حکاکی روی طلا با لیزر

اول حکاکی روی طلا

حکاکی روی طلا با لیزر

حکاکی روی طلا با لیزر یکی از اقداماتی است که سبب حک انواع اسم، تاریخ، تصاویر و عکس روی طلا می گردد. البته به جز طلا، فلزات دیگر نیز امکان حکاکی لیزری دارند. این حکاکی توسط دستگاه های لیزر و با دقت و سرعت بالا صورت گرفته و برای همیشه، نام یا هر چیز دیگری را روی طلا که قطعه ای ارزشمند است؛ ماندگار می سازد. حتی امروزه از دستگاه های حکاکی لیزری برای ثبت نقوش یا نوشته روی سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی نیز بهره می گیرند. مجموعه ما زرطلا، حکاکی روی طلا با لیزر را انجام داده و خدمات برجسته ای را در این زمینه عرضه میدارد.

پلاک حک طرح خانواده

ثبت تاریخ مهم زندگی تان با حک طلا

برای همه ما انسان ها تاریخ ها و روزهای مهمی در زندگی وجود دارند. تاریخ هایی که آنها را در قلب خود حک کرده ایم. اما چه بهتر است این تاریخ ها را علاوه بر قلب، در جای دیگری به صورت کتبی ثبت کنیم تا هر زمان مشغله های زندگی با هجوم خود باعث فراموشی این روزها شدند؛ بتوانیم با نگاه کردن به تاریخ های حک شده، آن روزهای مهم را یادآوری کرده و از فراموشی شان جلوگیری کنیم.

اگر طلایی در دست و گردن دارید که همیشه همراه شماست یا حتی طلایی که در گوشه ای از خانه تان قرار دارد؛ می توانید با حکاکی روی طلا، این تاریخ ها را روی آن ثبت کرده و برای همیشه، روزهای مهم زندگی تان را به خاطر بسپارید. آن وقت، حتی دغدغه های زیاد زندگی هم باعث فراموشی و از یاد بردن آنها نخواهند شد.

پلاک حک روز خاص

مناسبت های خاص زندگی

مناسبت های خاص زندگی همان مناسبت هایی اند که در تاریخ های مهم رخ داده و دوست داریم تا این تاریخ ها همیشه در ذهن باقی بمانند.

حکاکی روی طلا یکی از راه های مفیدی است که می تواند چنین نتیجه ای را رقم بزند. در ادامه به بررسی مناسبت های مهم و هر ساله زندگی اشاره خواهیم کرد:

1. تولد

اولین مناسبتی که برای هر شخص، مهم به نظر می رسد؛ تولد است. در این روز که روز ورود فرد به دنیای مادی است، هدایای مختلفی به او تقدیم می شود. یکی از هدایای ارزشمند و ماندگار می تواند یک تکه طلا باشد که در آن تاریخ تولد فرد حک شده است.

پس اگر به دنبال تقدیم یک هدیه منحصر به فرد به شخص خاص زندگی تان هستید؛ می توانید یک پلاک طلا زیبا که در آن تاریخ تولد و حتی اسم فرد حک شده به او هدیه دهید.

اصلا اگر خودتان مایل باشید؛ می توانید یکی از طلاهایتان را انتخاب کرده و همین کار را در روز تولدتان انجام دهید. بد نیست علاوه بر دیگران، برای خودتان هم ارزش قائل شده و یک هدیه به خود تقدیم کنید. چه اشکالی دارد؟!

پلاک اسم حکاکی یاسمین دستبندی

2. حک سالگرد آشنایی و ازدواج

وقتی دو فرد با هم آشنا می شوند و تصمیم به ازدواج با یکدیگر می گیرند؛ دوست دارند این علاقه را به نوعی ابراز کنند. حکاکی روی طلا، روش کاملا پسندیده ای برای نشان دادن این علاقه محسوب می شود. برای اینکه به فرد مقابلتان نشان دهید تاریخ آشنایی برایتان مهم است؛ می توانید تاریخ مختص به همان روز را در تکه ای از طلا ثبت کنید. پلاک، بهترین گزینه برای حک روی طلاست.

سالگرد ازدواج هم یکی دیگر از مهمترین مناسبت ها برای زوج های جوان است. مناسبتی که شاید اهمیت آن از هر تاریخ و روز دیگری بیشتر باشد. با هدیه دادن یک پلاک جذاب که تاریخ سالگرد ازدواجتان در آن درج شده، بهترین حس را در شریک زندگی تان به وجود خواهید آورد.

اصلا می توانید یکی از طلاهای مشترکتان را با سلیقه همسر خود انتخاب کرده و حکاکی روی طلا را در آن انجام دهید. این کار هم از ارزش بالایی برخوردار می باشد.

حکاکی روی پلاک دستبندی

3. تولد فرزند، روز زن یا روز مرد

تولد فرزند برای پدر و مادرها از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد. حک تاریخ تولد فرزند روی طلا، یکی دیگر از اقدامات مناسبی است که می تواند صورت گیرد.

اگر دوست دارید در روز زن یا روز مرد، یک هدیه ماندگار به شریک عاطفی زندگی تان تقدیم کنید؛ می توانید از خدمات حکاکی روی طلا استفاده نمایید. حک تاریخ روز زن یا روز مرد بر روی طلا هم اقدام جالبی به نظر می رسد.

پلاک حک اسم و رد پا

4. حک تاریخ ولنتاین

ولنتاین روز جهانی عشاق است. روزی که بهترین بهانه برای هدیه دادن به یکدیگر است. دو نفری که علاقمند به یکدیگر هستند؛ مایلند تا در این روز هدایایی را از طرف مقابلشان دریافت کنند تا متوجه شوند که چقدر برای او اهمیت دارند. بهترین هدیه ای که می توان برای این روز انتخاب کرد؛ یک قطعه طلاست که در آن تاریخ ولنتاین یا حتی اسم دو فرد مورد نظر حک شده است.

بیشتر بخوانیم …    ایده متن برای حک روی طلا

5. یلدا

اگر می خواهید در یلدای سال بعد، هدیه ای دوست داشتنی را خریداری کرده و ارائه دهید؛ می توانید یک طلای هر چند کوچک را خریده و با حکاکی روی طلا، تاریخ این شب را روی آن حک کنید. یا اگر طلایی در منزل دارید؛ می توانید آن را برای این کار انتخاب کنید.

پلاک حک اسم الهام

6. عید نوروز

عید نوروز هم یکی از مهمترین مناسبت ها برای تمام ما ایرانیان است. حک اولین روز از سال نو روی تکه ای از پلاک طلا و سپس تقدیم آن به هر شخصی که مد نظرتان است؛ ایده بسیار خوبی به نظر می رسد.

انجام خدمات حکاکی روی طلا توسط زرطلا

اگر خواستار دریافت خدمات حکاکی روی طلا هستید؛ می توانید این کار را به مجموعه ما زرطلا بسپارید.

ما این کار را در سریع ترین زمان و با بهترین کیفیت و تنوع برای شما عزیزان انجام خواهیم داد. حک اسم، تاریخ تولد، تاریخ عقد و ازدواج، علامت خاص یا هر چیز دیگری که مد نظر شماست، جزو خدمات ما به شمار می آیند.

پلاک حک جمله انگیزشی
پلاک حک اسم و رد پا

برای این کار نیاز نیست حتما طلای جدید خریداری کرده و سپس روی آن حک انجام دهید؛ بلکه می توانید یکی از طلاهای فعلی تان را به ما سپرده تا خدمات حکاکی روی طلا طبق درخواست شما صورت گیرد.

حک پلاک خانواده، پلاک چند اسم، عبارات فارسی و انگلیسی و هر آنچه که تصورش را کنید در مجموعه ما انجام می گیرد. با حک روی طلا، تاریخ، اسم یا هر آنچه که برایتان مهم است را برای همیشه ثبت کنید.

برای سفارشی سازی طلای خود با حکاکی، با شماره 09356669022 پشتیبان سایت زرطلا تماس بگیرید.

حک تاریخ و نوشته
پلاک حکاکی چند اسم

برای خرید طلا، مطابق با بودجه و سلیقه تان حتما با پشتیبانی ما در تماس باشید، مشاورین ما از ساعت 9 الی 21 پاسخگوی مستقیم سوالات شما خواهد بود. منتظرتان هستیم. 

ما را از طریق کانال های یوتیوب، پینترست، اینستاگرام و آپارات دنبال کنید و عضوی از مجموعه بزرگ زرطلا شوید. 

✨ وقتشه بدرخشی ✨

admin
ارسال دیدگاه