گوشواره طلا دخترانه جدید 1402

طلا دخترانه جدید 1402

دنیای مد دنیای گسترده ای است که دائما در حال تغییر و آپدیت شدن است. به دنبال آن هر آنچه که به عرصه مد مربوط باشد، تحت تاثیر این تغییر قرار می گیرد. اکسسوری ها یا زیورآلات طلا از جمله محصولاتی اند که طبق مد پیش می روند. آیا گوشواره طلا دخترانه جدید و ترند را می شناسید یا نیاز به شناخت بیشتر در این باره دارید؟

می خواهیم شما را با ترندترین و جدیدترین گوشواره های طلا دخترانه که به دنیای مد راه یافته اند آشنا کنیم. گوشواره هایی که نه تنها قدرت تغییر استایل ظاهری را دارند؛ بلکه شما را به عنوان یک فرد مدرن و به روز به دیگران معرفی خواهند کرد. برای به روز بودن نیاز به استفاده از محصولاتی را دارید که به اصطلاح مد هستند. اما بپردازیم به انواعی از گوشواره طلا دخترانه جدید یا ترند که عبارتند از:

گوشواره طلا بخیه ای

یکی از گوشواره های طلا ترند، گوشواره بخیه ای طلا است که دارای یک زنجیر نسبتا بلند، نازک و پلاک متصل به آن می باشد. این پلاک به همراه زنجیر یا رشته طلا از گوش آویزان شده و قسمتی از زنجیر نیز از سوراخ دوم گوش می گذرد. این گوشواره فاقد قفل است و یک گوشواره طلا ظریف و مینیمال محسوب می شود.

گوشواره طلا بخیه ای طرح بیضی کد E5416

گوشواره طلا حلقه ای بزرگ

گوشواره طلا حلقه ای بزرگ اگرچه کلاسیک به نظر می رسد؛ اما با توجه به انعطاف پذیری ای که دارد، می توان آن را یک گوشواره مدرن محسوب کرد. این گوشواره طلا دارای سطح صاف یا تراش دار بوده و بسته به وزن و اندازه، قیمت های متفاوتی دارد. گوشواره حلقه ای بزرگ برای صورت هایی با اندازه متوسط و مدل موهای بسته، انتخاب کاملا به جایی است. گوشواره حلقه ای گوی دار با گوی البرناردو و گوشواره با آویز پولکی را می توان جدیدترین و شیک ترین مدل های این گوشواره معرفی کرد.

گوشواره حلقه ای طلا سایز بزرگ کد E15106

گوشواره آویزدار

گوشواره طلا آویز ، پرطرفدارترین گوشواره طلا دخترانه جدید است که از جذابیت هیچ چیز کم ندارد. این گوشواره دارای یک یا چند رشته آویزی است و به انتهای رشته یا زنجیر هم پلاکی با طرح های مختلف متصل است. البته بعضی از مدل ها فاقد زنجیر بوده و طرح های ضخیم تری را در بر می گیرند. این گوشواره مجهز به یک قفل عصایی است و از لاله گوش آویزان می شود، به همین دلیل پر از جلوه است.

گوشواره آویز حجمی سه بعدی آینه ای کد E15469

گوشواره فانتزی

این روزها تعداد طرفداران سبک های فانتزی افزایش یافته است. به دنبال آن سازندگان طلا به ساخت گوشواره طلا فانتزی روی آورده اند که با ظاهر خاص خود در دل جا باز کرده اند. یکی از این گوشواره ها که ترند شده، گوشواره پروانه ای است. یک پروانه از جنس طلا با اندازه کوچک در میان بالهای پارچه ای و رنگی قرار گرفته و نمای بی نهایت زیبا و متفاوتی دارد. این گوشواره با قیمت بسیار مناسبی همراه است.

فانتزی

گوشواره حلقه ای با اشکال خاص

گوشواره های حلقه ای جدیدی مد شده اند که دایره ای نیستند و شکل های خاص دارد مثل مربع، لوزی، مثلث و ستاره و … .

گوشواره طلا حلقه ای طرح ستاره کد E16514
گوشواره طلا حلقه ای طرح مربع گوشه صاف کد E16513
گوشواره طلا حلقه ای طرح مربع کد E16512

گوشواره فشرده

گوشواره فشرده طلا را می توان یکی از جدیدترین مدل های گوشواره حلقه ای محسوب کرد که ضخامت بیشتری دارد اما از لحاظ اندازه، کوچکتر است. این گوشواره به لاله گوش چسبیده و سوراخ گوش را تماما محاصره می کند. بعضی از مدل های این گوشواره، ساده و برخی دیگر دارای طرح قلمزنی، الماسی و … می باشند. گوشواره فشرده را به عنوان گوشواره هاگی می شناسند.

هاگی

برای خرید طلا، مطابق با بودجه و سلیقه تان حتما با پشتیبانی ما در تماس باشید، مشاورین ما از ساعت 9 الی 21 پاسخگوی مستقیم سوالات شما خواهد بود. منتظرتان هستیم. 

ما را از طریق کانال های یوتیوب، پینترست، اینستاگرام و آپارات دنبال کنید و عضوی از مجموعه بزرگ زرطلا شوید. 

✨ وقتشه بدرخشی ✨

admin
ارسال دیدگاه