دستبند و ساعت در یک دست

نکات ست کردن دستبند و ساعت

8 نکته برای استفاده از دستبند و ساعت در یک دست

ترکیب دستبند و ساعت مچی، چگونه می‌توانید ظاهری بی‌نقص و بدون دردسر داشته باشید، بدون اینکه به نظر برسید که خیلی سخت کار می‌کنید تا همه چیز کار کند؟ تعداد دستبند مناسبی که می توانید به همراه یک ساعت مچی بپوشید چقدر است؟ آیا دو دستبند و یک ساعت مچی روی یک مچ زیاد است؟
اینها برخی از مبهم ترین سؤالاتی هستند که همه ما با آنها دست و پنجه نرم می کنیم. اگر سعی کرده اید بفهمید که چگونه از ساعت مچی به علاوه دستبند مورد علاقه خود استفاده کنید، ما شما را در اختیار داریم.
در این مقاله نکات و ترفندهایی برای پوشیدن ساعت به علاوه دستبند روی مچ دست به اشتراک گذاشته شده است. اگر می ترسید که بیشتر عمرتان دستبند خود را به اشتباه می پوشید و ساعت را اشتباه می دیدید، این مقاله قطعا استایل شما را نجات می دهد.

آیا پوشیدن ساعت و دستبند روی یک مچ درست است؟

خب بله.

می توانید ساعت و دستبند طلا خود را روی مچ یکسانی ببندید. مردان و زنان ده‌ها سال است که از دستبند و ساعت مچی روی یک مچ استفاده می‌کنند، و اگر به مد و استایل علاقه مند هستید، می‌دانید که می‌توانید بدون دردسر از ترکیب ساعت مچی و دستبند استفاده کنید، زمانی که بدانید چه چیزی با آن ترکیب می‌شود.
احتمالاً زنانی را هم دیده‌اید که نمی‌توانند دست از النگوهای مورد علاقه‌شان بردارند، و از آنجایی که باید ساعت‌های خود را نیز بپوشند، جایی برای ساعت در جایی، بین النگوها باز می‌کنند.
برای این زنان، برداشتن ظاهر النگو و ساعت مچی آسان است، زیرا آنها می دانند که چگونه این لوازم جانبی را متعادل کنند. مانند گردنبندهای چند لایه، این افراد می‌توانند بدون زحمت دستبند/النگو را با ساعت‌های خود بچینند.

ست دستبند و ساعت

متأسفانه، همه نمی توانند این ظاهر را داشته باشند و اغلب اوقات، هرگونه تلاش برای پوشیدن دستبندها یا النگوهای روی هم به همراه ساعت مچی روی همان فاجعه بار است، یا به دلیل برخورد مواد، به دلیل اندازه اشتباه، و همچنین مواردی وجود دارد که عناصر لوازم جانبی با هم کار نمی کنند.
بنابراین، در حالی که پوشیدن ساعت و دستبند روی یک مچ مشکلی ندارد، باید یاد بگیرید که چگونه آن قطعات را روی هم قرار دهید.

مثلاً برای آقایانی که دوست دارند لوازم جانبی داشته باشند، بهترین کار این است که فقط یک یا حداکثر 2 دستبند را در کنار ساعت خود قرار دهید تا ظاهری متعادل و خنک داشته باشید.

همچنین مهم است به خاطر داشته باشید که از آنجایی که ترکیب دستبند و ساعت برای برخی از مردان خوب به نظر می‌رسد، ممکن است برای همه کارایی نداشته باشد و اغلب به نوع یا شخصیت فردی که این قطعات را می‌پوشد بستگی دارد.
در برخی موارد، بهترین ایده برای شما نخواهد بود که دستبند و ساعت خود را روی یک مچ ببندید.
به عنوان مثال، اگر مچ دست شما از مواد ظریفی ساخته شده باشد، چیزی که باعث خراشیدن دستبند در ساعت و در نتیجه کاهش ارزش (فروش مجدد) ساعت می شود. خوب، مگر اینکه ساعت خود را زمانی که به نوار چسب چسبانده شده است بپوشید.

اما اگر مواد تشکیل دهنده ساعت مچی و دستبند با هم ترکیب شوند و آسیبی به آنها وارد نشود، دیگر نگران این نباشید که نتوانید دستبند و ساعت خود را روی یک مچ ببندید.

ست دستبند و ساعت

مضرات استفاده از ساعت و دستبند روی مچ یکسان

اگرچه می‌توانید با پوشیدن دستبند و ساعت خود روی یک مچ، ظاهری متعادل و جذاب داشته باشید، اما مواردی وجود دارد که عاقلانه نیست که این دو اکسسوری را روی یک مچ داشته باشید. برخی از دلایلی که ممکن است ایده بدی باشد که دستبند و ساعت خود را روی یک مچ ببندید عبارتند از:

گاهی اوقات، دستبند و ساعت شما هر کدام مستحق توجه فردی هستند، به این معنی که منحصر به فرد بودن خود را از دست می‌دهند و هیچکدام در هنگام پوشیدن با هم آنطور که باید برجسته نمی‌شوند.
اصطکاک مسئله بزرگ دیگری است که باید در نظر داشته باشید. اصطکاک بین ساعت و سنگ‌های قیمتی دستبند ممکن است منجر به خراشیدن سنگ‌ها و/یا ساعت شود.
برای دستبندهای سنگی، در صورتی که قفل ساعت با دستبند در هم بپیچد، از دست دادن تعدادی از سنگ های روی دستبند بسیار آسان است.
بنابراین، چگونه می‌توانید دستبند را از تن بیرون بیاورید و با همان مچ دست تماشا کنید، به زیبایی (و بدون اینکه به نظر برسید که در حال تلاش هستید)؟

نکاتی برای استفاده از ساعت و دستبند روی مچ یکسان

1-نوع دستبند مناسب را انتخاب کنید.

امروزه انواع و طرح های متعددی از دستبند در بازار وجود دارد و اگر قصد دارید دستبند را در حالی که ساعت خود را روی یک مچ قرار داده اید ببندید، مهم است که در نظر داشته باشید که ساعت شما بر نوع دستبند شما تاثیر می گذارد. .
دستبندی که انتخاب می کنید به جنس، رنگ و طرح بند ساعت بستگی دارد.
به عنوان مثال، اگر ساعت مچی فلزی می پوشید، ایده خوبی است که یک دستبند فلزی نیز انتخاب کنید – هر دو لوازم جانبی باید از یک فلز ساخته شده باشند. تطبیق رنگ‌های فلزی مهم است، زیرا یک بازی مچ دست متصل‌تر ایجاد می‌کند و ظاهری شیک‌تر به‌طور کلی ایجاد می‌کند.
بنابراین، اگر اغلب با هر دو لوازم جانبی می‌کنید، به سراغ ساعت‌ها و دستبندهای استیل ضد زنگ بروید، اما نه یک ساعت استیل ضد زنگ با دستبند رزگلد. به یاد داشته باشید که برخی از ترکیبات فلزی طعم بدی در دهان شما ایجاد می کند و این یکی از آنهاست.
خبر خوب این است که می توانید یک ساعت فلزی را با یک دستبند غیر فلزی بپوشید. بگویید یک ساعت استیل ضد زنگ با یک دستبند طناب لنگر.

ست دستبند و ساعت

2- رنگ ها را مطابقت دهید

دومین نکته مهمی که باید در نظر داشته باشید زمانی که می خواهید ترکیب دستبند و ساعت را روی یک مچ دست بکشید، رنگ است. برای داشتن ظاهر کلی بهتر و برای یک بازی مچ دست بالا، باید رنگ این دو لوازم جانبی را مطابقت دهید. تطبیق رنگ ها باعث می شود که این دو قطعه به خوبی با هم ترکیب شوند و هوای ظرافتی را ایجاد کنند.
در حالی که لزوماً نیازی نیست که دستبندهای شما با رنگ ساعت شما مطابقت داشته باشند، می توانید با انتخاب ساعت های مچی با بند قابل تعویض، اطمینان حاصل کنید که این دو همیشه با هم ترکیب می شوند و سپس بند هایی در رنگ های مختلف دریافت می کنید.
داشتن بند با رنگ های مختلف به این معنی است که مجبور نیستید ده ها دستبند بخرید.

با این حال، به خاطر داشته باشید که ممکن است این استراتژی چندان مناسب برای شما نباشد، به خصوص اگر ساعت‌های گران‌تر و بند فلزی را ترجیح می‌دهید – و در چنین مواردی، خرید دستبندهایی در رنگ‌های مختلف منطقی‌تر خواهد بود. تا زمانی که با ساعت مطابقت داشته باشند.

ست دستبند و ساعت

3. از پوشیدن دستبندهای زیاد خودداری کنید.
دستبندها شیک هستند، شما به راحتی به آنها وابسته می شوید و بعد از مدتی ممکن است بیش از یک دستبند بپوشید.
اما اگر دستبند را با ساعت خود می‌پوشید، مهم است که مطمئن شوید که دستبندهای زیادی را همزمان نبندید. در بیشتر موارد، بیش از دو دستبند با ساعت زیاد است و مچ دست شما شلوغ و نامناسب به نظر می رسد.
روی هم گذاشتن دستبندهای زیاد ایده خوبی نیست زیرا چیدن تعداد زیاد تکه ها به تک تک تکه های جواهرات اجازه نمی دهد که بایستند و آن دستبندهای جذاب فقط در میان جمعیت ناپدید می شوند.
بنابراین، دستبندها را به حداقل برسانید، و اگر باید بیش از یک دستبند بپوشید، محدودیت خود را روی 3 دستبند محدود کنید.
نکته جالب این است که وقتی شروع به پوشیدن یک دستبند به جای دو یا سه دست می کنید (به علاوه ساعت خود)، متوجه می شوید که فقط یک دستبند و ساعت زیبا به نظر می رسند و هرگز نیازی به چیدن آنها نداشتید. این تصویر را در زیر ببینید،  دستبند بسیار زیاد است.

4. آن را نزدیک دستتان بپوشید
این یکی از آن نکاتی است که به نظر رایج می‌رسد، اما باید این واقعیت را تکرار کنیم که باید ساعت و دستبند خود را پایین‌تر روی مچ دست خود و تا حد امکان نزدیک به دست نگه دارید.
این به این معنی است که دستبند قبل از ساعت قرار می گیرد و اولین قطعه نزدیک به دست شما و به دنبال آن ساعت خواهد بود. هرگز در هر طرف ساعت دستبند نبندید.
پوشیدن این اکسسوری‌ها به دست شما این اطمینان را می‌دهد که دستبند و ساعت مکمل یکدیگر هستند و هیچ‌کدام از آن‌ها جلوه دیگری را نمی‌رباید.

ست دستبند و ساعت

5. فاصله گذاری مهم است
دستبند را خیلی نزدیک به ساعت نبندید؛ بین آنها فاصله بگذارید تا تعادل داشته باشد و ساعت شما برجسته شود، حتی اگر آنها مکمل یکدیگر باشند.

6. دستبندهای کوچکتر را انتخاب کنید
برای بهترین ترکیب ساعت و دستبند، دستبندهای نازکتر و کوچکتر را انتخاب کنید. همچنین باید از دستبندهایی که خیلی تنگ هستند خودداری کنید.

7. فقط یک لوازم جانبی زرق و برق دار
بهترین راه برای لوازم جانبی با دستبند و ساعت، چسباندن فقط به یک تکه زرق و برق دار است. شما دفعه بعد لباس پر زرق و برق دیگر را می پوشید.

8. چیدن قطعات نازک
اگر باید قطعات را روی هم قرار دهید، چندین تکه نازک را روی دستبندهای ضخیم انتخاب کنید

ست نادست دستبند و ساعت

نتیجه
اینها نکات مهمی هستند که باید در هنگام لوازم جانبی با ساعت و دستبند روی مچ دست رعایت کنید. آنها را دنبال کنید و هر روز شیک و شیک به نظر خواهید رسید.

admin
ارسال دیدگاه