، حلقوی، چشم نظر، فیوژنی، طرح های ایموجی، قلب، ستاره، ماه، نعل اسب، طرح ونکلیف، مربع، دایره و غیره می باشد. که قیمت هر یک از آن با توجه به وزن آن محاسبه می شود.

گوشواره میخی طرح قلب کد E1022
گوشواره میخی طرح گل 5برگ ریز کد E2468

گوشواره طلا میخی ارزان:

گوشواره طلا میخی ارزان یکی از پر مصرف ترین انواع زیورآلات در بین بانوان است. این مدل گوشواره به دلیل وزن کم و سبک بودن طرفداران زیادی دارد و از نظر اقتصادی نیز مقرون به صرفه است. گوشواره طلا میخی در مدل های متنوعی در بازار وجود دارد.در این مدل گوشواره میخ گشت گوشواره وارد سوراخ گوش شده و در پشت گوش توسط یک بست از نوع طلا یا پلاستیکی است، در جای خود قرار می گیرد.

اگر به دنبال خرید گوشواره طلا میخی برای خودتان یا هدیه به دوستانتان هستید می توانید به گالری زر طلا سر بزنید و از میان انواع گوشواره های میخی آن با توجه به قیمت کالا گزینه مورد نظر خود را انتخاب کرده و با ارائه فاکتور معتبر در کوتاهترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

گوشواره میخی طرح گل کد E2439

گوشواره میخی چند تا در یک گوش:

گوشواره میخی دوتایی نیز یکی از مدل های گوشواره میخی است که زیبایی خیره کننده ای به چهره و استایل افراد می دهد. مدل گوشواره میخی دوتایی نیز طرفداران خاص خودش را دارد. چنانچه فاصله سر تا گوش شما زیاد نیست توجه کنید که اندازه میخ گوشواره شما کوتاه باشد تا باعث زخمی شدن گردن نشود.

گوشواره میخی طرح قطره و چتر کد E4186
گوشواره میخی طرح سفینه و موشک کد E2485

گوشواره میخی دوتایی گزینه های مناسب تری برای مهمانی های رسمی به حساب می آیند زیرا استایل شما را شیک و رسمی نشان می دهد. این گوشواره ها نیز در طرح های متنوعی ساخته شده اند و با توجه به وزن محصول قیمت آن محاسبه می شود.

گوشواره میخی طرح ابر و رعدبرق کد E2391
گوشواره میخی طرح پک من کد E6077

عکس انواع گوشواره طلا میخی:

چنانچه به دنبال خرید گوشواره میخی طلا هستید با سر زدن به سایت زرطلا می توانید عکس انواع گوشواره طلا میخی ارزان را مشاهده نمایید و از میان آنها گزینه مورد نظر خود را انتخاب کرده و به عزیزانتان هدیه نمایید.

های میخی1

برای خرید طلا، مطابق با بودجه و سلیقه تان حتما با پشتیبانی ما در تماس باشید، مشاورین ما از ساعت 9 الی 21 پاسخگوی مستقیم سوالات شما خواهد بود. منتظرتان هستیم. 

ما را از طریق کانال های یوتیوب، پینترست، اینستاگرام و آپارات دنبال کنید و عضوی از مجموعه بزرگ زرطلا شوید. 

✨ وقتشه بدرخشی ✨

admin
ارسال دیدگاه