جدیدترین مدل های گردنبند تیفانی

جدیدترین مدل های گردنبند تیفانی

یکی از گردنبندهای طلا که فوق العاده چشمگیر بوده و در زیبایی و جذابیت می درخشد، گردنبند طلا تیفانی است. این گردنبند طلا به تازگی ترند شده و بسیار شیک و برازنده بانوان خوش استایل است. خانم های خوش سلیقه ای که همواره به دنبال خاص ترین طلاها هستند، این گردنبند را می پسندند.

ویدیو معرفی گردنبندهای تیفانی   :

گردنبند تیفانی نه تنها از لحاظ زیبایی، گوی سبقت را از سایر گردنبندهای طلا ربوده، بلکه از لحاظ وزن و قیمت نیز کاملا ارزشمند است. به عبارت دیگر این گردنبند، چه از حیث ظاهر و چه از حیث قیمت، کامل است و حتی به عنوان یک آیتم مناسب جهت سرمایه گذاری نیز می توان به آن نگاه کرد. آنچه که در ادامه می خواهیم راجع به آن صحبت کنیم، جدیدترین مدلهای گردنبند تیفانی است. مدل هایی که هوش از سر خواهند برد!

گردنبند طلا طرح تیفانی قفل و کلید کد N6195

معرفی جذاب ترین و جدیدترین مدلهای گردنبند تیفانی

گردنبند تیفانی، تنها یک گردنبند طلای زیبا و مدهوش کننده نیست، بلکه یک محصول متنوع است که تنوع بالای آن سبب بزرگتر شدن دایره انتخابی خریداران شده است. با تماشای جدیدترین مدلهای گردنبند تیفانی، قطعا جذب آنها خواهید شد. در بخش زیر به معرفی برخی از این مدل ها پرداخته ایم:

تیفانی
  • گردنبند زنجیری تیفانی مدل love
  • گردنبند طلا طرح تیفانی پلاک گل
  • گردنبند طرح تیفانی پلاک قفل و کلید
  • گردنبند تیفانی پلاک ورساچه
  • گردنبند تیفانی با پلاک قلب
  • گردنبند تیفانی با پلاک دایره
  • و …
گردنبند طلا طرح تیفانی قفل حکاکی کد N6169
گردنبند طلا طرح تیفانی با پلاک قلب کد N15005
گردنبند طلا طرح تیفانی پلاک قفل و کلید کد N15375
گردنبند طلا طرح تیفانی پلاک گل کد N15372
گردنبند زنجیری تیفانی love کد N3007
گردنبند زنجیری تیفانی love کد N3007

ویژگی های منحصر به فرد این گردنبند

اگر نگاهی به جدیدترین مدلهای گردنبند تیفانی بیندازید، خواهید دید که تمامی این مدل ها نقاط اشتراک زیادی با هم دارند، اما در میان این نقاط اشتراک، تفاوت هایی هم پیدا می شوند. پس از بررسی ویژگی های این گردنبند، با این شباهت ها و تفاوت ها به خوبی آشنا خواهید شد. تمامی مدل های این گردنبند حاوی یک زنجیر گرد می باشند. در میان این زنجیر یک پلاک به چشم می خورد که زیبایی گردنبند را دو چندان نموده است. این گردنبند دارای یک تم یا سبک خاص بوده که آن را از گردنبندهای دیگر تفکیک نموده است. بدون شک گردنبند تیفانی را با این ویژگی ها می توان جزو شیک ترین و مدرن ترین گردنبندهای طلا قلمداد کرد.

گردنبند زنجیری طلا طرح قفل تیفانی Love کد N4050

طراحی ظاهری بدیع این گردنبند طلا، محبوبیت بالایی را به آن بخشیده است. این گردنبند از طلای 18 عیار ساخته شده و نشانی از نگین ندارد. ظاهر آن به حدی چشمگیر است که مخاطبان جوان را به شدت میخکوب نموده است. حتی نحوه بسته شدن این گردنبند هم با بقیه فرق دارد. یک مفتول گرد در نقطه مرکزی این گردنبند وجود دارد که از آن پلاک هایی با شکل و طرح های متنوع آویزان می باشند. طرح هایی که متعلق به این پلاک هاست، متفاوت اند. برخی از آنها دارای طرح قلب یا قفل، بعضی دارای طرح گل و نمونه هایی از این قبیل می باشند. روی این پلاک ها عباراتی حک شده که با نزدیک کردن آن به چشمتان می توانید این عبارات را بخوانید.

یک ست شیک و متفاوت داشته باشید

آیا میدانید ضمن خرید جدیدترین مدلهای گردنبند تیفانی می توانید یک ست عالی را هم با آن خریداری کنید؟ علاوه بر گردنبند، دستبند تیفانی، درست با همین ویژگی ظاهری وجود دارد. قطعا ست کردن دستبند و گردنبند تیفانی، یک نتیجه حیرت انگیز را به دنبال خواهد داشت.

دستبند طلا طرح تیفانی قفل و کلید کد B1025

نه تنها این گردنبند، بلکه دستبند طلا تیفانی نیز نماد کاملی از جذابیت است و یک نمای به شدت چشمگیر دارد. به طور کلی ست های طلا تیفانی جزو ست های نمادار بوده و این ویژگی را از روی وزن و قیمت آنها می توان به راحتی متوجه شد. با پوشیدن ست گردنبند و دستبند تیفانی تبدیل به یک بانوی تمام عیار خواهید شد. بانویی که نشان می دهد علاوه بر خوش استایل بودن، بسیار خوش سلیقه است!

برای خرید طلا، مطابق با بودجه و سلیقه تان حتما با پشتیبانی ما در تماس باشید، مشاورین ما از ساعت 9 الی 21 پاسخگوی مستقیم سوالات شما خواهد بود. منتظرتان هستیم. 

ما را از طریق کانال های یوتیوب، پینترست، اینستاگرام و آپارات دنبال کنید و عضوی از مجموعه بزرگ زرطلا شوید. 

admin
دیدگاه کاربران
10 دیدگاه
ارسال دیدگاه