هدیه طلا تا دو میلیون تومان

هدیه طلا تا دو میلیون تومان

به نظر شما ارزشمندترین هدیه کدام است؟

هدیه دادن یکی از کارهای مثبتی است که حس خوب به همه انتقال می دهد. چه این هدیه را به دیگران تقدیم کنیم و چه خود هدیه دریافت نماییم؛ در هر حال، حس خوشایندی را تجربه خواهیم کرد. حسی که قابل وصف نیست.

اما بهتر نیست برای هدیه دادن، گزینه ای را انتخاب کنیم که هم ارزشمند باشد و هم باعث خوشحالی فراوان در فرد مقابل گردد؟ به نظر شما ارزشمندترین هدیه کدام است؟ اصلا قصد دارید برای این هدیه، چقدر هزینه کنید. پیشنهاد ما هدیه طلا تا دو میلیون تومان است.

برای مشاهده ساده ترین روش محاسبه طلا رو لینک کلیک کنید.

این هدیه، هم از ارزش بالایی برخوردار بوده و هم اقتصادی است. یعنی با خرید آن، متحمل هزینه و فشار مالی زیادی نشده و در عین حال، موجبات شادی را در فرد مقابل فراهم خواهید کرد. این فرد می تواند عزیز یا دوست شما باشد. پس این هدیه ارزشمند را از آنها دریغ نکنید. طلا مثل پول یا هر کادوی دیگر، دچار افت ارزش نشده و چه بسا که به مرور زمان، بر ارزش آن اضافه هم می گردد.

معرفی جذاب ترین و بهترین انواع طلا برای هدیه

اگر به دنبال هدیه طلا تا دو میلیون تومان می گردید، ولی گزینه خاصی به ذهنتان نمی رسد؛ ما راهنمایی تان کرده و گزینه های مناسب و جذاب را به شما معرفی خواهیم کرد. گزینه هایی که دارای قیمت بسیار خوبی بوده و کاملا اقتصادی اند:

1. شمش طلا:

شمش های طلا که در ابعاد و اندازه های کوچک و اوزان کم موجود می باشند، با وجود ارزش بالایی که دارند، قیمت پایینی را به خود اختصاص داده اند. لذا می توانید از آنها به عنوان هدیه طلا استفاده نمایید. این شمش ها در دو رنگ آبی و قرمز وجود دارند. شمش های آبی که از محصولات پرفروش به شمار می آیند، دارای وزن 700 الی 800 گرم بوده و شمش های قرمز رنگ هم دارای وزن یک گرم هستند.

شمش طلا 0.300 گرمی 18 عیار

2. پلاک طلا در حد دو میلیون :

مدال طلا یکی از بهترین انواع هدیه طلا محسوب شده و قطعا فرد مقابلتان را حسابی ذوق زده خواهد کرد. این مدال جذاب و زیبا در طرح های متنوع دیده شده و متناسب با هر سلیقه ای است. انواع طرح های دعا، حجمی و سه بعدی را می توانید در این مدال ها مشاهده فرمایید. قیمت آنها هم از 1 الی 2 میلیون تومان است.

پلاک طلا طرح گل 4 برگ کد P5338

3. گوشواره میخی:

گوشواره میخی طلا هم هدیه بی نظیری است. این گوشواره زیبا در طرح های مختلف به نمایش گذاشته شده و حتما نظرتان را به خود جلب خواهد کرد. گوشواره های میخی از پرکاربرد ترین گوشواره ها برای خانم هاست. حدود قیمت آنها هم از 1.5 الی 2 میلیون تومان است.

گوشواره-های-میخی

4. دستبندهای سنگی و بندی مناسب هدیه:

شاید تصور شما این باشد که دستبندهای طلا دارای قیمت گزافی بوده و تهیه آنها به عنوان هدیه، کمی دشوار است. اما اگر بدانید چه دستبندهای جذاب و قیمت مناسبی وجود دارند، نظرتان عوض می شود. ما در اینجا به دو مورد از معروف ترین انواع دستبند طلا که قیمت خوبی را به خود اختصاص داده اند، اشاره خواهیم کرد:

دستبند سنگی و طلا

دستبندهای سنگی و طلا یکی از محبوب ترین و اقتصادی ترین انواع دستبند طلا محسوب می شود. این دستبند خاص، مناسب هدیه به دختران جوان و شیک پوش می باشد. 

دستبند های سنگی یلدایی

دستبند بندی طلا

دستبندهای بند و طلا نسبت به دستبندهای سنگی ظرافت بیشتری دارد و از تنوع بسیار بالایی نیز برخودار است.

دستبند آسانسوری و طلا طرح قلب توخالی کد B942

5. ✹ دستبند چرم و طلا مردانه

بهترین هدیه طلا برای آقایان، دستبندهای چرمی همراه با طلاست. دستبند چرم برای هر تیپ مردانه ای مناسب. چه تیپ های کژوال، چه تیپ های رسمی و کت شلواری. 

دستبند چرم و طلا طرح فلش کد B5021

5. ✹ پلاک پروانه پارچه ای طلا

بهترین هدیه طلا برای آقایان، دستبندهای چرمی همراه با طلاست. دستبند چرم برای هر تیپ مردانه ای مناسب. چه تیپ های کژوال، چه تیپ های رسمی و کت شلواری. 

پلاک پروانه پارچه و طلا رنگین کمانی کد P5034

«در آخر متوجه شدید که چه گزینه هایی به عنوان هدیه طلا تا دو میلیون تومان، وجود دارند که هر یک برای انتخاب، عالی به نظر می رسند.»

برای مشاهده و اطلاع دقیق از قیمت ها و خرید آنلاین طلا روی لینک zartalagold.com کلیک کنید و از ویترین زرطلا همراه با قیمت لذت ببرید 😍😍😍.

برای خرید طلا، مطابق با بودجه و سلیقه تان حتما با پشتیبانی ما در تماس باشید، مشاورین ما از ساعت 9 الی 21 پاسخگوی مستقیم سوالات شما خواهد بود. منتظرتان هستیم. 

ما را از طریق کانال های یوتیوب، پینترست، اینستاگرام و آپارات دنبال کنید و عضوی از مجموعه بزرگ زرطلا شوید. 

✨ وقتشه بدرخشی ✨

admin
ارسال دیدگاه