طلای رزگلد و پوست تیره

طلای گلدن رز روی پوست تیره

افراد تیره پوست تقریباً در همه چیز خوب به نظر می رسند، و موارد بسیار کمی وجود دارد که خانم ها و آقایان با پوست تیره در آنها جذاب به نظر نمی رسند.
در این مقاله در مورد جواهرات رزگلد و مناسب بودن آن برای افراد با پوست تیره صحبت خواهیم کرد. اگر می خواهید در مورد جواهرات رزگلد روی پوست سبزه یا تیره بیشتر بدانید، لطفا این پست را بخوانید!

آیا رزگلد روی پوست های تیره خوب به نظر می رسد؟

به طور کلی، جواهرات رزگلد برای افرادی که پوست‌های گرم و سرد دارند، عالی به نظر می‌رسند، و همینطور برای افرادی که ته‌رنگ‌های زیتونی و حتی صورتی روی پوستشان وجود دارد.

این به این دلیل است که رزگلد یک رنگ فلزی بسیار متنوع برای جواهرات است و رزگلد بدون شک زرق و برق دار است، به خصوص زمانی که با الماس های صورتی یا حتی سنگ های رنگی مانند مورگانیت تزئین شده باشد.

البته توجه داشته باشید که همه افراد با پوست تیره رنگ گرم ندارند. برخی دیگر با وجود پوست تیره ، پوست نسبتاً سردی دارند. توجه داشته باشید که تفاوت بین ته رنگ پوست گرم و سرد در این است که افرادی که دارای ته رنگ پوست گرم هستند به دلیل وجود ته رنگ زرد یا زیتونی گرم، به راحتی برنزه می شوند اما افراد با ته رنگ سرد راحتی برنزه نمی شود و همچنین کاملاً مستعد سوختگی است.

پوست تیره و دستبند النگویی رزگلد

چه رنگ پوستی در رزگلد به نظر می رسد؟

همانطور که در بالا ذکر شد، افرادی که در جواهرات رزگلد عالی به نظر می رسند، می توانند ته رنگ پوست سرد یا گرم داشته باشند. حتی افرادی که پوستشان دارای ته رنگ صورتی یا زیتونی است در جواهرات رزگلد عالی به نظر می رسند. و به لطف زیبایی این فلز، تمام افراد تیره پوست در جواهرات رزگلد عالی به نظر می رسند.

گفته می شود، افرادی که رنگ پوست بسیار کم رنگ دارند باید از جواهرات رزگلد اجتناب کنند زیرا زیورآلات رزگلد رنگ یا حس طبیعی پوست را نشان نمی دهد، اما رنگ پوست را متضاد می کند. و برای افرادی که رنگ پوست بسیار تیره دارند، ممکن است پوشیدن قطعات رزگلد بی‌خطر باشد، اما فقط رنگ‌های روشن‌تر رزگلد، به خصوص اگر به دنبال ظاهری دراماتیک هستید.

فراموش نکنید که سبک جواهرات رزگلد نیز مهم است و ظاهر کلی شما را تعیین می کند. بنابراین، جواهرات رزگلد ممکن است ظریف، دراماتیک یا کلاسیک باشند و تا زمانی که به خوبی با رنگ پوست شما ترکیب شوند عالی به نظر می رسند. افراد با رنگ پوست زیتونی در رزگلد نیز عالی به نظر می رسند، به طوری که ته رنگ پوست زیتونی به خوبی با قطعات رزگلد، طلای زرد، طلای سفید و حتی نقره ترکیب می شود. همانطور که گفته شد، اگر پوست شما به رنگ زیتونی است، قبل از استفاده از جواهرات رزگلد یا سفید رنگ باید بسیار مراقب باشید.

پوست برنزه روشن: افرادی که برنزه شده اند به دلیل گرمی پوست که با گرمای جواهرات افزایش می یابد، با جواهرات رزگلد به خوبی هم نشینی دارند.

پوست تیره: اگر خانم یا آقایی با پوست تیره هستید، مثلاً رنگ پوستتان به رنگ آبنوس است، وقتی با جواهرات رزگلد ترکیب می‌کنید، از زیبایی پوستتان شگفت زده خواهید شد. این اغلب به این دلیل است که رنگ یا رنگ پوست تیره‌تر، پس‌زمینه‌ای عالی در برابر جواهرات ارائه می‌کند و در عین حال درخشندگی پوست را نیز افزایش می‌دهد. و بنابراین، اگر پوست تیره ای دارید، جواهراتی که روی آن قرار می گیرید به شخصیت، شخصیت و حال و هوای مورد نظر شما بستگی دارد.

به همین دلیل از مدل هایی با رنگ پوست تیره برای نشان دادن جواهرات استفاده می شود.

تیره و طلا

نکاتی برای استفاده از زیورآلات رزگلد روی پوست های تیره

کمتر، بیشتر است: بسته به مناسبتی که برای آن لباس می پوشید و اکسسوری می پوشید، در جواهرات رزگلد متوسط یا کمتر عالی به نظر می رسید. پوشیدن تکه های زیاد باعث می شود به نظر برسید که خیلی تلاش می کنید جلب توجه کنید. شما همیشه با قطعات کمتر و شیک زیباتر به نظر می رسید، نه با تعداد زیادی از قطعات کنار هم.

ته رنگ پوست خود را در نظر بگیرید: برای تکرار آنچه در بالا ذکر کردیم، چه جواهرات رزگلد، طلای زرد، طلای سفید یا نقره بپوشید، باید ته رنگ پوست خود را در نظر بگیرید. ته رنگ پوست به رنگ پوست زیر سطح است نه رنگ پوست که رنگ سطح یا رنگ چهره است.

ته رنگ پوست سرد و گرم بهترین رنگ برای رزگلد است. اما اگر پوست شما خیلی رنگ پریده یا خیلی روشن است، نباید از جواهرات رزگلد استفاده کنید. اگر در مورد استفاده از جواهرات رزگلد مطمئن نیستید، فقط در صورتی به این جواهرات بسنده کنید که پوست شما دارای ته رنگ گرم باشد.

رنگ مو: اگر موهای تیره دارید، زیورآلات رزگلد برای شما مناسب است. اگر موهای تیره یا مشکی دارید این مورد نیز صدق می کند. این ظاهر بسیار خوب عمل می کند زیرا رزگلد یک رنگ بسیار زنانه است که به راحتی می توان آن را با سایر قطعات ست کرد تا ظاهری کاملا مینیمالیستی یا ظریف داشته باشد. فلزات مخلوط اگر به دنبال ظاهری جسور هستید، قطعاتی از رزگلد و طلای زرد یا طلای سفید بپوشید. فقط باید مطمئن شوید که قطعات به زیبایی طراحی شده اند.

مدل طلا و جواهرات

برای خرید طلا، مطابق با بودجه و سلیقه تان حتما با پشتیبانی ما در تماس باشید، مشاورین ما از ساعت 9 الی 21 پاسخگوی مستقیم سوالات شما خواهد بود. منتظرتان هستیم. 

ما را از طریق کانال های یوتیوب، پینترست، اینستاگرام و آپارات دنبال کنید و عضوی از مجموعه بزرگ زرطلا شوید. 

✨ وقتشه بدرخشی ✨

admin
ارسال دیدگاه